Holland’s got talent Jeroen Hoogenhout, Marvin Bos, Ruben van der Par, Carlo van Soest en Kimberly Leerkes Instituut van Interactieve Media – Hogeschool.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Viktor Wieme, Kimberly Camus, Kelsey Vermeulen
Advertisements

Kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong in het basisonderwijs
Met de vuist op tafel slaan;
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Heb je talent om kleuren te onderscheiden ? Wel, kijk dan eens naar de volgende figuur...
Interculturele communicatie
Extra ondersteuning voor leesvaardigheid
H1 wikken en wegen Paragraaf 1+2.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
Theorie hoofdstuk 7 en 8 Anne Steevensz Nathalie van Nispen
Wet algemene bepalingen omgevingsrecht
Waar = groen Niet waar = rood
DE HELP-FUNCTIE Diverse manieren om tijdens het werk gebruik te maken van het hulpsysteem H van BreugelA van der Coelen.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
SWOT-ANALYSE SEIZOEN 1 The Big Bang Theory
Wat is de Succesfactor van ‘Entourage’?. De Hoofdpersonen ‘Vincent Chase’: Hoofdpersoon, acteur, relaxt persoon, maakt zich nergens druk om en is heel.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Roel Lafeber en Jeroen Kiemeney hebben vorig jaar een aflevering van Voetbal International bijgewoond.
Howard Komproe – N.I.E.U.W Gemaakt door Mathias Coenen.
Joeri Haan Jorne Kats Maarten van der Linde Floriske van Os.
Trajectbegeleiding Maya Delafontaine 1BaSWC.
Kopspijkers als politiek amusement voor jongeren.
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
College wk 3 ‘brainstormen over strategie & concept’
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
SKIMDOC Week 9.
Op de pijnbank Datapresentatie Interactief taalgebruik
Lichaamstaal bij paarden
* ELLA 6A * * powerpoint kunst *
Imagebuilding Helaas, geen kant-en-klaar recept, want geen koor is gelijk. Performen met power | Petra Andriessen.
HOGER BEDRIJFSDIPLOMA Hans Daale 8 april Na te lopen… Waarom nu een discussie over een HBd Waarom nu een discussie over een HBd Wat is dan eigenlijk.
Online Conferentie Nederland 8 oktober Welkom allemaal! Onderwerp: “Urban Culture”
Heb je talent om kleuren te onderscheiden ?
Ondernemen(d) in het onderwijs
{ The Ziggodome. ● Uitverkochte Ziggodome dus veel bezoekers ● Veel songs van het nieuwe album ● Veel entertainment ● Grote show ● Voorprogramma.
Florentijn Marinissen & Sjors IJspelder
Ik heb iets van autisme of zo
Public Design Technologisering Paul van Den Hogen Martino Wullems.
Ethiek in de Media.
Agenda Wat is het campagne idee / concept? Welke media worden ingezet?
Lezen les 3.
Conceptpresentatie Mobiele applicatie voor Bouwfonds.
Zingen Vers 1 Ik zal met heel mijn hart uw eer
Crossmediale Marketing Campagne
Magazine, Poster Website en een vrij middel: commercial Doelgroep: E-bike gebruikers (vaak 50+) Bewustwordingscampagne.
Using media Lisette Immink Pieter Versluis Anne Draper Tom Horn.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Vers 1 Voorwaar, ik keer mij stil tot God. Hij is mijn heil, mijn vaste rots. Een schuilplaats wil Hij voor mij wezen. Alleen hij Hem is hulp in nood.
Rob Ouwerkerk Woudschoten 2008 Flash! Didactiek voor professionals.
In opdracht van Overlast in Amsterdam West ‘Het Columbusplein’ Project Ondernemen De Haagse Hogeschool Jeoffrey van Zijp.
SOCIAL RETURN SERIOUS GAME voor iedereen die social return serieus op de kaart wil zetten.
SPIN-intro Innovatie-en-en module: introductie – visie - oplossing KENNISMANAGEMENT IN DE BOUWKETEN ir. Harald Krijger.
Wat is social media? Groep 8
Conferentie Digitale Hulpverlening Denny Mouqué en Jeroen van Emde Boas Stichting Korrelatie 19 mei 2010.
Kansen en knelpunten voor lezen in het vmbo Onderzoek door CED-Groep en DUO Marketresearch in opdracht van Stichting Lezen.
Transities in de zorg Draagvlak, Bekendheid en Informeren.
Near Field Communication Nicki, Lorette en Maaike.
Meer stille autobanden
Heb je talent om kleuren te onderscheiden ?
Gebruikersonderzoek GroeiGids
Sollicitatietraining
De praktijk: kinderen van 5-8 jaar
De praktijk: kinderen van 0 tot 4 jaar
Spel als middel voor……. TEAMBUILDING.
Transcript van de presentatie:

Holland’s got talent Jeroen Hoogenhout, Marvin Bos, Ruben van der Par, Carlo van Soest en Kimberly Leerkes Instituut van Interactieve Media – Hogeschool van Amsterdam Scenario Schrijven In opdracht van Ruud Hendriks   ALL RIGHTS RESERVED ©

Inhoud Introductie (opdrachtgever) Logline en karakters Interactie Onderzoek Sterke punten

Introductie Opdrachtgever: Tegen Zinloos Geweld Doel: Mensen stimuleren om in te grijpen bij zinloos geweld. Waarom? Passieve houding van de Nederlandse samenleving tijdens het waarnemen van zinloos geweld. Genre: Absurdistische satire/drama. Wat: Interactieve commercial als onderdeel van campagne.

Logline Hans Teeuwen, een cabaretier, wilt zijn bekendheid vergroten en besluit mee te doen aan het televisieprogramma Holland's Got Talent. Tijdens zijn act worden de grappen steeds grover, beledigender en agressiever tot hij de grens overschrijdt. Als een persoon in het publiek zijn opmerkingen te ver vindt gaan en de zaal wil verlaten slaan bij Hans de stoppen - letterlijk - door.

Karakters

Karakters Hans Teeuwen - Controversieel Absurdistische humor Kan de sfeer om laten slaan Zoekt veel interactie met publiek

Karakters

Rode knop Rode knop Functie knop gelijk aan functie in HGT Rode knop is makkelijk op de afstandbediening te vinden Inspelen op schuldgevoel De gebruiker is zelf jurylid

Research Inspelen op behoefte beroemd te worden Hoge kijkcijfers Holland’s Got Talent Voordelen interactieve televisie Rode knop functionaliteit

Sterke punten HGT trekt groot publiek Hans Teeuwen Originele benadering van probleem Interactief concept

Bedankt voor uw aandacht!