De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Comtell B.V. Welkom 22-03-04. Comtell B.V. 2 van 12 Indeling presentatie Probleemstelling Huidige financiële en communicatieve situatie Conclusie management.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Comtell B.V. Welkom 22-03-04. Comtell B.V. 2 van 12 Indeling presentatie Probleemstelling Huidige financiële en communicatieve situatie Conclusie management."— Transcript van de presentatie:

1 Comtell B.V. Welkom

2 Comtell B.V. 2 van 12 Indeling presentatie Probleemstelling Huidige financiële en communicatieve situatie Conclusie management overleg Het plan – Hoofddoelstelling en strategieën – Aanpak Consequenties voor onze afdeling marketing – Aandachtspunten

3 Comtell B.V. 3 van 12 Probleemstelling Het gaat niet goed met Comtell B.V. Financieel Communicatief

4 Comtell B.V. 4 van 12 Huidige situatie Recessie Concurrentie Wegblijven klanten

5 Comtell B.V. 5 van 12 Huidige situatie Klanten voelen zich niet serieus genomen Intern onderzoek juli 2003 – Onderlinge contacten – Relaties – Communicatie

6 Comtell B.V. 6 van 12 Conclusie management overleg Reorganisaties hebben onvoldoende effect gehad Andere aanpak ‘We bevinden ons nu op een zinkend schip, maar de haven is zeker haalbaar.’

7 Comtell B.V. 7 van 12 Het Plan Hoofddoelstelling: de interne communicatie binnen Comtell B.V. moet goed functioneren Algemene strategie: creëren van een klimaat van vertrouwen Specifieke strategieën

8 Comtell B.V. 8 van 12 Het plan; specifieke strategieën Verbetering van de ‘neerwaartse’ interne communicatie van directie naar afdelingshoofden – Opzetten van een sterker MT Verbetering van de ‘neerwaartse’ interne communicatie van afdelingshoofden naar medewerkers Verbetering van de interne communicatie tussen directie en OR en tussen OR en medewerkers Verbetering van de ‘opwaartse’ interne communicatie van afdelingshoofden naar directie

9 Comtell B.V. 9 van 12 Het plan; specifieke strategieën Vervolg: Verbetering van de ‘opwaartse’ interne communicatie van medewerkers naar afdelingshoofden Verbeteren van de positie van de vrouwen binnen Comtell B.V. De klant informeren over veranderingen die zij zullen merken Eén organisatie met één ‘Corporate Identity’ en één duidelijke huisstijl

10 Comtell B.V. 10 van 12 Consequenties voor onze afdeling Belangrijke rol voor onze afdeling marketing – Adviseren in te zetten media/middelen, Corporate Identity en huisstijl – Informeren van klanten ‘Leuke klus, die ons op het lijf geschreven is!’ Wat betekend dit? – Brainstormsessie – Werkoverleg en voorstel directie – Uitwerking voorstel

11 Comtell B.V. 11 van 12 Consequenties voor onze afdeling Aandachtspunten: We zijn een team Geen idee te gek Waardering voor elkaar Voorbeeld voor andere afdelingen

12 Comtell B.V. 12 van 12 Bedankt voor de aandacht


Download ppt "Comtell B.V. Welkom 22-03-04. Comtell B.V. 2 van 12 Indeling presentatie Probleemstelling Huidige financiële en communicatieve situatie Conclusie management."

Verwante presentaties


Ads door Google