Prioritaire nascholing
CompetentieontwikkelingHulpbronnen ontwikkelen Werken aan Positive states of mind Relatie sociaal model en HGW. Het waarom van sociale participatie, gedifferentieerde klaspraktijk en doelbepaling. Formatieve evaluatie Positieve attitudes t.a.v. diversiteit. Werken aan sociale participatie, welbevinden, aangepaste doelen Oplossings- gericht samenwerken aan aanpassingen en onder- steuning Samenwerken, coachen en inspireren m.b.t. de ontwikkeling van UDL en de implementatie van redelijke aanpassingen. Modellen van interne en externe ondersteuning, partnerschap met ouders en community building Vormgeven van co-teaching en UDL. Samenwerking met interne en externe partners, inzetten van hulpbronnen uit de omgeving en community building. Werken aan een flexibele organisatie Beleidsvoerend vermogen van scholen in de verankering van onderwijs aan leerlingen met specifieke onderwijsvragen Participatief proces in praktijkontwikkeling en beleidsondersteuning. Vertaling naar praktische implementatie Leerlijnen -Kernteams -Leraren