Vroeger… Vervuiling per jaar stapelt op Hoe past onze ID en leeftijd validatie binnen het e-ID stelsel?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Koepels: keuzes die de Intermediair kan maken SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011 Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
Advertisements

Een Virtueel Clearinghouse van en voor het Hoger Onderwijs DAIR-Seminar 7 november 2003.
De kracht van CTB ICT Bouw BV
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Clubmiddag 16 april 2013 Ruud Vloeimans 2013 © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands Cloud Computing.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Onderhoud van Klantcontact gegevens Symposium Uw Alumni
Uw partner in succesvol ondernemen!
De kracht van MySolution
Een (financiële) zorg minder ! Wat is Cardec Cardec is een besloten vennootschap, opgericht door Mr. P.J.Ph. Dietz de Loos, advocaat te Wassenaar. Vanuit.
Particuliere Alarmcentrale in de mobiele markt Frank Dessens AVL Systems B.V. 9 oktober 2006.
Titel presentatie Bill Nolten Dienst Basisinformatie
De kracht van Abecon Abecon helpt trainers en opleiders om samen efficiënter te werken. Met onze branche oplossing zijn minder handelingen nodig en heeft.
De kracht van GAC Business Solutions
SBR Aansluitstappen Presentatie voor Financial Systems 6 juni 2012.
1.3 Informatie 1.4. Communciatie
25 januari 2008Naam van de Spreker Wat is het....en wat levert het u op.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
Inleiding tot marktonderzoek
UNIEK JAARVERSLAG VAN DE POD MI. I.Doelstelling 1.Administratieve vereenvoudiging van subsidiemaatregelen  Minder papier: webapplicatie  Minder kosten.
De ICT-sector heeft nood aan uw profiel en kennis!
Waarom nieuwe privacy richtlijnen?
14 april 2009 Workshop Informatievoorziening ten behoeve van prestatiecontracten MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten Luuk Bosch Data ICT Dienst.
Ymor Ketenbewaking bij debitel
Achmea en Geodata Bert van Rest Achmea IM&IT, Analytics & Geo.
Marco Gala 14 mei 2014.
Liquid Internet is dé nieuwe manier van online zaken doen. © Copyright IQNOMY 2010.
Sponsorpakketten The Social Enterprise Society Microsoft Lync is de snelst groeiende all-round communicatie oplossing van dit moment. Rondom.
Welkom Het eID Stelsel maakt het mogelijk om online te zaken doen met de overheid en het bedrijfs-leven, met één of meer inlogmiddelen. Marije Jurriëns,
MVO KENNIS KAART. Werkomgeving Maatschappij Milieu Ketenbenadering Bedrijfsethiek Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.
1 Zelf weer aan het digitale stuur! aa a. 2 Eerst even dit ………
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
Ontwerpen & ontwikkelen
Planning en Roostering
Smart Traffic: pilot N201 Dataverrijking door combinatie met simulatie
Verpleegkundig redeneren
Docent Dans De Codarts dans docent is een dans docent die dans in de maatschappij een waardevolle plek geeft. Een docent die mensen essentieel beweegt.
Rondleiding door de GBA-V
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Bijeenkomst Verzuimloket DUO & regionale ontwikkelingen RMC regio 13.
Op weg naar een IAA-stelsel Onderwijs Vanuit welke visie vertrekken we? Architectuurraad Edustandaard 14 april 2016.
Netwerken 1 Enigma Netwerken paragraaf 1, 2 en 3.
Een datalek, wat nu?! De Wet bescherming persoonsgegevens,
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Marketing Alle inspanningen die we doen om tegemoet te komen aan wensen en behoeften van een klant.
Anne Marie Weggelaar, Damien Broekharst, Martine de Bruijne
Milo van der Zee
Katern GEMMA Mobiel.
De X-road Pleidooi om niet incrementeel te blijven verbeteren aan de geautomatiseerde overheid over te stappen naar een digitaal opgezette overheid.
GOUD is geld de rest krediet
Workshop: Wat verandert er voor mij?
Gegevensdeling via de hubs iShare conferentie 12/11/2015
ZIVVER introductie implementatieaanpak
Procesondersteuning binnen de sociale zekerheid
Ik ben een full stack consultant! TestNet najaarsevenement
De blauwe knop!!.
Welkom! WELKOM! HR-Netwerkdag Omgevingswet
Taak 6 Hoofdstuk 13 Inleiding in de gezondheidszorg
Taak 6 Hoofdstuk 13 Inleiding in de gezondheidszorg
Netwerken & Internet 3.
Taak 6 Hoofdstuk 13 Inleiding in de gezondheidszorg
Transcript van de presentatie:

Vroeger… Vervuiling per jaar stapelt op Hoe past onze ID en leeftijd validatie binnen het e-ID stelsel?

Vroeger

Verhuizers10,4% Postcode sanering/nieuwbouw 6,7% Slooppanden Overlijden Echtscheiding Dubbele registraties % Fouten bij invoer gegevens5 - 8% Wanbetalers Vervuiling per jaar (gemeten over 2014)

(Aanzienlijk) meer referentiedata, tegen een betere prijs/kwaliteit verhouding Hoe werkt de nieuwe mindset ‘kennis delen is kracht’?

Hoe werkt de Consumenten Basis Administratie? Alléén validatie op NAWTE, sexe code, geboortedatum en laatste contactdatum Real-time via beveiligde verbinding gehele klantenbestand met mutaties Volledig geautomatiseerd proces met rapportage (NATEGIS) Géén verrijking van ontbrekende gegevens, zoals telefoon, sexecode en geboortedatum 360° Klantbeeld mogelijk, zoals fraude detectie en insolventie

Data statisch versus dynamisch Identiteit is vastgesteld op basis van moment opname Behoefte om wel te blijven communiceren met klant (marketing) PAAS oplossing voor Identiteit Providers (en de rest van BV Nederland) Samenwerken en signaleren van onjuiste gegevens Meer deelnemers is meer referentiedata (dynamische validatie van actuele persoonsgegevens) Oplossing op termijn 100% sluitend

Martijn de Boer Communicatie Data Diensten Nederland LinkedIn: Mobiel: Vragen?