“AOV Advies voorbereidingstool”

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wilt u meer weten over Regelhulp.nl? Kijk op of stuur een naar
Advertisements

Wilt u meer weten over Regelhulp.nl? Kijk op of stuur een naar
SEH Congres 2013 Hersteladvies Jan Vromans.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Inleiding instructie MijnSmile
Een verkooptool of webshop zonder onderhoud ? Wij hebben hem voor U ! Onze webshop stellen wij beschikbaar voor U.
Voor de AOV verzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan het juiste adres. Want onze AOV vergelijking resulteert niet alleen.
Website voor bewonerscommissies
DSH : praktische afspraken Leuven 2 februari 2009.
Competentie 04 Het informatieve gesprek
Regelhulp Regelhulp is een digitale wegwijzer van de overheid voor iedereen die zoekt naar zorg of ondersteuning. Het webportaal bevat actuele informatie.
Wat roept kwaliteitsmanagement bij u op? Alleen steekwoorden!
“HDN en de zorgplicht in de keten”
TOEWIJZING EN SELECTIE 3 APRIL GOUDA Marvin Hendrikse.
Het Werving & Selectiebureau voor het onderwijs!
Persoonlijke preventie aanpak
Robin Baks Vice-voorzitter HDN
De kracht van HGH Gedreven, doelgericht en met zekerheid naar de juiste oplossing. Gedreven professionals, met de juiste oplossing daar gaat het om. Helder.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Lezing door Kick de Wolff
Voor de AOV verzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan het juiste adres, want onze.
Financiële Planning. Financiële planning  Goede oudedagsvoorziening. Is uw pensioen en AOW wel toereikend?  Inkomensvoorziening bij arbeidsongeschiktheid.
Hoe werkt ProfielKluis? Profiel Kluis ProfielKluis is een on-line systeem, bedoeld voor u als Clareo-gebruiker en uw klant (consument) ClareoConsument.
PADS4 maakt het eenvoudig om informatie te verspreiden naar een specifiek publiek op de juiste plaats en het juiste moment PADS4 is een professionele oplossing.
Beleidsinformatie Jeugd
Programma Voorstellen: Noordhoff Uitgevers
Hoe werkt ProfielKluis? Profiel Kluis ProfielKluis is een on-line systeem, bedoeld voor u als Clareo-gebruiker en uw klant (consument) ClareoConsument.
WOW: enqueteren bij Jumbo
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Tekstverklaring Hoe doe je dat?.
Verschillende rollen en stijlen
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
De nieuwe studente krijgen in hun opleiding te maken met keuzedelen. Hoe ziet het keuzeproces van de student eruit? Wat zijn belangrijke momenten in het.
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
L&M Software presentatie VGN 27 juni 2011 © L&M Software.
Agenda-slide. Starten met het Figlo Platform Figlo Manager instellingen.
Aubid Sarwar 4FD Betalen via Internet Waarom dit onderwerp? Wij kozen dit onderwerp omdat er tegenwoordig veel inkopen via internet gedaan worden en.
Regionale bijeenkomst beroepsregistratie 20 juni – 30 juni Magteld Beun en Berry Tijhuis.
‘Samen’ uitdagen tot ontwikkelen Basisschool De Ark.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
Procesverbetering in de Zorg
Instructiekaart SpoorWeb
Anders kijken, anders doen
Snel en eenvoudig nakijken en feedback geven met Turnitin
RadQuest 2.0 In samenwerking met ASolutions presenteert de
Gesprekstechnieken Trainers: Jasper Kroeger Tom Kievit
Instructiekaart SpoorWeb
Spreekbeurt in groep 8 Hoe pak je het aan?.
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
Het 7-stappenplan.
Instrument voor ontmoeting, een verbonden buurt en meer:
Gebruikersondersteuning
Het 7-stappenplan Er bestaan verschillende modellen en stappenplannen om morele dilemma’s te analyseren en tot een beslissing te komen. Wij gebruiken “het.
Leren op de werkvloer Leren gebeurt niet vanzelf Wij ondersteunen deelnemers daarom in hun eigen praktijk. Hiervoor hebben wij een innovatieve methodiek.
Direct 3. De DM-cyclus 30/07/2018 Direct 3. De DM-cyclus.
Implementatie ECK Jorrit Janszen
Direct Uitwerken concept DEM
Proces Opnames analyse
Duurzame inzetbaarheid
ClupApp van HTV Berg & Dal
Periode 4 – IBS 3 De gezonde kantine
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Duurzame inzetbaarheid
Via SUCSEZ verzekerd Naam adviseur/ spreker
Les 7 en 8 Spreken en gesprekken hoofdstuk 5 - tweegesprekken 5.1 – zakelijk telefoongesprek 5.2 – Adviesgesprek 5.3 – Klantgesprek 5.4 – klachtgesprek.
Arbocatalogus 13 januari 2019.
Sneak Preview voor CV&V Yvonne de Boer
100% Subsidie Ontwikkeladvies 2019.
Transcript van de presentatie:

