De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Gepland optimaliseren van de commerciële presentatie g e p l a n d.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Gepland optimaliseren van de commerciële presentatie g e p l a n d."— Transcript van de presentatie:

1 gepland optimaliseren van de commerciële presentatie g e p l a n d

2 afstemmen etalageplan gepland een plan waarin exact staat welke thema’s in de etalage voor de komende periode gepland zijn. Ook staan daarin de benodigde hulpmiddelen.

3 elementen tijd thema doelgroep artikelen plaats budget hulpmiddelen gepland thema voorraadpositie brutowinstbijdrage prijs kleur kosten etaleur energiekosten etalage afschrijvingskosten kosten decoratiemateriaal waardeverlies artikelen e t a l a g e p l a n

4 opzet gepland tijd (week)themadoelgroepartikelenhulpmiddelenplaats etalagebudget 1 t/m 4saleiedereen geen poppenL en R€ 1.500,-

5 gepland juiste artikelen inkopen/selecteren geen afbreuk aan winkelformule voldoen aan wettelijke eisen juiste prijs-/tekstkaarten en decoratiematerialen uitnodigend werken op de passanten inrichting en de opzet aansluiten bij de artikelen buitenpresentatieplan aandachtspunten

6 gepland in geval van buitenverkoop het juiste en voldoende winkelpersoneel inzetten richtlijnen formuleren voor het afrekenen aandachtspunten

7 gepland tijdelijke artikelpresentatie een plan waarin wordt aangegeven op welke plaatsen in de winkelruimte, welke displays gebouwd moeten worden displayplan

8 verkoopplan gepland de displayartikelen de manier van bestellen de communicatie van de displayartikelen wel of niet in de krant/folder wel of geen P.O.S.-materiaal beschikbaar wel of geen geluidsreclame mogelijke bijverkoopartikelen verplichte displays de manier van bouwen displayplanning

9 soort en plaats gepland A-display hoogste omzet en omzetsnelheid opvallendste plaatsen B-display goede omzet en normale omzetsnelheid opvallende plaats C-display lage omzetverwachting weinig opvallende plaats combinatiedisplay displayplanning

10 hulpmiddelen planbord displayarchief informatie over concurrentie winkellay-out op papier •omzetresultaten van de actie •displayplaats •soort display •combinatieartikelen •publiciteit displayplanning gepland

11 k1k2k3k4 17 displays houdbaar


Download ppt "Gepland optimaliseren van de commerciële presentatie g e p l a n d."

Verwante presentaties


Ads door Google