De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Oc 3-1-2019 ritscompetenties Oc 19 januari 2005 3-1-2019 ml.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Oc 3-1-2019 ritscompetenties Oc 19 januari 2005 3-1-2019 ml."— Transcript van de presentatie:

1 oc ritscompetenties Oc 19 januari 2005 ml

2 Doelstelling vergadering
Algemene visie van de opleiding Kerncompetenties van de opleiding Clusters van competenties Verfijning van clusters Definiëren van verschillende competententies Uitdieping van competenties aan de hand van gedragsindicatoren To do lijst en deadlines ml

3 Competentie Cluster van vaardigheden, attitudes , kennis die iemand in staat stelt om die taken te verrichten die een belangrijk bestanddeel uitmaken van een rol of functie en professioneel te handelen bij bepaalde problemen of beroepsituaties in een complexe, veranderende en onzekere toekomst ml

4 ml

5 Opleidingsopdracht Door Kunstbeoefening
Competentiegericht , probleemgestuurd onderwijs Vrij onderzoek Maatschappelijke dienstverlening ml

6 Studenten opleiden tot
Zelfstandig audiovisuele kunstenaars Competente en verantwoordelijke mediamakers ml

7 Die in een geest van Pluraliteit Openheid Verdraagzaamheid ml

8 Via Vakbekwaamheid Aanpassingsvermogen Wereldgerichtheid
Zelfwerkzaamheid Continue leerbereidheid ml

9 Persoonlijk Eerlijk Kritisch Onafhankelijk Geëngageerd Weerbaar
ml

10 Transformerende Innoverende Ervaringen creëren Doen creëren 3-1-2019
ml

11 Die zowel Redelijk zijn Eigenzinnig ml

12 ml

13 ml

14 ml

15 ml

16 ml

17 ml

18 kerncompetentie CREATIE Creatie AV ml

19 Kerncompetenties vanuit waarden
ml

20 Kerncompetenties: arts and crafts
ml

21 Kerncompetenties: arts and crafts
ml

22 Kerncompetenties: arts and crafts
ml

23 Kerncompetenties: arts and crafts
ml

24 Kerncompetenties: arts and crafts
ml

25 Kerncompetenties : arts and crafts
ml

26 Kerncompetenties proces
ml

27 Kerncompetenties proces
ml

28 Kerncompetenties proces
ml

29 Kerncompetenties proces
ml

30 Kerncompetenties proces
ml

31 Kerncompetenties proces
ml

32 Kerncompetenties proces
ml

33 Kerncompetenties proces
ml

34 Kerncompetenties proces
ml

35 Kerncompetenties proces
ml

36 Kerncompetenties proces
ml

37 Kerncompetenties proces
ml

38 Kerncompetenties proces
ml

39 Kerncompetenties proces
exploreren objectiveren ml

40 Kerncompetenties proces
exploreren objectiveren subjectiveren initiëren ml

41 Kerncompetenties proces
exploreren objectiveren organiseren realiseren subjectiveren initiëren ml

42 Kerncompetenties proces
reflecteren evolueren exploreren objectiveren organiseren realiseren subjectiveren initiëren ml

43 kerncompetenties: gebieden
ml

44 kerncompetenties: gebieden
EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN ml

45 kerncompetenties: gebieden
EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN ml

46 kerncompetenties: gebieden
EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN ml

47 kerncompetenties: gebieden
EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN ml

48 kerncompetenties: gebieden
EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN ml

49 kerncompetenties: gebieden
EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN ml

50 zichzelf Redelijk zijn Eigenzinnig zijn Alert en betrokken zijn
Sociaal intelligent zijn Verantwoordelijk zijn Zelfstandig zijn Kritisch zijn Soepel zijn Weerbaar zijn Leren Doorzetten Durven Streven Omgaan met stress Omgaan met kritiek Oplossen Doelstellingen halen Reflecteren Evolueren Engageren Ageren en confronteren Reageren ml

51 inhoud Informatie zoeken informatie ordenen Informatie analyseren
Informatie in vraag stellen Informatie contextualiseren Informatie objectiveren Informatie synthetiseren divergeren clusteren convergeren Inhoud kiezen Reflectief veranderen Werkveld begrijpen Visie ontwikkelen Stelling nemen Inhoud produceren Inhoud regisseren Eindverantwoordelijkheid nemen Presenteren Genereren feedback Beoordelen en updaten Inhoud subjectiveren Inhoud ontwerpen/construeren Inhoud transformeren Inhoud creatief vernieuwen Inhoud conceptualiseren ml

52 interpersoonlijke relaties
Rapporteren Communiceren Initiëren Anticiperen Dialoog ontwikkelen Samenwerken Motiveren Leiden Adviseren Coachen Overtuigen Inspireren Zorgen Negotiëren Relaties bouwen Regisseren Netwerken ml

53 mensen Kennis en gevoelens delen Mensen aansturen Motiveren Coachen
Ontwikkelen Stimuleren creëren Kiezen team Bouwen team Team aansturen Verantwoord leiden Team inspireren ml

54 taken Taken uitvoeren Keuzes maken Werk structureren
Probleem oplossen Keuzes maken Keuzes verantwoorden Procesmatig structureren Plannen Beslissen Organiseren Beheren Managen van projecten Ontwerpen van werkprocessen Ondernemen ml

55 TO DO’S Opstellen tewerkstellingslijst afgestudeerden 2000-2004
Specifieke competenties aangegeven door afgestudeerden Specifieke competenties aangegeven door werkgevers Bij te sturen competenties Rits aangegeven door afgestudeerden en werkgevers specifieke competenties per afstudeerrichting ml

56 Volgende opleidingscommissie
Maandag 21 februari 2005 Om 15 uur Vergaderzaal Dansaertstraat ml


Download ppt "Oc 3-1-2019 ritscompetenties Oc 19 januari 2005 3-1-2019 ml."

Verwante presentaties


Ads door Google