De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July 2006 - 2 Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July 2006 - 2 Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing."— Transcript van de presentatie:

1 Bereik de prospecten die uw mailing willen !

2 July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing 2006 Uw opportuniteiten !

3 July Een eenvoudige concept … De gemakkelijkste manier om consumenten te dienen is : achterhalen wat hun interesses zijn de gewenste dienst leveren

4 July Resultaten van de test mailing Uitzonderlijk responspercentage Mail : 12% R 11% Samenstelling Selectpost database vandaag Selectpost bevat info over 1 op 17 gezinnen 98% product- en lifestyle informatie Betrouwbare antwoorden (resultaat analyse) Selectpost adressen zijn (re)actief  Veel informatie over veel gezinnen! Responspercentage = 22% of adressen

5 July Verwachtingen van de nieuwe mailing Verdeling van de mailing aan 1,5 mio huishouden in 3 golven (bijna 4 mio mailings!) Golf 1 : mail (Oktober 2006) Golf 2 : r 1 (December 2006) Golf 3 : r 2 (begin 2007) Verwacht responspercentage Totaal responspercentage ( 3 golven ) : 23% nieuwe adressen in Select Post database Select Post zal adressen bevatten In andere woorden, info over 1 op 7 gezinnen

6 July Opportuniteiten Vraag aan uw doelgroep de info waarover u wil beschikken = gesponsorde vraag Vraag aan uw doelgroep of zij een aanbod/magazine/brochure over uw product of dienst willen ontvangen = Inforequest Contacteer de juiste prospecten = selectie op basis van enkele criteria Leer meer over uw consumenten = verrijk uw database

7 July Deze vragen laten u toe de juiste informatie te verzamelen over uw klanten en uw nieuwe prospecten… Gesponsorde vraag

8 July Inforequest InfoRequest is aparte rubriek in onze vragenlijst waar u kan vragen aan 1,5mio consumenten of ze uw brochure of offerte willen ontvangen. Voordelen: Afbeelding van uw logo, product, of dienst op 4 mio vragenlijsten Exclusiviteit “Ready-to-use” adressen

9 July Voordelen … Nieuwe prospectie adressen Ruim 75% van de Selectpost adressen zijn niet beschikbaar in andere bestanden. Eenvoudigheid en flexibiliteit Vraag aan uw consumenten wat u wenst te weten U bepaalt zelf hoe u uw vraag formuleert Enorm potentieel Bereik in een actie 1,5mio prospecten Reactiviteit De consumenten hebben hun vinger opgestoken Exclusiviteit Mogelijk voor uw gesponsorde vraag en/of inforequest Snelle levering De levering van de adressen is zeer snel en eenvoudig

10 July Tarieven Inforequest Levering van namen en adressen Onbeperkt gebruik van de adressen

11 July Tarieven gesponsorde vraag Levering van namen en adressen Verplicht om alle adressen af te nemen Mogelijkheid om de respondenten op een bestaande vraag nu reeds te bestellen – geen vaste kost

12 July Offerte voor Halve pagina in de vragenlijst, enkel bestemd voor de inforequesten voor de Fundraising sector Deelname aan 1, 2, of 3 golven Geen vaste kosten Uniek tarief: 1€ / geleverde adres Geen verplichting om al het potentieel van de adressen te nemen, Maar ongebruikte adressen mogen aan andere klanten Aangeboden worden Minimum van facturatie: 3000€


Download ppt "Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July 2006 - 2 Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing."

Verwante presentaties


Ads door Google