De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Dé specialist in content management Erik Hartman Communicatie 1 ERIK HARTMAN communicatie Workshop contentstrategie datum organisatie plaats 1.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Dé specialist in content management Erik Hartman Communicatie 1 ERIK HARTMAN communicatie Workshop contentstrategie datum organisatie plaats 1."— Transcript van de presentatie:

1 Dé specialist in content management Erik Hartman Communicatie 1 ERIK HARTMAN communicatie Workshop contentstrategie datum organisatie plaats 1

2 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 2 Creative Commons deze presentatie mag je vrij bewerken en aanvullen op voorwaarde dat je het niet commercieel gebruikt en dat je onze naam of ons bedrijfslogo vermeldt

3 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 3 Instructie workshopleider Je kunt deze presentatie naar eigen inzicht bewerken en aanvullen Een workshop duurt 4 tot 5 uur Laat de mensen in groepjes van 4 à 5 mensen de opdrachten uitwerken Aan het eind van de workshop presenteert elke groep de contentstrategie Deel je ervaring op

4 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 4 “ Een contentstrategie is een vooropgezet plan waarin wordt vastgesteld hoe informatie met een bepaalde waarde voor een publiek kan helpen om een organisatiedoel te bereiken. ” bron: Handboek contentstrategie

5 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 5 “De juiste informatie bij de juiste persoon op het juiste moment. Via het juiste kanaal en in de juiste vorm.”

6 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 6

7 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 7 Wat is het organisatiedoel?

8 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 8 Wat is de pijn? 8

9 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 9 Wat moet er beter?

10 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 10 Opdracht Wat zijn de organisatiedoelstellingen? Welke is de belangrijkste? Wat is het kernprobleem? Welke succesfactoren zijn hieruit af te leiden? Welke daarvan is de belangrijkste?

11 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 11 Wie heb je nodig bij het bereiken van het doel?

12 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 12 Wat is het belang van je doelgroep? 12

13 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 13 Wat moet je hun vertellen?

14 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 14 Opdracht Met welke doelgroepen hebben we te maken? Welke is de belangrijkste voor de succesfactor die je zojuist koos? Waarom? Welke informatie moet met de hiervoor gekozen doelgroep worden uitgewisseld om de succesfactor te halen? Welke informatie is het belangrijkst? Waarom?

15 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 15 Wat wordt je tactiek?

16 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 16 Welke middelen ga je inzetten?

17 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 17 Opdracht Wat wordt je tactiek om je doel te bereiken? Welke middelen ga je inzetten en waarom?

18 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 18 Wanneer ben je succesvol?

19 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 19 Hoe ga je dat meten?

20 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 20 Hoe ga je dat organiseren?

21 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 21 Opdracht Wanneer ben je succesvol? Hoe ga je meten of je succesvol bent? Met wie moet je samenwerken?

22 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 22 Dit is je contentstrategie!

23 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 23 Contentstrategie “Door [ informatie ] uit te wisselen met [ doelgroep ] bereiken wij [ doel of succesfactor ] omdat [ persoonlijke motivatie doelgroep ]” “Dit is succesvol als [ kpi’s ] Dit meten wij met [ meetinstrument ]” “Wij bereiken dit doel door [ tactiek ] met behulp van [ middelen ]” “Wij werken samen met [ stakeholders ]”

24 Erik Hartman Communicatie Dé specialist in content management 24 Meer informatie

25 Dé specialist in content management Erik Hartman Communicatie 25 Succes met je (030)


Download ppt "Dé specialist in content management Erik Hartman Communicatie 1 ERIK HARTMAN communicatie Workshop contentstrategie datum organisatie plaats 1."

Verwante presentaties


Ads door Google