Kids Entertainment Center Kids Lounge Kids Workshops Kids Fruit Bar Kids Nintendo Kids Cinema Kids Safety PLAYING KIDS.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hier iets over “Inleiding: ons proces: Wat is Gamification, Achtergrond, Voorbeelden, Model voor Onderwijs, Experimenten voor Honours, doorgroei naar HL.
Advertisements

Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
NOVEMBER/DECEMBER 2013 WelkomNaar school DieuwkeJayden ZoëIfy Ferre Hiep Hiep Hoera Lysandrick 7-11: 1 jaar! Nils 16-11: 3 jaar! Kay 3-12: 3 jaar! Activiteitenagenda.
“IK KRIJG HET NIET UIT MIJN HOOFD”
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
Wie zijn wij? • Stichting Regionale Kinderopvang de Paraplu • Vanaf 1991 professionele kinderopvang in de Kempen • Begonnen met 1 vestiging in Bladel.
“The Heineken way of life”
Bas van der Lans Sanne Schumacher Henno van de Hee “The BIGGER picture” Public design – concept 3.
Project week 1 Foto’s van reclame onderweg
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Public design – Concept 1
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
 Kwalitatieve jeugdopleiding waarin sportieve kansen worden gegeven aan alle jeugdspelers op hun eigen niveau  Van alle jeugdspelers betere voetballers.
Gaming Bezoek een LAN-party.  De reclames werden duidelijk in kaart gebracht. Op de hekken waarmee de verschillende ruimtes werden afgezet hingen spandoeken.
Andere Tijden? Informatie over een continurooster met gelijke schooldagen voor alle kinderen van de Twirre.
SOAP SHOP Soapshop helpt: Veel kinderen houden niet van in bad gaan en zich te moeten wassen. De soapshop is vooral ontwikkeld om kinderen over hun.
Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media
Super Mario 64 Super Mario 64 noemen sommige mensen ‘het beste spel ter wereld’ Dat is eigenlijk het eerste 3d Mario spel. Super Mario kart is niet echt.
The art of game design Hoofdstuk 20 en 21.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Hoe en waarom brengt de burger zijn snoeihout snel naar de biomassa verbrander? Van consument tot biomassaleverancier.
Public design – Concept 1 Pascal Burggraaf Pim Donkerlo Joris van Laernhoven Binnenhofje.
De Wingerd: een brede school in ontwikkeling….  Ontwikkelingsarrangementen  Buurt  Kunst en cultuur.
Eerste Concept Tweede Concept Defenitief Concept Onderzoek Concept Ontwerp Uitvoering the Movie.
Concept 1: SafeEnergy Game Doelgroep: Kinderen tot +/- 12 jaar Omgeving: de woning van het kind Probleem: het energie verbruik binnenshuis van het kind.
Game concept Samenvatting hoofdstuk 20 & 21. De waarde van esthetiek Het kan spelers aan trekken die het spel anders niet hadden gespeeld Het kan jouw.
Inhoud presentatie Introductie Onderzoek (theoretisch kader)
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Groep Colruyt en ‘participatie’
Over het vermarkten van milieu bij vlees
Fase 1 Ken de (detail)handel
NAJAARSVERGADERING NOVEMBER KNSB en haar leden.
GROEP 7 Leon, Dayzer & Soraya. De opdrachtgever Het ministerie van volksgezondheid, welzijn en sport Zij richten zich op: volksgezondheid, overgewicht,
Social media presentatie
Vodafone simkaarten. Kwaliteit A: Onze Prepaid is gemaakt van plastic in dit plastic zit een chip deze zijn vaak gemaakt van chipplaten. B: We verwachten.
Door Jessica van der Leij
Interactive Experience model
Weerbaarheid en zelfredzaamheid vergroten
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Periode 1 Detail en marketing Kerntaak: optimaliseren verkoop en assortiment Hoofdstuk: Visual merchandising Par: 2.2 Blz. 562 t/m 567.
Terugkoppeling Werkatelier GGZ 8 december 2015 Meetinghouse Dordrecht.
Wie zijn wij? Graag willen wij ons eerst aan u voorstellen. Wij zijn Brando en Lianne met Samuel, Ruth, Salomé, Yaela en Jaimie van Oosten, Arjan, Marissa.
Greenfee4you Een innovatief klant relatie programma voor “ Uw Organisatie “
Sportieve omgeving / onderneming Hulsberg Jack Opgenoord Huis voor de Sport.
Experiment 3: Stimulering museumbezoek via social media en games.
Peuterspeelzaal De Woezel Een kleine partner met een grote visie. Of hoe klein duimpje het hart wil laten kloppen………………….
Wijs met media: Deze workshop geeft ouders de gelegenheid ideeën en ervaringen uit te wisselen over het onderwerp “Wijs met media”. De drie kernthema’s.
Innovatie in Juridische Dienstverlening Jelle van Veenen.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Veilig Online. Wat als Facebook een dag niet werkte?
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals.
 Branding Kanoen  Team- en FunBuilding  Kids & Fun  Boeren Beach Golf  Alkmaar te kano.
INTRO OPENING. dinsdag, 20 december - dia 2 FamilieFIT Een concept waarbij u, uw tijd efficiënt kunt benutten! Sporten terwijl uw kind sport.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
<Naam Scoutinggroep / Plaats>
Winkelstraat de Heurne
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Freekids Kinderopvang
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Verzamelen vrijdag omstreeks 16:00 uur Vertrek bus omstreeks 18:30 uur
Dit is onze bedrijfsnaam
Informatie & Interactie-avond - LJOCHTSTILL
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Topsport en breedtesport
Hoofdstuk 7 Verbetering aanbod en winkelpresentatie
Sponsorpakket BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014
Transcript van de presentatie:

