reageren | informeren | controleren: Otis EliteTM service

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Cloud Computing Seminar 28 juni Automatisering Systeembeheer Bekabelde netwerken Draadloze netwerken ICT beveiliging Zakelijk internet Online back-up.
Advertisements

Inleiding instructie MijnSmile
All Media are SOCIAL Eenleven zonder media, is dat mogelijk? Media spelen een belangrijke rol in ons sociale leven en zijn een primaire levensbehoefte.
Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Netwerken. Wat is een netwerk? Je spreekt van een netwerk van zodra twee of meer computers met elkaar verbonden zijn. Je kan thuis een klein netwerkje.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Vervolgbijeenkomst 2 Procesfasering bij Leren Leren.
Versie 101 reageren | informeren | controleren : Otis Elite TM service.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Licht... Zoals U dat wenst..... Het licht speelt een belangrijke rol in het leven van de mens. Onze huidige maatschappij stelt steeds hogere eisen aan.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Tuin – Timmer – Watermanagement Watermanagement Op het gebied van watertechniek zijn wij uitermate goed ontwikkeld en hebben wij u veel te bieden. Dit.
© Flipside On-Line Reserveringssysteem Reserveren via uw eigen site, snel en eenvoudig.
Aanpassing Selectie beleid. Waarom aanpassingen in het huidige selectie beleid?
PH 09 E V Algemeen Wat is ACES? ACES is een adviescentrum dat een volledig onafhankelijk advies kan geven op het gebied van elektronische sluitsystemen.
Van Dijk Supplies BV / Oranje 1, 6666 ZG / Heteren / / Forward in mobility Acces Herkules rolstoellift.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Arriva/Breng/ProRail
Dyna-Vision Praktische opzet RS TechMedic BV – August 2008.
Resultaten studietijdmetingen (m.i.v. controle correctheid resultaten / vragen) Andere bronnen Andere bevragingen of hearings (OPL- of OPO-niveau) Andere.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van GAC Business Solutions
De kracht van HBSoftware
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Klik op de berichtenbalk op Bewerken inschakelen,
27 januari 2011.
Hoofdstuk 6 Kwaliteitsbewaking
© de vries business consultancy, 2008
Nike Supply Chain Management
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
123 Belangrijke voordelenWat is het? End-to-end mogelijkheden Creëer en versterk autonome flexibele teams Plaats kwaliteit centraal in alles wat u doet.
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
VvE Beheer. Wie zijn wij Landelijke organisatie; Platte organisatiestructuur; Uitgebreide technische kennis van zowel installatietechnische, bouwkundige.
Welkom. Inspirerende omgeving Ruim 30 vooraanstaande bedrijven op het gebied van duurzame energie presenteren zich aan u in het Dubo Trade Centre. Uiteenlopende,
Afstudeervoordracht Optimalisatie en inrichting Unaccompanied Minor- afhandelingsproces Benjamin Nederveen Simon Stevin Room, 10:00u , Delft.
DS WebShop presentatie. DS WebShop beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact real-time.
Abstract I&I-conferentie Wat maakt een LeerlingVolgSysteem (LVS) tot een succes binnen de organisatie? Natuurlijk moet er worden voldaan aan tal van randvoorwaarden,
Communiceren met mantelzorgers Informeren en afstemmen.
MAAK HET ONDERNEMERS MAKKELIJK! MET EEN REGELHULP IN 7 STAPPEN.
PLANNING MAKEN Stap één bij projecten. HOE MAAK JE EEN ANALYSE? Wat is het verschil tussen een planning en een plan?
Over de online enquête De enquête was online beschikbaar tussen 5 januari 2017 tot en 11 januari In totaal hebben we 1406 antwoorden verzameld: 863.
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
communicatie van activiteiten via Stad Hasselt
Hogent Natuur en techniek
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
Aanbesteding HHs Collegeweb.
Een vergadering organiseren
26/10/2016 Stand van zaken betreffende de nieuwe organisatie van de Algemene Directie Instellingen en Bevolking.
Een product of dienst verkopen
Leren op de werkvloer Leren gebeurt niet vanzelf Wij ondersteunen deelnemers daarom in hun eigen praktijk. Hiervoor hebben wij een innovatieve methodiek.
Digitale transformatie is de sleutel tot een nog succesvollere samenwerking Sven Eijck, 14 november 2017.
reageren | informeren | controleren: Otis EliteTM service
Vergadering Personeelsdienst
Workshop “de coachende praktijkopleider”
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Procesondersteuning binnen de sociale zekerheid
Bemiddelingscommissie
Rapportage van voortgang of status
TF & FlexOVL Mogelijkheden & consequenties voor uw gemeente
Evaluatie [Projectnaam]
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
Uitvraag 2019 Deel 2.
Onderwijskundige visie BS De Regenboog
[Naam project] [Naam presentator]
Transcript van de presentatie:

reageren | informeren | controleren: Otis EliteTM service Versie 10

Uw lift. Onze prioriteit. Versie 10

Onze prioriteit, dat bent Ú. Het beheer van een gebouw vereist een hoge mate van flexibiliteit. Elke dag vragen veel verschillende zaken uw aandacht. Wat uw liftinstallatie betreft maakt onze Otis Elite™ service uw dagelijks werk simpeler door u één belangrijke taak uit handen te nemen. Dankzij investeringen in moderne technologie biedt Otis Elite™ service functionaliteit op ongekend niveau. Wij reageren in recordtijd op problemen – vaak binnen enkele minuten, wij informeren u direct over statusveranderingen en wij kunnen belangrijke liftfuncties afstemmen op het gebruikspatroon van uw gebouw. Met Otis Elite™ service zorgen wij ervoor dat de vervoerscapaciteit en efficiëntie van uw gebouw worden geoptimaliseerd. Otis Elite™ service Otis EliteTM-service service / Méér dan Onderhoud. REAGEREN Snelle service, geavanceerde diagnose binnen enkele minuten INFORMEREN Directe informatie bij statuswijzigingen CONTROLEREN Eén telefoontje is genoeg om aanpassingen door te voeren. Versie 10

