Electronische documenten

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie scheidsrechters Versie sept 2013.
Advertisements

Toegang tot de databanken van de PHL-bibliotheek.
Beste klant, Welkom op Modelovereenkomst.nl. Onder de knop ‘Documenten’ vind u al onze documenten geordend in mappen. Klik iedere keer op ‘pijltje naar.
HANDLEIDING ONLINE BESTELLEN. Ga naar en klik op catalogus.
Installatie instructie
LG SOFTWARE UPDATE P990 (FOTA = Firmware Over The Air) Augustus 2011.
Een verkooptool of webshop zonder onderhoud ? Wij hebben hem voor U ! Onze webshop stellen wij beschikbaar voor U.
Pest Control geautomatiseerd!
Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
Invullen e-profiel Ga naar
Welkom op deze korte introductie tot het ESALSA systeem (ESS) waarop je je aan- en afwezigheden en je wachturen kan ingeven. Om te starten surf je naar.
1 nüMaps Lifetime Europe: installatie procedure. 2 Product verpakking.
Inhoud Inleiding Aanleiding Historiek Het e-dossier Tips andere besturen.
KMO-portefeuille. Stappenplan: Registreer bevoegd persoon Registreer onderneming Koppelen Inschrijving bij erkende dienstverlener Subsidieaanvraag Mail.
Internet het wereldwijde web ontdekken dag 3. Vandaag : e-card versturen (deel 2) oefenen en vragen stellen.
Belgacom Bizmail ONEway voor Leveranciers
Exposantentool Handleiding. Stap 1: Start ! Ga naar de link die u via ontving van Sylvie Buydaert. Login met uw: Gebruikersnaam Wachtwoord.
Reportmanager Eenvoudig en snel inzicht in hoge verbruikskosten
Opleiding KWS voor studenten en interim medewerkters
Handboek verzenden van Nieuwsbrief Caribbean.nl 12 september 2012 Ga naar CRM Personen Kies Open zoekvraag.
QR Payment Dit is het startscherm van de app. De applicatie wordt ondersteund door het iOS platform en het Android platform. Ik wens u veel plezier met.
- Telefoon - Kopiëren - Faxen - Printen - Scannen.
Hoe toegang krijgen tot de nieuwe webapplicatie? Ga naar onze website:
TV-spot.
Hogeschool PXL – Elfde-Liniestraat 24 – B-3500 Hasselt Wegwijs in Gopress Handleiding voor het gebruik van de databank.
Zet de telefoon aan en voer je pincode in.
Welkom bij digiDUIF! Jouw school heeft gekozen om gebruik te maken van digiDUIF. Deze korte animatie helpt je met het aanmaken van jouw account en het.
Handleiding LoGiApp tbv Riwo Transport
Subsidie individueel vervoer:
1. Starten Zet de telefoon aan en voer je pin code in Als dit scherm verschijnt klik dan vervolgens op de Boordcomputer Icoon 2.1 Inloggen Log in door.
?.
Magister voor ouders.
Wat is een backup? Een back-up is een reservekopie van gegevens die zich op een gegevensdrager (bv. de harde schijf) bevinden.
Glenn Vanthournouthttp:// VV-Solliciteren - Wat / Waarom? - Algemene werking - Voordelen - Mogelijkheden sollicitanten - Mogelijkheden.
Instructie eBook Pack via Entree-account (met activeringscode)
2 Online registratietool Handleiding 3 Inhoudstafel Als individu aansluiten bij een groep p 4p 4 Een nieuwe groep aanmaken en beheren p 13p 13 Personen.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Wat is een Back-up Wat is synchroniseren Wat is een kopie maken Vragen vooraf.
TICKETMANAGEMENTPLAT FORM NEWCO BVBA GENERAAL DE WITTELAAN MECHELEN
Recht op leerlingenvervoer:
Training: Inloggen en Zoeken
Printen bij de UM en bestellen van gedrukte readers en blokboeken
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
In de cloud uitwisseling van informatie tussen SAK en werkgever.
IDDINK BOEKENSERVICE.
RadQuest 2.0 In samenwerking met ASolutions presenteert de
Training: Inloggen en Zoeken
Recht op leerlingenvervoer:
Training: Cliëntsessies
Training: Inloggen en Zoeken
GOUD is geld de rest krediet
Presentatie voor OR/medewerkers
Digitaal wedstrijd formulier
Instructie om een afspraken te plannen
ADR's & SCAN CARDS.
Hoe kan ik McAfee Mobile Security downloaden op mijn iPhone?
Proces Opnames analyse
Versturen van data naar meerdere mensen
Training: Cliëntsessies
Subsidie individueel vervoer:
Webinar SharePoint Standaard Werkstromen
Pret met de tablet Iedereen kan HET Leren.
ClupApp van HTV Berg & Dal
Handleiding Interactief Aankoop systeem (IAS)
Handleiding NODR Schade App
Overzicht: les 2 Het toetsenbord verkennen Apps installeren
Deelnemerstraining Hogeschool Utrecht
Overzicht: les 3 account instellen
Instructie inloggen docent
Registratie UBO-register
Transcript van de presentatie:

