Pmg. interviews afnemen dropbox aanmaken sites Plan van aanpak Checklist%20plan%20van%20aanpak.pdf

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Sociologie Tweedaagse Sociologie 13 Oktober 2008 Jochem Tolsma.
Advertisements

Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Colofon Het boek dat hierbij hoort heet - zo leer je nog eens wat over de invoering van de vmbo ict-route. Geschreven door Jos de Kleijn en Carla van.
Vervolgbijeenkomst 2 Procesfasering bij Leren Leren.
Initiatief Bijstellen Analyse Evaluatie Probleemstelling Netwerken
Lesgeven en begeleiden
Andere Tijden? Informatie over een continurooster met gelijke schooldagen voor alle kinderen van de Twirre.
Workshop Onderzoeksvaardigheden
Onderzoeksmethode Oftewel: met welke specifieke onderzoeksmethode kan ik het best mijn onderzoeksvraag beantwoorden.
Verbinden van Onderwijs en Onderzoek Inleiding in de methode
Van doelen naar reflectie
Praktische Opdracht CKV
“No problem can be solved from the same level of consciousness that created it. We must learn to see the world anew.” Albert Einstein.
Vervolgbijeenkomst 3 Feedback geven
GASTLESSEN VOOR STUDENTEN 1 E LEERJAAR PW 3 EN 4 Kwaliteitszorg in de KO.
Waar heb jij Jezus voor nodig?
Evenwicht Het is van belang dat er een evenwicht bestaat tussen alle bronnen Grotere kans op positieve ervaringen 1.
AO 2 december 2009 Voorfase en startfase AO & Op weg naar ons eigen AO en Ons eigen ontwerp.
Branche in Zicht Kantoorpresentatie Juli september Inhoud  Wat is Branche in Zicht (BiZ)?  Wat levert BiZ ons kantoor op?  Wat levert.
Branche in Zicht (BiZ) Kantoorpresentatie Maart
Een levensboek voor ouderen
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
H3. Communicatie Gesprekstechnieken.
Onderzoek doen een methodische aanpak
Het vak Frans in 4 en 5 havo Un choix pour l’avenir.
Magister voor ouders.
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
Bestrijding grondwateroverlast Skandia fase 2. Agenda uur Welkom uur Presentatie Aanleg drainagesysteem Skandia: Sander Graat uur Pauze.
Pourquoi apprendre le français?
Praktijk.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
Sociologie en Diversiteit werkcollege 1
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Taalbeheersing Rotterdam, 26 augustus 2011.
Praktijkervaring en reflectie
Pedagogisch werken in de wijk Les 3 Kwartaal 1. Wat gaan we doen? Opdrachtformulering van Helma Plan van aanpak maken Onderzoeksvaardigheden.
Opgroeien in de stad les 3
PROJECT 3 PEDAGOGISCH WERKEN IN DE WIJK Bijeenkomst 1, week uur Kwartaal 1, schooljaar 2014/2015 Klas: VQR2A Docent: Madeleine Meurs Mail:
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 2 kwartaal 2.
praktijk project ouderbetrokkenheid
AOS docentonderzoek bijeenkomst 5 Onderzoeksplan
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 1 Introductie op de module.
Plancyclus, les 2 Actualiteit
2.7. Samenvatting Chaymae Faïk 1BASWA. 1. Een bepaalde manier van zorgen 1989: Eerste Nederlandse, kleinschalige woonvorm Eind de jaren 90  populair.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
WijWijs Ouderbetrokkenheid Portaal “First Impression”
De genetwerkte docent Bieke Schreurs, Monique Korenhof & Maarten de Laat.
Wist u dat? ons cluster al jaren meer formatie krijgt dan waar we recht op hebben (1 : 25)… de krimp al een paar jaar gaande is… we ieder jaar maanden.
Cliënt en mediawijsheid Les 8 en 9, Domotica. domotica  Domotica wordt steeds meer toegepast in de zorg, en gebruikt om mensen langer thuis te laten.
INHOUD LES: “LEREN” Wat is leren? Hoe kunnen we leren? Verschillende leertheorieën; Klassieke conditionering Operante conditionering Leren door imiteren.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
Taal- en Interactievaardigheden in de Kinderopvang
Wegen van waarden en randvoorwaarden
Made by: Virtual reality De wereld om je heen Made by:
What is the meaning of? Student centered learning
ME, YOU: KUNSTCREW! KUNSTPROJECT MET MUSEUM KRANENBURGH IN BERGEN
Kaarten en gebieden Kaarten zijn onmisbaar
H2 Een leven lang leren.
Informatie verdraaien
Titel Stap 1 Aanleiding Stap 2 Als we niets doen Stap 4 Aanpak
De eerste les Goedgekeurd door CKO vakgroep < ... >
Socrative-code: QZKVJVDXV Wifi-code: Muntgebouw1
Tool IE-1: Het verkennen van onderzoeksopdrachten en -activiteiten
De Sensatie van een Goed Leven Prikkelverwerking bij mensen met autisme en een verstandelijke beperking Samen ontwikkelen van een ‘zorgtraject’ voor begrip.
Toolbox Communicatie Samen doen we het beter!.
volgende bladzijde terug
Naar een samenhangende en duurzame aanpak van eenzaamheid
Architectuur Wat gaan we doen? Architectuur De architect
Eigen omgeving: Inrichting & bewoners

Informatiebijeenkomst Buurtteams Amsterdam & Aanvullende ondersteuning Wmo 9 en 18 september 2019.
Transcript van de presentatie:

pmg

interviews afnemen dropbox aanmaken

sites Plan van aanpak Checklist%20plan%20van%20aanpak.pdf Checklist%20plan%20van%20aanpak.pdf /index.htm /index.htm

opmerkingen instroom studenten ervaren een grote achterstand tav grit/projectmatig werken door middel van foto het perspectief van een wijk bekijken eerst bekijken van de wijk zelf/fysiek daarna de cijfers erbij het eindproduct is niet helemaal duidelijk /zweverig verwachtingen tav het eindresultaat

einde kwartaal 1 De centrale vraag voor fase I en II is: Wat is ‘het verhaal’ van de straat, onder welke omstandigheden leven en werken bewoners en ondernemers? Deze vraag gaan we op verschillende manieren beantwoorden. Daarom bestaat de opdracht voor elke projectgroep uit vier onderdelen. In de eerste twee fasen kijken we – met een onbevangen blik - vanuit het hier en nu, vanuit de dagelijkse, actuele praktijk zoals bewoners die ervaren. Deelvragen voor dit deel van de opdracht zijn: 1.Hoe ziet de wijk – meer specifiek de straat - eruit? 2.Wat is typerend voor de gebouwde omgeving in de wijk – de stedelijke inrichting - waarin bewoners wonen? 3.Wat vertelt ‘het verhaal’ van bewoners ons over de straat? 4.Welke – positieve en/ of negatieve - omstandigheden voeren volgens bewoners de agenda in de straat aan? 5.Zijn er omstandigheden in de straat waar – volgens de bewoners – wel of juist niets aan gedaan moet of kan worden? 6.Op welke manier denken bewoners de omstandigheden in de straat te kunnen veranderen?