Vroeger… Vervuiling per jaar stapelt op Hoe past onze ID en leeftijd validatie binnen het e-ID stelsel?
Vroeger
Verhuizers10,4% Postcode sanering/nieuwbouw 6,7% Slooppanden Overlijden Echtscheiding Dubbele registraties % Fouten bij invoer gegevens5 - 8% Wanbetalers Vervuiling per jaar (gemeten over 2014)
(Aanzienlijk) meer referentiedata, tegen een betere prijs/kwaliteit verhouding Hoe werkt de nieuwe mindset ‘kennis delen is kracht’?
Hoe werkt de Consumenten Basis Administratie? Alléén validatie op NAWTE, sexe code, geboortedatum en laatste contactdatum Real-time via beveiligde verbinding gehele klantenbestand met mutaties Volledig geautomatiseerd proces met rapportage (NATEGIS) Géén verrijking van ontbrekende gegevens, zoals telefoon, sexecode en geboortedatum 360° Klantbeeld mogelijk, zoals fraude detectie en insolventie
Data statisch versus dynamisch Identiteit is vastgesteld op basis van moment opname Behoefte om wel te blijven communiceren met klant (marketing) PAAS oplossing voor Identiteit Providers (en de rest van BV Nederland) Samenwerken en signaleren van onjuiste gegevens Meer deelnemers is meer referentiedata (dynamische validatie van actuele persoonsgegevens) Oplossing op termijn 100% sluitend
Martijn de Boer Communicatie Data Diensten Nederland LinkedIn: Mobiel: Vragen?