“AOV Advies voorbereidingstool” 1

Inleiding Digitale afspraakbevestiging Online voorbereiding De AOV advies voorbereidingstool biedt de mogelijkheid om uw klant optimaal voor te bereiden op het adviestraject met toegankelijke filmpjes. Dit stelt zowel uw klant als u zelf in staat, alle benodigde informatie op het juiste moment te delen en te verzamelen. De AOV advies voorbereidingstool is ook een oplossing voor het compliant en WFT-proof maken van AOV-dossiers. De onderdelen: Digitale afspraakbevestiging Online voorbereiding 11 AOV informatiefilmpjes AOV voorinventarisatie klantprofiel Checklist Dossiervorming "Door de tool te gebruiken en door de duidelijke filmpjes konden we ons heel goed voorbereiden op ons adviesgesprek. We begrijpen het nu echt. En daar zijn we heel blij mee!“ Ellen 't Hooft (35) 

Werking Hoe werkt het? Jouw klant krijgt namens jou een e-mail met daarin een unieke link. Deze link geeft toegang tot een selectie van relevante filmpjes en vragen. Dit geeft de klant een goede voorbereiding op het eerste gesprek. De tool houdt voor jou bij, wat je klant met de uitnodiging doet. Heel handig voor je klantdossier. Filmpjes De filmpjes geven de klant de basiskennis die nodig is om het gesprek met jou aan te gaan. Vragenlijst De meest relevante eerste vragen, worden in de voorbereiding aan de klant gesteld. De uitkomsten van de vragen krijgt de klant in de vorm van een samenvatting in zijn mailbox. Als adviseur ontvang je zelf automatisch ook een kopie hiervan. Dit leidt ertoe dat een klant weet wat de belangrijkste vragen zijn die jij gaat stellen. En zelf kun je op voorhand al inschatten met wat voor soort klant je te maken krijgt. Stuur aanvullende zaken mee Stuur tegelijkertijd met de klantvoorbereiding, jouw dienstverleningsdocumenten en je eigen checklist van zaken die de klant mee moet nemen. Het zorgt ervoor dat jouw klant goed voorbereid het gesprek met jou aangaat.

AOV informatiefilmpjes… 'kijken is begrijpen' Voor de AOV Advies voorbereidingstool zijn er 11 informatieve AOV filmpjes gemaakt van ieder maximaal 3 minuten. Deze AOV informatiefilmpjes geven kort, bondig en neutraal uitleg over alle belangrijke AOV onderwerpen: 1. Waarom een AOV? 2. Hoe kies ik de juiste AOV? 7. Uitsluitingen 3. AO criterium (Passend of beroeps)? 8. Indexering 4. Eigen risico 9. Preventie & services 5. Uitkeringsschaal of klassensysteem 10. Hoogte verzekerd bedrag 6. Tariefsoort (gelijkblijvend of combitarief) 11. Eindleeftijd Kijk voor de filmpjes ook op: http://avero-aovapp.nl/#/filmpjes.html

De voordelen Jouw voordelen Voordelen klant (bestaand en nieuw) Efficiëntie in adviestraject: Informeren, Inventariseren, Analyseren, Adviseren, Evalueren, Onderhouden. Schifting van klanten: Oriënterende klanten: Voelen zich dermate goed geholpen dat ze terugkomen als ze de (be)sluitfase bereiken. (Be)sluitfase: Conversie aantoonbaar verhoogd door efficiëntie Voordelen klant (bestaand en nieuw) Online voorbereiden waar en wanneer dat het beste uitkomt. Begrijpen door voorbereiding de AOV beter en kunnen zo sneller met de adviseur het traject doorlopen. Snellere besluitvorming, omdat de mindset tijdens gesprek anders is door voorbereiding Voelen zich goed geholpen door de adviseur

Kosten De kosten voor het gebruik van de AOV advies voorbereidingstool bestaan uit: Kantoorlicentie € 300 per jaar (incl. onbeperkt aantal adviseurslicenties en de eerste bundel van 10 klantvoorbereidingen) inkoop klantvoorbereidingen € 5 per stuk, minimale afname 10 stuks, af te nemen op kantoorlicentieniveau.

Standaard account De licentie wordt standaard geleverd inclusief:   Standaard online AOV risico voorinventarisatie vragenlijst 11 informatieve AOV filmpjes Mogelijkheid tot het inregelen van je eigen contact- en kantoorgegevens Mogelijkheid om de tool te voorzien van jouw eigen logo en een foto van de adviseur Licentie voor al jouw adviseurs en de eerste 10 credits voor de klantvoorbereiding Track and trace rapportage ter ondersteuning van het klant adviesdossier Hosting & Service helpdesk Eerstestap.nl

Maatwerk Wil jij een geheel eigen variant van de voorbereidingstool, dan is mogelijk. Voor deze maatwerk werkzaamheden wordt in overleg de impact bepaald en een separate offerte opgesteld.   Voorbeelden van aanpassingen zijn: De tool geheel in eigen look and feel (in lijn met huisstijl kantoor) Een eigen online AOV inventarisatie vragenlijst Een eigen combinatie van educatie en vragen (bijvoorbeeld 1 filmpje afspelen, die gevolgd wordt door een paar vragen) Koppeling met eigen systemen (CRM, adviespakket)

Samenvattend Online klantvoorbereiding Digitale afspraakbevestiging 11 kant en klare begrijpelijke AOV informatiefilmpjes AOV voorinventarisatie klantprofiel Dossiervorming Versturen eigen checklist Draagt aantoonbaar bij aan WFT AOV Adviesverplichtingen Versturen dienstverleningsdocument Online omgeving voorzien van eigen logo Adviseur en kantoorgegevens Track en trace rapportage ter ondersteuning van het klant adviesdossier