De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Detaillistenpromotie Retailmarketing hoofdstuk 9, paragraaf 9.1 publieke relaties.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Detaillistenpromotie Retailmarketing hoofdstuk 9, paragraaf 9.1 publieke relaties."— Transcript van de presentatie:

1 detaillistenpromotie Retailmarketing hoofdstuk 9, paragraaf 9.1 publieke relaties

2 Retailmarketing hoofdstuk 9, paragraaf 9.1

3 afgekort PR, is het stelselmatig bevorderen van wederzijds begrip tussen de ondernemer en zijn/haar publieksgroepen, met als doel de marktpositie te behouden of te verbeteren

4 externe pr community relations publiciteit (free publicity) Retailmarketing hoofdstuk 9, paragraaf 9.1 doelgroep alle activiteiten bedoeld die de ondernemer onderneemt, om een goede relatie te bewerkstelligen en te onderhouden met personen en instellingen in de (directe) omgeving het door de ondernemer planmatig bevorderen van in beginsel niet-betaalde mediacommunicatie over een onderneming, geschreven of samengesteld door een onafhankelijke redactie of journalist

5 interne pr eigen personeel versterken organisatiecultuur, idee/mening over: normen waarden verwachtingen doelstellingen Retailmarketing hoofdstuk 9, paragraaf 9.1 doelgroep

6 verschillen PUBLIC RELATIONSRECLAME Retailmarketing hoofdstuk 9, paragraaf 9.1 doelgroep inhoud communicatie- middelen

7 en marketing marketing public relations corporate (company) public relations Retailmarketing hoofdstuk 9, paragraaf 9.1 public relations alle media die de ondernemer gebruikt om een snelle herkenning van de huisstijl door het publiek te bewerkstelligen (logo, bedrijfskleding, lettertype, winkelpui, enzovoort)

8 praktijkvoorbeeld Retailmarketing hoofdstuk 9, paragraaf 9.1

9


Download ppt "Detaillistenpromotie Retailmarketing hoofdstuk 9, paragraaf 9.1 publieke relaties."

Verwante presentaties


Ads door Google