Studentencongres Reclame en PR.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Communicatie met de achterban
Advertisements

Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
PRESENTATIETECHNIEKEN
Marketingcommunicatiemix
Inhoud Debriefing Uitleg concepten. Inhoud Debriefing Uitleg concepten.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Communiceren met ouders
Project SOCIALE MEDIA Samen uitzoeken op welke wijze de sociale media werkt, geregeld is, wordt gebruikt…..
Ingenieursvaardigheden
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Marketing Werkgroep 6.
Anekdote: “Ik doe m’n ogen open, ja hoor, ‘t is nog steeds donker, de pps-sheets komen voor de 10e keer voorbij, het sneeuwt nog steeds op de televisie…”
Interne Communicatie Inhoud: doel en nut van IC
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Door Dyonne en Yanthe
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Basis communicatieplan
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Rita de Bresser, Martijn Goossens, Peter Lubbers, Richard Rokx
De Zilvervloot crowdfunding
Dienstverlening voor integere en geweldloze communicatie Presentatie door R.R. Annema.
Sociale Vaardigheden / Conflicthantering
 Leiden van een organisatie  ontwikkelingen sturen en beïnvloeden  beheersen van processen.
Cultuurforum Herent Donderdag 26/3 Tim Guily Tikke1.
Onze doelen en visie in beeld
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
De Kringwinkel Marketing Communicatie Pers Partnerschappen.
De ondernemende student Hoofdstuk 3Persoonlijke presentatie en reflectie.
Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul.
Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17.
Teksten schrijven. Teksten schrijven Teksten schrijven – Waar gaat het over Onderwerp Titel Lead Tussenkopjes Illustraties Woorden vet/cursief.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Identiteit 2.0 Bron afbeelding:
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
1 : De sollicitatie-brief + Curriculum vitae 2 : Het sollicitatie-gesprek 3: Vervolgprocedures SLC21 : Solliciteren.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Communicatie(beleids)plan Prot. Gemeente Badhoevedorp-Lijnden
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Workshop Kernboodschap Gebiedsgericht Werken 14 oktober 2016
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
What will you do to change the
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Een goede poster: Focussed Visueel Gestructureerd
PR & Communicatie BIG Challenge 2018
Welkom bij het leernetwerk Ouderen in het Vizier!
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Acquisitie en PR– les 1.
Communicatie CAR Tonté Chow – Dienst Communicatie Voorstelling:
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Viral Marketing Groep A.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Communicatie.
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Studentencongres Reclame en PR

Communicatie Een goede communicatie is Doordacht Op voorhand ingepland Vertelt een verhaal Vermijdt ruis Continu Analyse

Doordacht In het wilde weg/a l’improviste communiceren heeft heel wat nadelen Onduidelijk Chaotisch

Planning Werk op voorhand Jaar- en week/maandplanning Hou er rekening mee dat deadlines bijna nooit gehaald worden

Verhaal Waar sta je als vereniging voor? Oefening Zorg ervoor dat je communicatie steeds in functie is van dat verhaal. Oefening Werk jouw verhaal uit

Ruis Denk steeds goed na of iets wel gecommuniceerd moet worden. Wie is je doelgroep? Moet je Facebook hiervoor wel volspammen?

Continuïteit Wat je wil communiceren dient continu onder de aandacht blijven. Hoe zorg je hiervoor? Effective redundancy

Je boodschap Wat wil je bereiken? Opbouw Informeren Overtuigen Mobiliseren Feedback Naamsbekendheid Opbouw Aandacht trekken Kernboodschap Details

Visualiseer Beelden zeggen meer dan woorden.

Online We overlopen de voor- en nadelen van online communicatie Informatie sturen versus informatie krijgen Social media Website Video

Drukwerk Hebben posters en flyers nog nut?

Mondeling Aulapresentaties Infomarkt…

Going viral Hoe word je opgemerkt? Teasing Concept