Kids Entertainment Center Kids Lounge Kids Workshops Kids Fruit Bar Kids Nintendo Kids Cinema Kids Safety PLAYING KIDS

Doelstelling Concept Playing Kids Programma’s Strategie Marketing Nintendo en Wii Doelgroep Concurrentiestrijd Playing Kids raming Playing Kids typologiën INHOUD

Binnen 5 jaar een keten van minimaal 20 PLAYING KIDS vestigingen, te openen in winkelcentra waarbij de kinderen in een veilige en kindvriendelijke omgeving centraal staan. PLAYING KIDS moet zich binnen deze termijn ontwikkelen tot een merknaam die wordt geassocieerd met veiligheid, kindvriendelijk, educatie en plezier. PLAYING KIDS zal de 5 sterren service van ieder winkelcentrum worden: daar waar de ouders winkelen kunnen de kinderen ontspannen, spelen en leren. DOELSTELLIN G

PLAYING KIDS is een veilige, hoog kwalitatieve omgeving waarin kinderen een leuke, positieve, sportieve en educatieve vrijetijdsbesteding wordt geboden, terwijl de ouders rustig kunnen winkelen. PLAYING KIDS geeft een toegevoegde waarde aan ieder winkelcentrum. PLAYING KIDS is een superservice van de winkeliers voor de consument. PLAYING KIDS HET CONCEPT

De wereld verandert. De leefomgeving voor kinderen wordt minder vriendelijk en onveiliger. PLAYING KIDS biedt een concept waarbij het kind in een veilige kindvriendelijke omgeving kan relaxen. Bij PLAYING KIDS worden kinderen betrokken bij het spel met andere kinderen terwijl de ouders hun eigen programma kunnen volgen, hier ontmoeten zij nieuwe vriendjes. PLAYING KIDS heeft diverse programma’s waardoor een bezoekersstroom gegarandeerd wordt en de kinderen graag terugkomen. Het gaat er om dat er wordt gewinkeld daar waar de kinderen het naar hun zin hebben. PLAYING KIDS

Tijdens het winkelen kost het voor iedere ouder erg veel energie om de kinderen in de gaten te houden. De angst dat het kind weg is slaat meerdere malen om het hart. Dit gaat ten koste van ‘quality time’ winkelen. Zeker in het belang van de winkelier is PLAYING KIDS de oplossing om de consument dat te laten doen waar hij voor komt, namelijk winkelen. WEET WAAR ZE ZIJN

PLAYING KIDS het merk wordt een duidelijk herkenbaar en betrouwbaar merk dat hoogwaardige kwaliteit biedt door: kennis en expertise van de kinderopvang een hoogwaardige omgeving te bieden hoogwaardige spel- en leerconcepten aan te bieden in te spelen op de speel- én leerbehoefte van kinderen STRATEGIE

De marketing zal geschieden middels free publicity. PLAYING KIDS is een belangrijke tool voor het winkelcentrum en voor de winkeliersvereniging. Deze partijen zullen het in hun marketing meenemen. De etalage: ieder kind dat langs loopt zal andere kinderen zien spelen en naar binnen willen om te ontdekken wat daar is. Via de scholen en hyves omgevingen zal bekendheid gemaakt worden. Het is belangrijk dat de kinderen zelf regelmatig een paar uurtjes naar PLAYING KIDS willen. Een actieve internetcampagne. De winkeliers zullen middels een loyaliteitsprogramma hun klanten toegangskaarten dan wel kortingsbonnen voor PLAYING KIDS aanbieden. Bijvoorbeeld bij besteding van 100 euro een uur toegang tot PLAYING KIDS. MARKETIN G