Snellere reactie, hogere betrouwbaarheid, beter geïnformeerd. Reparatietijd Diagnosetijd Huidige Otis onderhoudscontract Reactietijd Otis Elite™ service HERSTELTIJD aanzienlijk korter dankzij de Otis Elite™ service SNELLERE REACTIETIJD Met Otis Elite™ service staat een team van engineers voor u klaar. Onze geavanceerde diagnose maakt het mogelijk binnen enkele minuten een probleem op te lossen. Zijn de Otis Elite™ engineers niet in staat dit probleem op te lossen, dan wordt een monteur gestuurd. De reactietijd is sneller, de uitvaltijd korter en de betrouwbaarheid hoger. Onze garantie: In geval van een storingsmelding analyseert het Otis Elite™ service team uw liftinstallatie binnen enkele minuten. Tevens zorgen wij voor een beschikbaarheid van minimaal 99%. Geavanceerde diagnostiek: Dankzij de geavanceerde diagnostiek van Otis Elite™ service kunnen onze engineers veel problemen op afstand oplossen en zo de uitvaltijd tot een minimum terugbrengen. DIRECTE INFORMATIE Uw klanten willen antwoord. Het is daarom van essentieel belang dat u over de gewenste informatie beschikt. Met de e-mailmeldingen van Otis Elite™ service informeren wij u tijdens het werk over de voortgang, zodat u altijd op de hoogte blijft. Realtime e-mail: Vanaf het moment dat de storing door u wordt aangemeld tot en met het moment dat het probleem is opgelost informeren wij u over de stand van zaken. eService rapport: Otis Elite™ service houdt ook in dat u via eService een gedetailleerd en periodiek rapport ontvangt waarmee u op de hoogte wordt gehouden van de prestaties van uw liftinstallaties. Versie 10

Otis Elite™ service in de praktijk: Accountmanager, Elite™ engineer, monteur: iedereen staat voor u klaar. DIRECTE INFORMATIE IN ALLE STADIA Onderzoek Oplossing op afstand Storingsmonteur Oplossing U Otisline U OTIS ELITE ™ SERVICE TEAM MONTEUR Directe tweewegverbinding Uw lift met REMS® ANALYSE DIAGNOSE OPLOSSING Nieuwe technologie Middelen Efficiëntie Door speciale hard- en software kunnen wij een rechtstreekse interactieve verbinding met uw liftinstallatie tot stand brengen. Zodra u het nieuwe Otis Elite™ service nummer belt of het REMSsysteem een probleem vaststelt, kunnen wij door middel van deze nieuwe technologie sneller dan ooit met de diagnose beginnen. Ervaren Otis monteurs en Elite™ engineers vormen samen een team om u Otis Elite™ service te kunnen bieden. Onze hoogopgeleide Otis Elite™ engineers analyseren de gegevens, zorgen voor een snelle diagnose van het probleem en lossen het probleem op afstand op of sturen een monteur. Doordat diagnose- en reistijd samenvallen wordt de totale reparatietijd drastisch teruggebracht. De monteur komt bij u met een duidelijk plan van aanpak en waardevolle diagnostische informatie, die alleen onze Otis Elite™ engineers kunnen leveren. Versie 10

Het beheer dat u wenst. FLEXIBELE FUNCTIONALITEIT Versie 10 BEHEER VAN HET LIFTGEBRUIK Binnen enkele minuten na ontvangst van uw wensen helpen de Otis Elite™ engineers u ervoor te zorgen dat uw liftinstallatie voldoet aan de veranderende eisen van uw gebouw. Een lift uit een liftgroep halen voor verhuizingen of VIP-gasten. Energie besparen wanneer het gebouw niet of weinig gebruikt wordt. De parkeerverdieping wijzigen en de tijd dat de deuren open blijven staan tijdens een renovatie of particulier evenement verlengen. Met de Otis Elite™ service beschikt u over de controle uw liftinstallatie af te stemmen op de vervoerscapaciteit in uw gebouw. Toegangsbeperking Eén Lift uit liftgroep halen Liftinstallatie uitschakelen Aangepaste bedrijfsmodus Simplex bedrijf ENERGIEBESPARING Energiebesparingsmodus kooiverlichting en displays Energiebesparingsmodus ventilatie BETERE PASSAGIERSVOORZIENINGEN Verlengde deuropeningstijd voor specifieke verdieping Parkeerverdieping wijzigen Automatisch lift vol Anti-misbruik bedrijf Geavanceerd deuren openen Duwbewegingen van de deur Versie 10

Méér dan Onderhoud. Otis Elite™ service Versie 10

in deze specificaties aan te brengen. www.otis.com Otis behoudt zich het recht voor zonder voorafgaande kennisgeving wijzigingen in deze specificaties aan te brengen. Versie 10 61.#MNT 8516 (0211)