De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

digitale mogelijkheden LINDA. saleskit met content & interactie die voldoen aan de merkwaarden van LINDA. ALTIJD EN OVERAL AANWEZIG.

Verwante presentaties


Presentatie over: "digitale mogelijkheden LINDA. saleskit met content & interactie die voldoen aan de merkwaarden van LINDA. ALTIJD EN OVERAL AANWEZIG."— Transcript van de presentatie:

1

2 digitale mogelijkheden LINDA. saleskit

3 met content & interactie die voldoen aan de merkwaarden van LINDA. ALTIJD EN OVERAL AANWEZIG

4 MET EEN KNIPOOG ALTIJD

5 LINDA. biedt vrouwen met LINDAmagazine.nl, LINDA Facebook, LINDA. twitter en de LINDA. iPhone app. interactieve platforms waar de krachtige en altijd herkenbare merkwaarden van LINDA. dagelijks verwerkt worden in actuele en onderscheidende content met een knipoog. Onze doelgroep heeft een druk leven hebben wat bestaat uit werken, het runnen van een gezin en het onderhouden van vriendschappen. Mocht er dan nog tijd over zijn dan willen ze dit zo effectief en relaxed mogelijk besteden. Daarom krijg je op LINDAmagazine.nl een korte impressie van relevant nieuws op het gebied van werk & prive, gezondheid,relatie, vrije tijd, beauty, fashion en lifestyle. En daarnaast selecteren we de leukste webshops, mooie spullen en leuke dingen die het leven fijn maken. PROFIEL

6 De onderdelen die het meest door onze bezoekers gewaardeerd en bezocht worden zijn de nieuwsberichten, funfacts, de backstage video’s, columns en winacties. De interactie met de bezoekers van LINDAmagazine.nl is groot. Ze reageren veel en uitgebreid op win acties maar ook zeker op redactionele artikelen waarin hun mening wordt gevraagd. LINDAmagazine.nl is de juiste plek om met die vrouwen in contact te komen die lastig bereikbaar zijn online. Het gaat bij LINDAmagazine.nl niet om de kwantiteit maar juist om de kwaliteit van het bereik. PROFIEL

7 1.500 VROUWEN 1 PRODUCT OF DIENST EERLIJK EN ECHTE DIALOOG Voor LINDA. LAB., het testpanel van LINDAmagazine.nl, hebben vrouwen zich opgegeven om producten & diensten te testen en hun mening te delen. Per editie van LINDA. LAB selecteren we testers op basis relevant zijn voor het product of dienst. We starten met een aankondiging van de testperiode in een advertorial op LINDA. LAB. Daarna gaat het LINDA. LAB testpanel aan de slag met het testen. Dit doen ze op basis van een vragenlijst die is samengesteld door de klant in overleg met LINDA. Deze eerlijke mening beschrijven we in een advertorial na de testperiode in het katern LINDA. LAB. op LINDAmagazine.nl.

8

9 Leeftijd vrouwen 20 – 49 OpleidingsniveauMBO +, HBO WelstandsklasseW1, W2 Interessesmode, cosmetica, gadgets, televisie, koken, boeken, winkelen, uitgaan en muziek. Insights digitale vrouwen82% van de vrouwen geeft aan dat internet onmisbaar is in hun leven 80% is actief op prive sociale netwerken 37% zoekt online inspiratie over fashion & beauty 87% gebruikt internet ter voorbereiding van een aankoop DOELGROEP

10 LINDAmagazine.nl unieke bezoekers – oktober pageviews – oktober bezoeken – oktober 2011 bezoekduur gemiddeld 2.1 minuut LINDA mobiele app downloads – oktober unieke bezoekers – oktober bezoeken – oktober pageviews - oktober 2011 LINDA. nieuwsbrief nieuwsbrief abonnees LINDA. social media fans & volgers (facebook, twitter en hyves) LINDA. VIDEO videoviews op LINDA. (via LINDAmagazine.nl, zie.nl en youtube) BEREIK

11 TARIEVEN LINDAmagazine.nl Advertorial1500,- euro per week Nieuwsbrief 1500,- euro per week Rectangle 45 euro cpm LINDA. LAB Pakketprijs 7.750,- euro LINDA. mobiele app. (iPhone & Android) Advertorial & actiepagina vanaf 2500,- euro per week LINDA. social media aanjaging via facebook & twitter 750,- euro per keer

12 MOBIEL ADVERTEREN MENU / HOMEADVERTORIAL KEUZE UIT ADVERTORIAL: Tekst + beeld Tekst + video Poll Alleen beeld Keuze meedoen. Dit is een reactiescherm waarin de gebruiker haar gegevens kan invullen en wij de actie kunnen communiceren. Keuze url naar: Mobiele site adverteerder App. in app store of android market KOSTEN: 2500,- per week Aanleveren volgens specificaties 5 werkdagen voor livegang.

13 VOORBEELDEN

14 advertorial aanjaging homepage

15 advertorial

16 nieuwsbrief

17 aanjaging via facebook

18 aanjaging via twitter

19 CONTACT Voor meer informatie over adverteren en de op maat mogelijkheden kun je contact opnemen met ons salesteam via of via 035 –


Download ppt "digitale mogelijkheden LINDA. saleskit met content & interactie die voldoen aan de merkwaarden van LINDA. ALTIJD EN OVERAL AANWEZIG."

Verwante presentaties


Ads door Google