Electronische documenten 11/11/2018

Doel: Het electronisch beschikbaar stellen van de install. documenten, afgeleverd door de tech, en dit daags na interventie. Vandaag archiveren we elk document extern (hardcopy). Dit archief is enorm groot en het ophalen van één enkel document duurt lang en is daarenboven vrij duur. Door elk document electronisch te archiveren in c@fé op klantniveau, zijn we in staat dit document direct op te vragen zonder extra kost. 11/11/2018

Welke documenten: - Kwaliteitscertificaat - Nummerporterings document - Paid repair document 11/11/2018

Hoe: Via mobiele scanner zetten we documenten om in electronische versies. Via probleemmelder laad je de ingescande documeten op. 11/11/2018

Hardware: Handscanner: Bij aanvang zal elke installateur een scanner ontvangen van Telenet. Bij defect/verlies/... dien je je te richten tot je dispatch om een nieuw toestel te krijgen. Telenet levert eenmalig deze toestellen. Type: Inhoud: - Scanner USB-kabel microSD-kaart (2GB) en microSD-adapter CD-rom met IRIScan software Gebruikershandleiding 11/11/2018

LET OP : Contacten van microSD naar boven gericht ! Hardware: Eerste gebruikname: Plaats de 2 AA batterijen in het batterijvak. Plaats de microSD-kaart in de kaartgleuf tot deze vastklikt. LET OP : Contacten van microSD naar boven gericht ! 11/11/2018

Hardware: Eerste gebruikname: 3) Formateer de kaart voor u de scanner gebruikt: druk 2sec op de Scan knop. druk met paperclip 2sec in het Format-gaatje  F verschijnt op het scherm. druk op Scan om de kaart te formateren  kaartpictogram knippert tot het formateren is voltooid. 1 2 3 1 3 2 11/11/2018

Hardware: Eerste gebruikname: 4) Instellen kwaliteit van de scans: druk op C/BW tot in het display “MONO” verschijnt. druk op DPI toto in het display “LOW” verschijnt. 1 2 1 2 11/11/2018

Hardware: Eerste gebruikname: 4) scannen: druk op “scan” –knop. hanteer een continue snelheid & 1 vlotte beweging. 11/11/2018

