Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Onze kernwaarden.
Advertisements

Parker werkt samen met klanten om hun productiviteit en winstgevendheid te verhogen.
Welkom. Verwachtingen Hoe groeien WELKOM ! VANDAAG >De beste distributeurs uit 50 landen zijn samen om een nieuw hoofdstuk in de Welding Industrial Distribution.
KICK-OFF PROJECT HVA APPS B.V.
Welkom bij ROHDE & GRAHL. ROHDE & GRAHL Amersfoort Onze missie ROHDE & GRAHL draagt bij aan het succes van haar relaties door het ontwikkelen van unieke.
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
samenhang Resultaten Processen Persoon Wat het oplevert Wat je doet:
Professionaliseren van leerkrachten Reflectieve methodiek Januari 2014
strategie als een proces
Organisatiecultuur.
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
Business Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bvBusiness Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bv.
Hoofdstuk 14 Effectieve teams samenstellen
Hoofdstuk 6 Leidinggeven
Hoofdstuk 7 Anderen motiveren
Hoofdstuk 7 Motiveren van medewerkers
Hoofdstuk 9 Het aansturen van teams
Opleiden van medewerkers
Erbeterdezaak.nl Inleiding duurzaamheid Duurzaamheid = Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen = Sustainability © de vries business consultancy, 2008.
Innovatie-gunstig Johnson & Johnson
Wat willen we vandaag doen?
Betrokkenheid op de werkvloer
De bijdrage van HRM bij het oplossen van actuele politievraagstukken
voor iedere ondernemer
Uitdagingen in de 21-ste eeuw
Visie & Strategie.
Visie & Strategie.
De markt veroveren GETTING THE MARKET MARKET GETTING MARKETING.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
Eberhard Dijkhuis | Dijkhuis Aannemersbedrijf. Duurzame aannemer Duurzame aannemer ?
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
11 Diversiteit & inclusie July 30, Overzicht Diversiteit en inclusie zijn een integraal onderdeel van onze business. Het is essentieel dat u.
7 Kernwaarden van Delta Lloyd Groep
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
Waarden & organisatiecultuur
NorthgateArinso Nederland. Kernwaarden NGA "Onze opdrachtgevers worden ondersteund door mensen die niet alleen weten wat het is om in een bepaalde regio.
Wat is Lean? Dit is uw organisatie met alles wat daarbinnen gebeurt:
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
Boer Burger Coöperaties en Ketenverkorting Boer Burger Coöperaties in voedsel, energie en land zijn geweldige innovatie plaatsen voor de groei van biologische.
IBN de basis voor groei Presentatie Commissie Inwonerszaken gemeente Boxmeer 29 augustus 2013 Ed de Leeuw - algemeen directeur IBN.
Internationale marketing
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
BRENGEN IN PLAATS VAN HALEN Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere stip focus en strategie.
Van laagste prijzen…naar goede zorg Dotzorg 19/02/2016.
Startpagina zonder foto Werksessie waarden & de deontologische code 2 september 2016.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
De marketing van kennis
Rol van werknemers? “Wil een bedrijf ook in de toekomst succesvol zijn, dan moet het: zijn CO2-uitstoot, energie- en materiaalverbruik verminderen; zorgen.
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
Diversiteit & Inclusie
Het 7-stappenplan Er bestaan verschillende modellen en stappenplannen om morele dilemma’s te analyseren en tot een beslissing te komen. Wij gebruiken “het.
Een product of dienst verkopen
Internationale marketing
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Visie en strategie Les 3: Visie verdieping.
6 september 2017.
Vergadering Personeelsdienst
Oc ritscompetenties Oc 19 januari ml.
Zero Accidents Netwerk Nederland Voorjaar 2014
Ontwikkeling, wij als EBS
Het School Ondernemerschaps(kwaliteiten)spel
Gepresenteerd door [Naam]
Een lerende en adaptieve organisatie
Positief Leiderschap : wat. waarom. hoe
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Vernieuw je HR-cyclus.
Transcript van de presentatie:

Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world 5/2/2019 5:24:19 PM Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world Onze strategie Groei Consistente groei leveren door de behoeften van de markt en de klant te overtreffen Uitbreiden naar markten en regio’s waar wij ondervertegenwoordigd zijn Het merk PPG versterken en ons doel tot leven wekken – PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD™ Innovatieve oplossingen Innoveren, creëren, oplossen — duurzame oplossingen bieden om aan de grootste behoeften van onze klanten te voldoen Onze internationaal toonaangevende technologieën verspreiden binnen onze markten Met onze klanten samenwerken voor succes in de toekomst Klanten Waarde creëren voor onze klanten Onze klanten beter kennen dan zij zichzelf kennen Een ongeëvenaard reactievermogen en ondersteuning zonder weerga bieden Mensen Leidinggeven, stimuleren, versterken en inspireren van onze mensen om ze succesvol te maken Bouwen aan diverse en inclusieve teams Bevorderen van een positieve werkplek en een sterke arbeidsethos die conform de regels is Uitmuntende bedrijfsvoering Veilige werkpraktijken ontwikkelen en implementeren Een messcherpe focus hebben op efficiëntie en winstverbetering Onze waardeketen aansturen om onze ecologische voetafdruk te minimaliseren Aandeelhouders Het consistent laten groeien van verkopen en omzet om superieure rendementen te genereren

Wij zijn ‘PPG Proud’ De PPG-aanpak Our Strategy 5/2/2019 5:24:19 PM Wij zijn ‘PPG Proud’ De PPG-aanpak Our Strategy We werken samen met klanten aan het creëren van wederzijdse waarde. We zijn intelligent, gepassioneerd en proactief. We hebben diepgaande kennis van de markt en onze klanten. We richten ons op praktische oplossingen die een verschil maken. Voor de buitenwereld zijn we “One PPG”. Samen staan we beter en sterker. We gebruiken onze schaalgrootte voor het bereiken van nieuwe markten en het introduceren van innovatieve technologieën terwijl we ons differentiëren en voor baanbrekende veranderingen in onze markten zorgen. We vertrouwen elke dag en op elke mogelijke manier in onze eigen mensen. We stellen onze mensen in staat om de juiste beslissingen te nemen. We zijn open, transparant en respectvol. Onze feedback is helder en actiegericht. We krijgen het voor elkaar. We hebben een passie voor winnen. We presteren. We leveren met discipline en integriteit. We zetten op ons werk ons beste beentje voor. We beslissen en handelen intelligent en snel. We handelen alsof we zelf eigenaar van het bedrijf zijn. We respecteren elkaar door verantwoordelijkheid te nemen. We handelen altijd in het beste belang van ons bedrijf, onze klanten, aandeelhouders en gemeenschappen. We doen alles elke dag een beetje beter dan gisteren. We leren voortdurend. We ontwikkelen onze mensen om onze activiteiten te laten groeien.