In iedere vestiging zal een Nintendo store geplaatst worden. De nieuwste games zullen hier verkrijgbaar zijn en alle Nintendo games zijn bij PLAYING KIDS uit te testen. Voor Nintendo zal dit een geweldige exposure zijn op een plek waar de doelgroep met grote regelmaat komt. Kinderen willen daar winkelen waar een PLAYING KIDS is en zullen hun ouders daar ook om vragen. Dit bevordert de aantrekkingskracht van het winkelcentrum. De sporten die door de kinderen worden beoefend in PLAYING KIDS zullen door anderen worden gezien, waarna zij dit ook willen beleven. De verkoop van Nintendo zal hierdoor worden gestimuleerd. Bij aankoop van een Nintendo product zijn PLAYING KIDS uren te winnen. Bij een Nintendo game-competitie zijn Nintendo producten te winnen (plus ranking list per week of per maand). NINTENDO EN Wii

Alle kinderen waarvan de ouders wel eens boodschappen doen DOELGROEP

PLAYING KIDS gaat de concurrentiestrijd aan met gevestigde kinderrecreatiecentra door: Hoger kwaliteitsniveau Herhalingsbeleving Educatieve elementen spelenderwijs toe te passen Combinatie van fun en educatie Specifieke gescheiden aandacht voor de leeftijdsgroepen van 3 tot 6 en van 7 tot 12 jaar Veiligheid Gekwalificeerd personeel DE CONCURRENTIESTRIJ D

De inkomsten van PLAYING KIDS Belegger winkelcentrum Winkeliersvereniging Entreegelden Sponsoren Nintendo Coffee en Fruitshakebar Verjaardagen PLAYING KIDS RAMING

Entrance Reception/coffee fruitshake bar Wii gaming wall Activity mattress Live gaming display Art bench Club zone Kids theatre Cinema wall Doll houses

ENTREE art table reception coffee bar/ shop fruit bar 360 Wii zone backoffice club zones cinema wall theatre/cinema live gaming activity mattress activity house changing area storage game cocoons toilets sitting bench family seating VIEW OF CHILDREN PLAYING WII FROM BELOW PLAYING KIDS CONCEPT SKETCH

PLAYING KIDS TYPOLOGIES ENTRANCE external lounge seating graphic floor design live gaming display entrance logo portal reception/coffee lounge security zone waiting lounge game retail shop

PLAYING KIDS TYPOLOGIES reception adults/children security check children’s reception step 270 degree view coffee/smoothies salads/sandwiches/soup RECEPTION/COFFEE/FRUITSHAKE BAR

PLAYING KIDS TYPOLOGIES interactive playing latest game selection graphic floor design NINTENDO Wii Wii GAMING WALL

PLAYING KIDS TYPOLOGIES playing objects quiet spots clubs learning zones ACTIVITY MATTRESS

PLAYING KIDS TYPOLOGIES external lounge seating interactive playing latest game selection child/audience interaction LIVE GAMING DISPLAY

PLAYING KIDS TYPOLOGIES work area library children’s lab artist tools display cupboard ART BENCH

PLAYING KIDS TYPOLOGIES workshops quiet zone NINTENDO DS book selection interactive objects CLUB ZONE

PLAYING KIDS TYPOLOGIES workshops cinema screen (premier) stage audience seating changing rooms theatre props KIDS THEATRE

PLAYING KIDS TYPOLOGIES cinema cocoons film choice 1-2 children comfort seats audio visual CINEMA WALL

PLAYING KIDS TYPOLOGIES doll houses inserted into wall playful situations children’s scale DOLL HOUSES

PLAYING KIDS LOCATION Playing Kids 600 m2 1e etage

PLAYING KIDS LOCATION Playing Kids 600 m2 1e etage SCHEEPJESHOF Veenendaal

ENTREE Wii wall art table reception coffee bar/ shop fruit bar backoffice club zones cinema wall theatre/cinema live gaming activity mattress activity house changing area storage game cocoons toilets PLAYING KIDS PLAN fire exit lift sport zone sitting bench family seating VIEW OF CHILDREN PLAYING WII FROM BELOW CHILDREN 10 STAFF advertising wall storage children’s tables 360 Nintendo Wii zone

PLAYING KIDS AXO Wii wall art table reception coffee bar/ shop fruit bar 360 Nintendo Wii zone backoffice club zones cinema wall theatre/cinema live gaming activity mattress activity house changing area storage game cocoons toilets fire exit sport zone sitting bench family seating VIEW OF CHILDREN PLAYING WII FROM BELOW children’s tables advertising wall branding entrance stair liftENTREE

PLAYING KIDS Impression

D/DOCK Design Development Nieuwe Spiegelstraat DG Amsterdam T.+ 31 (0) F.+ 31 (0) Pieter Stokkink