De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Commerciële presentatie Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 intern gepresenteerd.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Commerciële presentatie Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 intern gepresenteerd."— Transcript van de presentatie:

1 commerciële presentatie Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 intern gepresenteerd

2 Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.1 externe commerciële presentatie winkelexterieur directe winkelomgeving winkelpuientreefrontpresentatie buitenpresentatie /-verkoop etalage

3 winkelexterieur directe winkelomgeving winkelpui entree frontpresentatie Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 visitekaartje van de winkel

4 directe winkelomgeving Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 onderdelen portiek architectuur trottoir buurpanden fietsenstalling buitenpresentatie vitrines parkeervakken verlichting achtergrondmuziek vlaggen reclameborden plantenbakken parkeerhavens winkelwagentjes bankjes afvalbakken speelapparatuur

5 winkelpui Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 luifel kozijn glas entree benedendeel van de gevel van het winkelpand

6 entree zichtbaar herkenbaar klanten laten doorstromen Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2

7 frontpresentatie etalage buitenpresentatie buitenverkoop Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2

8 buitenpresentatie branche kosten/opbrengsten positionering winkelformule vestigingspunt Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 aandachtspunten vergunning precariorecht

9 Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 buitenpresentatie passen bij winkelbeeld artikeleisen: diefstalgevoeligheid hoeveelheid artikelen uitverkoopartikelen! combinatie met buitenverkoop zorg voor attentiewaarde onderdeel van frontpresentatieplan voorwaarden

10 functie stopkracht informatie nieuwsgierigheid zuigkracht Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 e t a l a g e

11 soorten open gesloten Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 e t a l a g e

12 verschil in kenmerken open etalage weinig drempelvrees winkel lijkt groter veel daglicht minder privacy minder attentiewaarde gesloten etalage meer drempelvrees winkel lijkt kleiner minder daglicht meer privacy hogere attentiewaarde Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2

13 indeling op vorm omvang hoge/lage etalages korte/diepe etalages smalle/brede etalages plaats hoeketalages portieketalages eilandetalages frontetalages Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 e t a l a g e

14 belang soort artikelen convenience shopping speciality winkelformule assortiment marktpositionering winkelpand vorm grootte locatie Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 e t a l a g e

15 afstemmen etalageplan Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 een plan waarin exact staat welke thema’s in de etalage voor de komende periode gepland zijn. Ook staan daarin de benodigde hulpmiddelen.

16 elementen tijd thema doelgroep artikelen plaats budget hulpmiddelen Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 e t a l a g e p l a n thema voorraadpositie brutowinstbijdrage prijs kleur kosten etaleur energiekosten etalage afschrijvingskosten kosten decoratiemateriaal waardeverlies artikelen

17 opzet Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf tijd (week)themadoelgroepartikelenhulpmiddelenplaats etalagebudget 1 t/m 4saleiedereen geen poppenL en R€ 1.500,- e t a l a g e p l a n


Download ppt "Commerciële presentatie Retailmarketing hoofdstuk 7, paragraaf 7.2 intern gepresenteerd."

Verwante presentaties


Ads door Google