t/m diverse toeristische platforms

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Sterk door lokale samenwerking!. Onze ambitie is: • behoud van een aantrekkelijk winkelcentrum • effectief functioneren van het centrum • versterken van.
Advertisements

ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
IN BRUGGE Gezien door een marketingbril Brugge Donderdag 08/09/2011 Georges Van Nevel CEO DVN & Calidat.
Presentatie Recreatie & Toerisme Datum 9 juni 2005.
Wat is een goede internet marketing strategie? Google SEO of SEA?
Massatoerisme en ecotoerisme
DETAILHANDELSPLAN GEMEENTE HOEILAART Paraat. Altijd, overal.
Detailhandel en Horeca
Bijeenkomst colleges 15 februari 2011
L EIDEN. 1. V ERBREDING BASISAANBOD Voldoende ruimte: meer grote winkelvloeroppervlakten (>1000 m²) Actief aantrekken grote formules Stimuleren nieuwe.
Citymarketing Hilversum 2006
natuurKUNST BIJ RUSTPUNTEN
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Museum De Buitenplaats. Missie Museum De Buitenplaats is er voor iedereen: van bezoekers met liefde voor kunst, tuinen, muziek, theater en literatuur.
een nieuwe LEADER periode
TOPDORPEN ervaringen KNHM. KNHM; historie 1888 oprichting KNHM; ontginning “woeste gronden” 1972 splitsing KNHM: ideëel deel (KNHM) en commercieel ingenieursbureau.
Bavaria | Radler Doel Doel van de campagne was om een boost te geven op het product Bavaria Radler en op de herkenbaarheid in het schap. Strategie & uitvoer.
In samenspraak. Het gesprek tussen musea en gemeenten  Landelijk Contact van Museumconsulenten  Museumvereniging  Vereniging van Nederlandse Gemeenten.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
TNS NIPO MuseumMonitor | Studiedag Prijsbeleid binnen Musea | 13 december 2007 Agenda Wat is en doet de MuseumMonitor Wat heeft men over voor museumbezoek.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
De maatschappelijke betekenis van musea Onderzoek, publicatie en implementatie.
Stadsmarketing Gouda Analyse van Sterkten en Zwakten van Gouda Kansen en Bedreigingen in de markt.
Bijeenkomst COVS Arnhem THEMA: Verenigings - Scheidsrechters 2 november 2015.
Regionale Samenwerking Dalfsen, Deventer, Hardenberg, Kampen, Olst- Wijhe, Ommen, Raalte, Staphorst, Steenwijkerland, Zwartewaterland, Zwolle Ruim
Integrale samenwerking op het gebied van Duurzaamheid.
Ontmoeten, inspireren en genieten bedrijfsplan Dordrechts Museum en Simon van Gijn 24 maart 2009.
Tijs van Ruiten, directeur. Nationaal Onderwijsmuseum. Grootste collectie ter wereld; bezoekers in museum; bezoekers buiten museum;. Sterk.
Heroriëntatie landschap Lennart Graaff 7 oktober 2011.
Jurgen Geelhoed Projectleider Techniekpact 14 maart 2014.
Hoe zijn we ontstaan? In 2008 met groot deelnemersveld strategische visie en missie ontwikkeld voor toerisme en recreatie om: Het noorden van Limburg.
Eenduidige werkgeversbenadering Marcel Tijdhof en Han Holtkamp (POWI) Hengelo, 26 mei 2011.
EXPERTTEAM STEVENSHOF Katja Koppers (IB-er OBS De Stevenshof) Cynthia Zwitselaar (IB-er OBS Anne Frank) Mirjam Moons (teamleider cluster 4 AED)
Educatief aanbod Primair Onderwijs. Wissel tentoonstellinge n Stedelijk Museum Wat is er te zien?
Regiofonds Noordoost Brabant Presentatie: Informatieve raadsbijeenkomst Datum: 18 januari 2010.
Gastvrij parkeren ’sH.
Salland Marketing, MarketingOost & Gastvrij Overijssel
Armoede in Nederland Kerklijke Noodfondsen
Klanttevredenheidsonderzoek
Fashion OutleTT Assen.
Bevraging streekproducten
Stedenbaan Commissie Ruimte & wonen 9 mei 2007.
Een museum is géén bedrijf!
Plannen
Crowdfunding.
Gastvrij Overijssel Overijssel maakt werk van gastvrijheid en
Gemeente Venray Wethouder Patrick van der Broeck 1 maart 2011
12 september 2016 Marielle Stel – Opleidingsdirecteur Psychologie UT
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Uitgangspunten: LN bestuur is Kandidaatstellend bestuur. Zij stelt Kaderstellend advies op, dat moet worden vastgesteld door de leden aanwezig van LN.
Projectvoorstelling ….
Proef Lekker Geel ter inspiratie VVSG Proef Lekker Geel.
Welkom Havo 5..
Made by : Levi, Ruben, Bram, Morris
Aan de slag met onderzoek!
Welkom informatiebijeenkomst aanbesteding
Welkom instructeurs!.
Informatie & Interactie-avond - LJOCHTSTILL
Het GBKN-bestelloket Ervaringen en ontwikkelingen
Blik op de toekomst.
Marketing Week 7 les 2.
Ratificatie VN-verdrag: 14 juli 2016
Het Groene Woud Nationaal Landschap (2005) Gebied en Organisatie
Route 2020 Actielijn 1; Positionering en Marketing
De waarde van Le Grand Départ Utrecht 2015
Natuurliefhebbers en wandelaars  komen er graag omdat het er mooi is en diverse natuur Geschiedenisliefhebbers  willen graag de tastbare sporen uit.
Sportplatform De ontwikkeling van HARDERWIJK ACTIEF
Openbare jaarvergadering 17 april 2019
Waterschapszorg.
‘Dordrecht 800 jaar stad’ De marketing van Gerben Baaij,
Transcript van de presentatie:

Ambitie: 7 Westfriese gemeenten willen in de top 10 van meest aantrekkelijke regio’s van Nederland t/m 2015 diverse toeristische platforms 2015 Strategie toeristische marketing visie opgesteld door Silvia Hania 2016 Aanjager start gemaakt met uitvoeren van plannen. Evaluatie geschreven Maart ’17 Start toeristische coördinator marketing (Maaike Steltenpool)

Opdracht Het bedienen van bezoekers die al in de gemeente: gastvrij ontvangen en de weg wijzen, zodat ze meer geld besteden en graag nog eens terug willen komen Het vergroten van de naamsbekendheid van Medemblik (stad en landelijk gebied), zodat nieuwe bezoekers de weg naar de gemeente Medemblik weten te vinden Het blijvend bevorderen van samenwerking op lokaal, regionaal en bovenregionaal

Werkzaamheden Overleg Toeristisch platform. Opzetten en uitvoeren marketing/uitvoeringsplan 2017/2018 Campagne Medemblik Rijk aan Verhalen. Eenduidige, gastvrije uitstraling, vergroten zichtbaarheid Opzetten online platform Budget 60.000

1x per 6 weken overleg + clusterbijeenkomsten Toeristisch platform Cluster Nautisch-toeristisch Monica de Vast Jachthaven Andijk Marcel Hanenberg – Regatta Center Cluster Overnachten Frank Bakker – Hotel Medemblik Laura Oosterbaan – Villavakantiepark Ijsselhof Cluster Musea, kunst, cultuur Rene v/d Broek – Museum Stoomtram H-M Wil Gorter- Hoedenmuseum Arnold Entius – Meelmolen de Herder Cluster Horeca, retail, recreatie Celine Loos – Wijngaard Saalhof Vacature ;-) 1x per 6 weken overleg + clusterbijeenkomsten

Je hebt vast vragen of opmerkingen….. Brand los!