STAGE BIJ PARAGON & CENTRAAL BEHEER ACHMEA Gezocht: marketingstudent met juridisch inzicht Paragon ontwikkelt software om marketing- en communicatie binnen organisaties beter te stroomlijnen (zie http://www.paragon.eu ). Centraal Beheer is onderdeel van de Achmea groep en onder andere bekend van ‘even Apeldoorn bellen’ (zie http://www.centraalbeheer.nl ). Werkzaamheden: De Wet Financieel Toezicht kent een aantal doelstellingen. Een van deze doelstellingen is het beschermen van de consument tegen ontoelaatbaar gedrag (gedragstoezicht). De Wft stelt in dit kader ook zware eisen aan de marketing en communicatie van financiële instellingen. Een van deze eisen betreft het kunnen reproduceren van informatie over welke communicatiemiddelen wanneer en aan wie zijn verstuurd. Als stagiair is het jouw taak om de volgende onderzoeksvraag te beantwoorden: wat zijn de gevolgen van de Wet Financieel Toezicht (Wft) voor de marketing & communicatie van Centraal Beheer Achmea en de software van Paragon? Doel van het onderzoek is: de exacte eisen die de Wft aan marketing en communicatie stelt in kaart te brengen en te onderzoeken in hoeverre Centraal Beheer Achmea daar nu aan voldoet. Dit onderzoek is met name bedoeld om de ‘wat’ vraag te beantwoorden, de ‘hoe’ vraag zal daarna beantwoord moeten worden. In overleg wordt de standplaats Groningen of Apeldoorn. Je reist regelmatig voor overleg tussen Groningen, Deventer en Apeldoorn. Vereisten: Je studeert economie of bedrijfskunde en hebt diverse marketingvakken gevolgd. Je vindt het leuk om wetteksten uit te pluizen en hebt juridisch inzicht. Je werkt precies en zeer gedetailleerd. Je beschikt over een goed analytisch denkvermogen. Zowel in teamverband als zelfstandig functioneer je goed. Periode: Startdatum in overleg; per direct starten is mogelijk. Duur van de stage is 2 a 3 maanden; in overleg is het mogelijk om tussendoor enkele vakken te blijven volgen. Stuur nu een e-mail met: motivatie (waarom jij?), curriculum vitae (opleiding, ervaring en affiniteit met dit onderwerp) naar de managing director van het Customer Insights Center: j.t.bouma@rug.nl (Jelle Bouma)