Hardware: Troubleshooter: Probleem Oorzaak Oplossing 11/11/2018 Ik kan de scanner niet inschakelen *Laag batterijniveau *Batterij is niet correct geplaatst *vervang de batterij *plaats de batterijen op de juiste manier De afbeeldingen kunnen niet worden opgeslagen nadat ik ze gescand heb. *Er zit geen microSD-kaart in de kaartgleuf *De MicroSD-kaart is vol *De microSD-kaart is niet correct geformateerd *Plaats een microSD-kaart *Verplaats de afbeeldingen van de microSD-kaart naar uw computer om opslagruimte vrij te maken op de kaart *Formatteer de kaart correct Mijn computer herkent de scanner niet wanneer ik hem aansluit. Connectieprobleem *Zorg ervoor dat beide uiteinden van de USB-kabel goed aangesloten zijn *Start de computer opnieuw op indien nodig De levensduur van de batterij is erg kort U gebruikt een fout type batterijen Vervang de huidige batterijen door 2 nieuwe AA alkalnie- of NiMh-batterijen Mijn scanner produceert wazige afbeeldingen De lens van de scanner is waarschijnlijk vuil Maak de lens schoon me een zacht, droog doekje Mijn scanner produceert gebogen afbeeldingen De scanner is niet correct gecalibreerd Calibreer de scanner met behulp van het callibratieblad dat u vindt in de scannerdoos De ERR.-led licht op tijdens het scannen U glijdt de scanner te snel over uw documenten Druk op Scan om uw document opnieuw, traag en met vaste hand te scannen 11/11/2018

Werkwijze: 1) Scan het KC in bij de klant ! 2) Ga vanuit je opdracht naar de probleemmelder: 11/11/2018

Werkwijze: 3) Kies bij “Melding”  “Documentbeheer” “Document loggen”  “Install” (KC/NP).  “Install update” (PAID REPAIR). 11/11/2018

Werkwijze: 4) Bij “Uw melding” vul je het bestandsnummer in van de scan (te zien op scanner). 5) Druk “verzenden”. 11/11/2018

Werkwijze: 6) Een melding verschijnt: 7) Indien je meerdere tickets dient aan te maken  herhaal vanaf stap 3 (KC/NP + PR). 11/11/2018

Werkwijze: Documenten opladen: 1) Ga naar Field Portal en kies “Mijn Tickets”. 11/11/2018

Werkwijze: Documenten nadien opladen: 2) Je krijgt een overzicht van de openstaande tickets (rood). 11/11/2018

Werkwijze: Documenten nadien opladen: 3) Sluit de scanner aan op je FT/Laptop. 4) klik op het openstaande ticket  je kan nu het document inladen via “Browse”. 11/11/2018

Werkwijze: Documenten nadien opladen: - De scanner wordt zichtbaar als “Removable Disk”. - In de folder “DCIM” , subfolder “100MEDIA” kan je je scans vinden. 5) Selecteer de scan met volgnummer welke je ingaf bij de klant. 11/11/2018

Werkwijze: Documenten nadien opladen: 6) Indien gewenst kan je nog extra opmerkingen loggen. - klik op “verzenden” om documenten te verwerken en ticket af te sluiten. Afwijkingen bij install horen thuis op het KC, NIET in dit opmerkingsveld ! ! ! 11/11/2018

Werkwijze: Documenten nadien opladen: - Je komt op onderstaand scherm terecht die aangeeft dat je ticket verwerkt is. 11/11/2018

Belangrijk: Zorg er steeds voor dat het KC volledig is gescand (incl. handtekening) Zet steeds je naam/technummer op het KC, alsook handteken je deze ! Documenten opladen via GPRS is verboden/lukt niet Tot nader order archiveren we de papieren nog steeds zoals voorheen ! ! ! 11/11/2018

uitzonderingen: Het kan gebeuren dat je, wanneer je in de PM komt, er geen klantgeg. meegekomen zijn en je dus het contact niet kan linken met een klant. (geen actieve verbinding met c@fé) Dit merk je aan het ontbreken van de gegevens in je ticket 11/11/2018

uitzonderingen: Tracht je deze te verzenden, dan krijg je onderstaande boodschap: 11/11/2018

