De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

6 september 2017.

Verwante presentaties


Presentatie over: "6 september 2017."— Transcript van de presentatie:

1 6 september 2017

2 We moeten nu beseffen: De tijd dringt.
Duurzaamheids-verwezenlijkingen in het voorbije decennium Minder CO2-uitstoot Elimineren van afval Betere leefomstandigheden van de boeren in onze toeleveringsketen Oorspronkelijke duurzaamheids- doelen We moeten nu beseffen: De tijd dringt. Sinds we onze oorspronkelijke duurzaamheidsambities en -doelen hebben vastgelegd, hebben we nog meer inzicht verworven in de menselijke problemen waarmee de wereld wordt geconfronteerd. De wetenschap weet meer, de informatiebasis is sterker geworden. We weten dat we nu een stap verder moeten gaan. We moeten verder kijken dan wat we direct kunnen beïnvloeden, om verandering teweeg te brengen in onze hele waardeketen. Impactschaal

3 Wat is er nu verschillend?
Doen wat juist is. Niet alleen beter doen. Onze doelstellingen gaan uit van wetenschappelijke informatie en De Vijf Principes die onze activiteiten sturen: Kwaliteit, Verantwoordelijkheid, Wederkerigheid, Efficiëntie en Vrijheid. Samen vertellen ze ons dat, om een systemische verandering teweeg te brengen voor de mens en de planeet ,we verder moeten gaan dan de zoveelste reeks verbeteringen. Alleen zo kunnen we wereldwijd uitgroeien tot een duurzame onderneming. Een ondernemingsstrategie gebouwd op win-win relaties. We hebben een duidelijke routekaart uitgestippeld op basis van sterke – en wederzijdse – voordelen. We weten dat we alleen maar kunnen groeien en bloeien als de planeet, de mensen en de gemeenschappen waar wij van afhangen gezond zijn en zich ten volle kunnen ontplooien. Ongewone samenwerkingsverbanden We beseffen dat oplossingen en impact op grote schaal samenwerking vereisen. We bouwen dan ook nieuwe partnerschappen en actiegerichte samenwerkingsverbanden uit op de weg naar baanbrekende oplossingen voor een duurzame groei.

4 Maak kennis met ons nieuw plan:

5 Groeiende menselijke welvaart Bevorderen van het welzijn
Gezonde planeet Ons doel is om de totale ecologische voetafdruk te verminderen, in lijn met wat de wetenschap nodig acht, om onze planeet gezond te houden. Groeiende menselijke welvaart Ons doel is om de werkomstandigheden van één miljoen mensen in onze waardeketen aanzienlijk te verbeteren, zodat ze zich kunnen ontplooien en hun welvaart kunnen vergroten. Bevorderen van het welzijn Ons doel is vooruitgang te bevorderen op het gebied van wetenschap, innovatie en marketing om miljarden mensen en huisdieren te helpen een gezonder en gelukkiger leven te leiden. De wereld wordt vandaag geconfronteerd met grote uitdagingen als armoede, voedselonveiligheid en klimaatverandering. Ondernemingen zoals de onze hebben een belangrijke rol te spelen in het aanpakken van deze uitdagingen en in het vorm geven aan een positieve, duurzame toekomst.

6

7 Onze doelstellingen Klimaatactie Zorgzaam Waterbeheer Landbeheer
Verminderen van de totale uitstoot van broeikasgassen in onze gehele waardeketen met 27% tegen 2025. Verminderen van de totale uitstoot van broeikasgassen in onze gehele waardeketen met 67% tegen 2050. Zorgzaam Waterbeheer Halveren van het verbruik van niet-duurzaam water tegen Elimineren van waterverbruik boven duurzame niveau’s in onze toeleveringsketens tegen 2050. Landbeheer Constant houden van het totale landgebruik verbonden met onze waardeketens.

8

9 Onze doelstellingen Meer Inkomen
We geloven dat iedereen in onze ruime toeleveringsketen een toereikend inkomen verdient om een waardig bestaan te kunnen leiden. Respect voor Mensenrechten Ons doel is om ervoor te zorgen dat iedereen die in aanraking komt met onze business rechtvaardig, waardig en met respect behandeld wordt. Kansen scheppen voor vrouwen Kansen scheppen voor vrouwen bij ons op het werk, in onze markten en in onze toeleveringsketens.

10

11 Onze doelstellingen Ons streven naar het Bevorderen van het Welzijn is in de eerste plaats gericht op voedselveiligheid en -zekerheid, product- en ingrediëntverbetering en verantwoordelijke marketing. Ondernemingsniveau: vooruitgang bevorderen op het gebied van de wetenschap en samenwerkingen aangaan ter verbetering van de voedselveiligheid en zekerheid en dus van een betere gezondheid wereldwijd. Petcare: een betere wereld creëren voor huisdieren en hun baasjes met voedzame dierenvoeding, hoogwaardige dierenartspraktijken en onderzoek naar de voordelen van interactie en wederzijdse aanwezigheid tussen mens en dier. Confectionery: al onze producten produceren, verkopen en etiketteren op een manier die de consument helpt om minder suikers, transvetten en kunstmatige kleurstoffen te consumeren zonder in te boeten aan smaak. Food: Onze passie is de wereld op ieders bord brengen. We moedigen gezinnen en vrienden aan om samen gezond te koken, en zelf verwerken we meer groenten, fruit en volkorengranen in onze producten en verlagen we het zout- en suikergehalte.

12

13 Corporate Affairs Belgium
Dankjewel Corporate Affairs Belgium Kathy HEUNGENS - Corporate Affairs Director - 02/


Download ppt "6 september 2017."

Verwante presentaties


Ads door Google