De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

April 2003Spreek je Moerstaal.nl1 Gratis mailing naar 70.000 abonnees Betreft: gratis e-mailingmailing naar 70.000 abonnees? Er zijn weinig dingen in het.

Verwante presentaties


Presentatie over: "April 2003Spreek je Moerstaal.nl1 Gratis mailing naar 70.000 abonnees Betreft: gratis e-mailingmailing naar 70.000 abonnees? Er zijn weinig dingen in het."— Transcript van de presentatie:

1 april 2003Spreek je Moerstaal.nl1 Gratis mailing naar 70.000 abonnees Betreft: gratis e-mailingmailing naar 70.000 abonnees? Er zijn weinig dingen in het leven die nog gratis zijn. Maar soms, heel soms, zijn daarop uitzonderingen. Moerstaal is één van Nederlands grootste providers van gratis e-mailadressen en webruimte. Moerstaal biedt een unieke service, waarbij deelnemers kunnen kiezen voor de meest gekke namen. Denk hierbij aan marijke@islief.nl en karel@isdewegkwijt.nl.marijke@islief.nlkarel@isdewegkwijt.nl Onder bepaalde voorwaarden willen wij je de mogelijkheid bieden om de kracht van e- mailmailings bij Moerstaal.nl gratis uit te testen. Klik met de muis voor de volgende pagina. Klik hier voor statistieken van de Moerstaal gemeenschap

2 april 2003Spreek je Moerstaal.nl2 Is er nog meer mogelijk ? Jazeker. Moerstaal.nl heeft door het grote aantal gebruikers en bezoekers verschillende winnende tools die ervoor kunnen zorgen dat jouw product of dienst kan worden gepresenteerd Een opvallende banner die per maand 1 miljoen keer kan worden vertoond Een advertorial in onze wekelijkse nieuwsbrief naar 70.000 gemotiveerde leden Acties en prijsvragen onder 70.000 Moerstaal leden Enquetes onder een representatieve doelgroep En nog veel meer ……

3 april 2003Spreek je Moerstaal.nl3 Cases en voorbeelden (1) Personal gifts, meerdere mailingen: “Sinds 2001 maken wij gebruik van de diensten van Moerstaal.nl. Moerstaal heeft thematisch een goede link met onze producten (gepersonaliseerde cadeau producten). Destijds adverteerden wij bij wijze van proef ook op de ´grote´ portals. Natuurlijk tegen evenredige ´grote´ vergoeding voor deze portals. Dit in tegenstelling tot de gedurfde cost per sale beandering van Moerstaal. Dan geloof je in ieder geval in je eigen saleskracht lijkt mij! En dat bleek ook. Moerstaal leverde ons in die adverentie pilot met de grote portals de beste resultaten... en belangrijker nog concrete sales. Mathijs Suidman, Personalgifts.nl”Personalgifts.nl

4 april 2003Spreek je Moerstaal.nl4 Cases en voorbeelden (2) Mailcreations, getarget mailen: Case Online onderzoek In opdracht van een klant in de FMCG voerde marketing bureau Service Trader een onderzoek uit naar de bekendheid en het gebruik van een bekend luxe roomijsmerk. Om te komen tot een kostenefficiënt onderzoek werd gekozen voor een e-Survey. Samen met de webdesigners van onze partner Infra World Wide, werd een online enquête gemaakt die qua uitstraling en gebruiksvriendelijkheid de doelgroep zou aanspreken. Voor het verzenden van de uitnodigingen voor deelname, werd gebruik gemaakt van de adressen van Moerstaal, die middels PRIZM de beoogde doelgroep kon selecteren Om de respons op de campagne tenslotte te verhogen, werden de invullers beloond met een gratis ijslepelset. Omdat het onderzoek werd uitgevoerd als stageopdracht, werd gekozen voor een eenvoudige tekstmailing, die inspeelde op de achtergrond van de hogeropgeleiden die werden benaderd. Uitgangspunt van de campagne was het verkrijgen van een 5% conversie op het totale bestand. Er werden 10.000 personen benaderd. De verwachtingen werden ruimschoots overtroffen. Niet alleen vulden 15% van de aangeschreven personen het onderzoek volledig in, dankzij virale marketing werd nog eens 18% extra conversie gegenereerd. Hoewel deze laatste groep helaas niet bleek overeen te stemmen met de gewenste doelgroep, leverden zij toch aanvullende en interessante informatie op voor onze opdrachtgever. Bovendien werd de klant gedwongen om een extra doos met ijslepels te bestellen, maar dit hadden zij er uiteraard graag voor over. Tevens bleken de benaderde personen gevoelig voor vervolgcontact. Ruim 10% wilde graag op de hoogte blijven van ontwikkelingen bij de opdrachtgever en iets meer dan 6,5% gaf zich vrijwillig op voor deelname aan een onderzoekspanel. Wij zijn dan ook zeer tevreden met de behaalde respons en de kwaliteit van het opt-in bestand dat door Moerstaal is opgebouwd. Egbert VeldhuisManaging ConsultantService TraderInfra World Wide Moerstaal

5 april 2003Spreek je Moerstaal.nl5 Pakketten Campagne selectie Min. 10.00020 eurocent1 maal Campagne compleet 1 maal 70.0001 maal100.0006.000 euro Actiepakket selectie Min. 10.00017 eurocent2 maal Actiepakket compleet 2 maal 70.0002 maal300.0007.500 euro Executive selectie Min. 10.00015 eurocent4 maal Executive Compleet 4 maal 70.0004 maal1.000.00015.000 euro Jaarpakket selectie Min. 10.00010 eurocent12 maal Jaarpakket compleet 12 maal 70.00012 maal2.000.00030.000 euro PakketkeuzeAantal mailingen Prijs per mailRedactioneel (gratis) stuk in nieuwsbrief Aantal bannerviews extra Pakketprijs

6 april 2003Spreek je Moerstaal.nl6 Wat biedt Moerstaal nog meer ? Prijsvraag met als doel e-mailadres werving Een prijsvraag in combinatie met uw mailing. Zeer effectief. Enquete met als doel marktonderzoek, e-mailadres werving Een enquete onder 70.000 mensen. Advertorial in nieuwsbrief Benader uw doelgroep op een populaire manier Banners en tekstlinks Op veel verschillende websites Commerciële mailing Uiteraard full color en html Meer informatie ? Mail naar adverteren@moerstaal.nl of bel 0344-663756 (Ton)adverteren@moerstaal.nl


Download ppt "April 2003Spreek je Moerstaal.nl1 Gratis mailing naar 70.000 abonnees Betreft: gratis e-mailingmailing naar 70.000 abonnees? Er zijn weinig dingen in het."

Verwante presentaties


Ads door Google