oc 3-1-2019 ritscompetenties Oc 19 januari 2005 3-1-2019 ml
Doelstelling vergadering Algemene visie van de opleiding Kerncompetenties van de opleiding Clusters van competenties Verfijning van clusters Definiëren van verschillende competententies Uitdieping van competenties aan de hand van gedragsindicatoren To do lijst en deadlines 3-1-2019 ml
Competentie Cluster van vaardigheden, attitudes , kennis die iemand in staat stelt om die taken te verrichten die een belangrijk bestanddeel uitmaken van een rol of functie en professioneel te handelen bij bepaalde problemen of beroepsituaties in een complexe, veranderende en onzekere toekomst 3-1-2019 ml
3-1-2019 ml
Opleidingsopdracht Door Kunstbeoefening Competentiegericht , probleemgestuurd onderwijs Vrij onderzoek Maatschappelijke dienstverlening 3-1-2019 ml
Studenten opleiden tot Zelfstandig audiovisuele kunstenaars Competente en verantwoordelijke mediamakers 3-1-2019 ml
Die in een geest van Pluraliteit Openheid Verdraagzaamheid 3-1-2019 ml
Via Vakbekwaamheid Aanpassingsvermogen Wereldgerichtheid Zelfwerkzaamheid Continue leerbereidheid 3-1-2019 ml
Persoonlijk Eerlijk Kritisch Onafhankelijk Geëngageerd Weerbaar 3-1-2019 ml
Transformerende Innoverende Ervaringen creëren Doen creëren 3-1-2019 ml
Die zowel Redelijk zijn Eigenzinnig 3-1-2019 ml
3-1-2019 ml
3-1-2019 ml
3-1-2019 ml
3-1-2019 ml
3-1-2019 ml
3-1-2019 ml
kerncompetentie CREATIE Creatie AV 3-1-2019 ml
Kerncompetenties vanuit waarden 3-1-2019 ml
Kerncompetenties: arts and crafts 3-1-2019 ml
Kerncompetenties: arts and crafts 3-1-2019 ml
Kerncompetenties: arts and crafts 3-1-2019 ml
Kerncompetenties: arts and crafts 3-1-2019 ml
Kerncompetenties: arts and crafts 3-1-2019 ml
Kerncompetenties : arts and crafts 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces exploreren objectiveren 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces exploreren objectiveren subjectiveren initiëren 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces exploreren objectiveren organiseren realiseren subjectiveren initiëren 3-1-2019 ml
Kerncompetenties proces reflecteren evolueren exploreren objectiveren organiseren realiseren subjectiveren initiëren 3-1-2019 ml
kerncompetenties: gebieden 3-1-2019 ml
kerncompetenties: gebieden EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN 3-1-2019 ml
kerncompetenties: gebieden EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN 3-1-2019 ml
kerncompetenties: gebieden EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN 3-1-2019 ml
kerncompetenties: gebieden EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN 3-1-2019 ml
kerncompetenties: gebieden EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN 3-1-2019 ml
kerncompetenties: gebieden EXPLOREREN OBJECTIVEREN SUBJECTIVEREN INITIEREN ORGANISEREN REALISEREN REFLECTEREN EVOLUEREN 3-1-2019 ml
zichzelf Redelijk zijn Eigenzinnig zijn Alert en betrokken zijn Sociaal intelligent zijn Verantwoordelijk zijn Zelfstandig zijn Kritisch zijn Soepel zijn Weerbaar zijn Leren Doorzetten Durven Streven Omgaan met stress Omgaan met kritiek Oplossen Doelstellingen halen Reflecteren Evolueren Engageren Ageren en confronteren Reageren 3-1-2019 ml
inhoud Informatie zoeken informatie ordenen Informatie analyseren Informatie in vraag stellen Informatie contextualiseren Informatie objectiveren Informatie synthetiseren divergeren clusteren convergeren Inhoud kiezen Reflectief veranderen Werkveld begrijpen Visie ontwikkelen Stelling nemen Inhoud produceren Inhoud regisseren Eindverantwoordelijkheid nemen Presenteren Genereren feedback Beoordelen en updaten Inhoud subjectiveren Inhoud ontwerpen/construeren Inhoud transformeren Inhoud creatief vernieuwen Inhoud conceptualiseren 3-1-2019 ml
interpersoonlijke relaties Rapporteren Communiceren Initiëren Anticiperen Dialoog ontwikkelen Samenwerken Motiveren Leiden Adviseren Coachen Overtuigen Inspireren Zorgen Negotiëren Relaties bouwen Regisseren Netwerken 3-1-2019 ml
mensen Kennis en gevoelens delen Mensen aansturen Motiveren Coachen Ontwikkelen Stimuleren creëren Kiezen team Bouwen team Team aansturen Verantwoord leiden Team inspireren 3-1-2019 ml
taken Taken uitvoeren Keuzes maken Werk structureren Probleem oplossen Keuzes maken Keuzes verantwoorden Procesmatig structureren Plannen Beslissen Organiseren Beheren Managen van projecten Ontwerpen van werkprocessen Ondernemen 3-1-2019 ml
TO DO’S Opstellen tewerkstellingslijst afgestudeerden 2000-2004 Specifieke competenties aangegeven door afgestudeerden 2000-2004 Specifieke competenties aangegeven door werkgevers Bij te sturen competenties Rits aangegeven door afgestudeerden en werkgevers specifieke competenties per afstudeerrichting 3-1-2019 ml
Volgende opleidingscommissie Maandag 21 februari 2005 Om 15 uur Vergaderzaal Dansaertstraat 3-1-2019 ml