uitzonderingen: Vul het correcte klantnummer in en druk “Verzenden” 11/11/2018

uitzonderingen: in “Mijn Tickets” selecteer je het ticket 11/11/2018

uitzonderingen: Vanuit WFM worden alle afspraken opgehaald van deze klant. 11/11/2018

uitzonderingen: Selecteer jouw afspraak, afspraak waar jij het doc wenst voor op te laden: 11/11/2018

uitzonderingen: Selecteer het document van de scanner via “browse”: 11/11/2018

uitzonderingen: druk op “Verzenden”: 11/11/2018

uitzonderingen: Je krijgt een melding dat het contact werd aangemaakt: 11/11/2018

Opladen via GPRS: Indien je tracht om een document op te laden met een GPRS verbinding, krijg je volgende melding: 11/11/2018

E-bill 11/11/2018

E-bill: uw aanrekening per e-mail

Wat is een e-aanrekening? … is een elektronische versie van uw aanrekening … is een e-mail met je aanrekening in bijlage (pdf) … ziet er net hetzelfde uit als de papieren aanrekening. … is online beschikbaar via Mijn Telenet. … is niet mogelijk voor officiële facturen met BTW-nummer

Waarom e-aanrekening? De elektronische aanrekening is … Groen! Meer! U krijgt maandelijke een aanrekening per e-mail. Goed voor het mileu! Minder papier -, inkt- en energieverbruik. Telenet plant een boom voor elke klant die een e-aanrekening neemt. Meer! Bij uw e-aanrekening vind u een volledig overzicht van uw gesprekken (mobiel + vaste lijn), dit overzicht krijgt u niet op een papieren aanrekening. U kan steeds uw aanrekeningen raadplegen via Mijn Telenet. En dit tot 14 maanden na het versturen We sturen een extra geheugensteuntje om u aan uw betaling te herinneren een aantal dagen voor uw aanrekening vervalt. Dit is natuurlijk volledig gratis. Snel! Uw aanrekening wordt meteen na opmaak verstuurd. Een papieren aanrekening is langer onderweg Handig! Geen papier te klasseren of sorteren Overal waar u over een internetverbinding beschikt heeft u toegang tot uw aanrekening. U kan alle aanrekeningen van de laatste 14 maanden steeds vrij raadplegen via Mijn Telenet Veilig! Uw aanrekening gaat niet verloren en is enkel toegankelijk via uw persoonlijke mailbox. Er gaat geen papier bij het afval met uw persoonlijke gegevens op.

Hoe klant voor E-bill registreren: Start bij elke afspraak – bij het beëindigen van de afspraak steeds de probleemmelder op (ook noodzakelijk voor eKC) Doe dit van uit je Cafe opdrachten schermen, dan krijg je al informatie mee (oa klantnr, taaknr, …) Kan vanuit verschillende schermen

Gebruik probleemmelder Via de probleemmelder log je eerst de documenten van install/install-update: (zie ook electronische documenten).

Bevestigingspagina Probleemmelder Je krijgt een bevestigingspagina op de probleemmelder Indien de klant akkoord gaat met de “electronische aanrekening” vink je onderstaande optie aan en geef je ook het e-mailadres mee waarnaar de aanrekening dient verstuurd te worden. E-bill Verwerking documenten

E-bill Indien de klant nog accounts heeft die niet via E mail worden verzonden, krijg je het onderstaande blokje te zien Indien de klant akkoord gaat met e-bill, vul dan een email adres in en klik op bevestigen Indien de klant zijn aanrekeingen op papier wenst te behouden, selecteer je ‘de klant wenst geen overzetting, en bevestig je Indien de klant geen accounts heeft die kunnen omgezet worden (klant heeft een faktuur nodig, klant heeft enkel ATV, of de klant heeft reeds E-bill) Zal er verschijnen dat er geen accounts zijn om over te zetten en moet je niet bevestigen (er is ook geen knop)

E-bill Na het bevestigen wordt de melding aangepast