WOW: enqueteren bij Jumbo

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Hoeveel pensioen krijg ik straks?
Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
De vrijwilliger van vandaag • wil zich niet binden. Wel; tijdelijke taak • wil afgebakend pakket, overzichtelijk • verschillende typen mensen passen bij.
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Mijn gegevens op het web!?
door: Roderick Juffermans
Sollicitatiegesprek.
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Sportiviteit & Respect HC Twente 26 maart 2014
Ik wil jou iets zeggen Weet je? jij bent.... Ik wil jou iets zeggen Weet je? jij bent...
HEY PSSSST Een powerpoint van De Kale.
Oplossingsgericht coachen
Do’s & dont’s van de “booth crew”
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Lieve vriend(in)!.
Van doelen naar reflectie
Levenslessen vriendschap
Social Media.
WELKOM! Bij de Workshop “Blik op jezelf” Oftewel BLIK OP IK..!
Coachen Maandag 14 juni 2006.
Hé Pssst Lidia.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Zelfhulpgids naar werk
CanDo Coaching.
Schrijven met een strategie
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
Mijn ervaringen in (land). Intro  Naam/land/soort vrijwilligerswerk/voorbereiding etc. (Plaats op deze pagina bijvoorbeeld een mooie foto) 1.
Over erkenning geven en Luisteren,Samenvatten,Doorvragen
Help! Verzuim voorkomen
De dag van het solliciteren - introductie
De dag van het solliciteren Blok 1
Een paar vraagjes Ben je jonger dan 12 of ouder dan 97? Is dit je telefoon…..? Is dit je TV….? Is dit je computer..?
De dag vóór het examen Schrijf de data en uren waarop je examen moet doen op een groot vel papier en hang het goed zichtbaar op! Leg alles wat je voor.
Altijd online!.
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
SCRUM Agile ontwikkelen
Referentiekorting MLM. Wist je dat als je de referentiekorting op de juiste manier gebruikt je ONGELIMITEERD aantal leads (lees: klanten) kan genereren?...
Vrienden Deze gedichten zijn speciaal voor de vrienden om wie ik geef en de mensen die om mij geven Al deze gedichten komen van
HEY PSSSST.....
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Wat voor inkomen heb je & waar blijft je geld?
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
Solliciteren: wat wil ik?
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Welkom ik maak me sterk.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.
*Welzijn. Medewerkers met een gezonde levensstijl en voldoende uitdaging in hun werk zijn over het algemeen gemotiveerd en productief. *Ziektekosten *Preventief.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Terreur in de klas. Eerst een minuut stilte. Tips van Klasse: leerlingen-over-terreur-en-geweld/
Workshop ‘Echt netwerken, werkt echt!’ Bert Breukers, ondernemersadviseur en trainer ROZ.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Spreekbeurt in groep 8 Hoe pak je het aan?.
LOB zeven stappen naar succes
ClupApp van HTV Berg & Dal
volgende bladzijde terug
Les 7 en 8 Spreken en gesprekken hoofdstuk 5 - tweegesprekken 5.1 – zakelijk telefoongesprek 5.2 – Adviesgesprek 5.3 – Klantgesprek 5.4 – klachtgesprek.
Solliciteren met Social Media
Zichtbaarheid Creëren
Mindset, targets en doelen
Transcript van de presentatie:

WOW: enqueteren bij Jumbo

Hoe kom je binnen? Maak een persoonlijke afspraak met de bedrijfsleider/manager Win-win situatie uitleggen Vertel over de successen in andere Jumbo’s Boodschappenpakket t.w.v. €25,00 met gezonde Jumbo huismerk producten (wegscannen op de 7-zekerheden)

Hoe kom je binnen?

Wat heb je nodig? Statafel Enquêtes Een pen! Klembord Je agenda Jouw testimonial op papier Visitekaartjes Flyer(s) Vetmeter Jumbo’s gezonde boodschappenpakket Herbalife kleding

Met het pakket aan het werk

Hoe pak je het aan? Ervoor: Maak een vooraankondiging voor de Jumbo om op Facebook te plaatsen en deel deze op je eigen tijdlijn Maak contact met de lokale krant Erna: Maak een foto van de winaar/winnares Maak een korte tekst en stuur deze samen met de foto naar de Jumbo voor plaatsing op FB (en voor plaatsing in de krant)

De krant en social media?

De waarom van deze WOW? Contact maken met zoveel mogelijk mensen door middel van enquêteren Mensen in je directe omgeving laten weten dat jij Herbalife Coach bent 1. Begroeten goed luisteren doorvragen 2. Kwalificeren behoefte bepalen 3. Uitnodigen

De inhoud van de enquête

Voorbeeld van een enquête

De inhoud van de enquête Verwerk in je enquête vragen die voor jou goed voelen Probeer verschillende vragen uit Welke vragen stel je? Vragen gericht op: de producten gezonde, actieve levensstijl aanvulling van voedingstekorten de zakelijke mogelijkheid

Echte interesse? Probeer te achterhalen of mensen echte interesse hebben Indien echte interesse; maak direct een afspraak Lukt dit niet; bel de lead binnen 24-48 uur om een afspraak te maken Realiseer je dat het nabellen van de leads tijd kost, heb je die tijd in de 2 dagen na je actie? Plan je actie zo dat je er ook echt tijd voor hebt! De leads die jij hebt gemaakt, worden gebeld door jou (geen leads onderling verdelen!)

Wat is belangrijk? Wees altijd verzorgd (met Herbalife kleding) Groet iedereen die langs komt. Glimlach! Vraag of je mensen een paar korte vragen mag stellen Bij positieve reactie, vertel ze dat ze ook kans maken op het winnen van Jumbo’s gezonde boodschappenpakket Zorg dat je een open houding hebt Luister naar mensen, maar houd controle over het gesprek Noteer naam, telefoonnummer en e-mailadres

De inhoud van de enquête

Na het enquêteren Kies een winnaar van het boodschappenpakket Maak een afspraak om het pakket te overhandigen Maak een foto voor plaatsing krant/social media Neem contact op met je leads binnen maximaal 48 uur Nodig de leads uit voor: 3DTO/Bodyscan/welzijnevaluatie/FitClub/HOM/Shake-party/SKINParty

Wees dupliceerbaar WERK SAMEN Kijk eens mee bij mensen uit het team die succesvol zijn in deze WOW Houd je aan de werkwijze (enquêteren – social media – winnaar bekend maken – foto) Zorg dat je deze WOW onder de knie hebt Zodat je dupliceerbaar bent voor je team Doe deze WOW vervolgens met nieuwe coaches Leer het hen door het eerst samen te doen Waarna zij het zelf kunnen met mensen uit hun team

Evalueren Houd overzicht op je resultaten/cijfers: Hoeveel uur ben je in de Jumbo aanwezig per keer? Hoeveel enquêtes neem je af? Hoeveel afspraken? Hoeveel klanten? Hoeveel Members? Heb je echt resultaat? Is het zinvol om door te gaan met deze WOW? Bij minder resultaat: hoe kan ik zorgen voor betere resultaten? Wat kan ik anders doen?

Wat rest is….. Doe het meerdere keren om daadwerkelijk te kunnen zeggen of het werkt voor je of niet Onthoud: actie is reactie Alles werkt, zoek vooral naar de WOW’s die voor jou werken! Zorg wel dat je je teamleden deze WOW kan aanleren. Probeer het eens een drietal maanden, houd de resultaten bij en evalueer na drie maanden met je sponsor. Veel succes op jouw (Jumbo)pad om nog meer mensen te mogen en kunnen helpen