De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Corporate Communicatie Hoe word je gezien en hoe wil je gezien worden?

Verwante presentaties


Presentatie over: "Corporate Communicatie Hoe word je gezien en hoe wil je gezien worden?"— Transcript van de presentatie:

1 Corporate Communicatie Hoe word je gezien en hoe wil je gezien worden?

2 Evenwicht InternExtern

3 Kernbegrippen Imago Visie Missie Mission statement Identiteit Reputatie Strategie

4 Mission statement Gaat Missie (doel/ambities) Strategie (richting) Staat Kernwaarden (grondhouding) Normen (gedragsregels)

5 Samenhang Identiteit Mission statement Imago

6 Imagovorming Imago organisatie Black box Niet-beheersbare factoren Beheersbare factoren

7 Ontwikkeling Producten lijken hetzelfde Kritisch publiek Versnippering van communicatie-inspanningen

8 Concerncommunicatie Doel Taken

9 Model cmc

10 Identiteit Monolithische strategie/paraplustructuur Endorsed strategie/ divisiestructuur Branded/ merkstructuur

11 Identiteit Corporate design Huisstijl Corporate behaviour Gedrag van de organistatie

12 Identiteit Ordening van de beelddragende elementen Herkenbaarheid Fysieke vertaling identiteit Kwaliteitsonderstreping Esthetische functie Bindend element Verkoopbevorderend

13 Public relations “be good and (let others) tell it! “ Hoofddoelen Aanpassing aan en beïnvloeding van de maatschappelijke omgeving Begripsbevordering Vormgeving van de verantwoordelijkheid in de samenleving

14 Public relations In de zin van relatie met het publiek Gevoelsmatige inhoud die aan de organisatie wordt gekoppeld De activiteit zelf Mentaliteit van openheid en transparantie

15 Public relations Interne publieksgroepen Externe publieksgroepen

16 Public relations en marketing communicatie Diensten verlenen Corporate giving

17 Bedankt voor jullie aandacht!

18 Interactief deel


Download ppt "Corporate Communicatie Hoe word je gezien en hoe wil je gezien worden?"

Verwante presentaties


Ads door Google