B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De conversation manager. Jef Claes. WOM • Massacommunicatie + WOM – Consument beïnvloed mekaars koopgedrag – 20 ste  21 ste eeuw • Internet (overtippingpoint.
Advertisements

Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Voorbeelden van innoverende toekomstige techniek bij C-Leren?
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
COVS en de website Presentatie voor VCN en districten 30 maart 2013.
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Mobiele marketing.
Het Nieuwe Winkelen Enschede, 4 februari 2014.
Introductie tot het boekenvak : een bedrijfseconomische benadering
Privacy & Social media – Job Vos 13 februari 2013
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Web Copywriting Geo, Indra, Jens en Stefan 1. Wat?  Waarom lezen jongens binnen Cross Media Management zo weinig blogs?
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Een dialoog met klanten opbouwen
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
De Marketingroute In vijf stappen naar succes. Thema marketing leeft bij veel ondernemers Project De ToekomstBedrijven: 1281 termen COMMERCIEEL bij 774.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
SOCIALMEDIA X. TOPIC 1 SOCIALMEDIA X SocialMedia Mening ? X.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
PROJECT KEUZEPROCESSEN
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Branche analyse Boekhandels 2014
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Sociale media in productontwikkeling Sneller innoveren.
Social media presentatie
Stap 2: de basistekst Titel boek: Twitter op je werk~ social media voor interne communicatie Titel hoofdstuk: Nettiquette, codes en gezond verstand Auteur:
Online marketing Expert (in een week)
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
Samenwerken met ICT Tot hier of verder?. 2 juni Agenda Welkom en voorstelronde Samenwerken in de Uitzendbrache: SETU Aan het werk: wat kunnen we.
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
1 Activiteiten SFRecreatie Bijeenkomst Recreatie ondernemers RECRON 4 november 2015.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Adviesrapport Rabobank Affiliate marketing
Star Style Webshop van Sarah Nelissen. Marktanalyse Web + Beter overzicht + Sneller en efficiënter + niet buiten komen VS Store + Mogelijkheid tot Passen.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Meer interactie met de OCMW's via de sociale media LinkedIn: een groep voor uitwisseling van goede praktijken.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Klanttevredenheidsonderzoek
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Digitale tools: SlideShare
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
Presentatie EduCheck SOML
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Burgerhout Bruist Editie 2017.
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
2017 – Digital Pixel Marketing
rekenquiz Welk antwoord is goed?
INSPIRATIESESSIE.
Beginnen met SEO SEO webinar Alon Bromet & Robbert Kleijwegt
Projectvoorstelling ….
DIRECT • RELEVANT • RESULTAAT
Online Marketing voor het MBO
Hoe maak ik een goede samenvatting?
Communicatie CAR Tonté Chow – Dienst Communicatie Voorstelling:
Uw bedrijf en de groei.
Het leuke van communicatie, je doet het (meestal) met een ander.
Social Media Eindcriteria SM-plan
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Player of creator? door Mark Grasmayer.
L’OREAL PPD WERKSET - FACEBOOK ADS.
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd

INHOUD  Doel van blog  Style van blog  Inhoud van blog

DOEL VAN BLOG Titel: Cross Channel: Offline marketing voor online succes! - (Startende) Ondernemers informeren: - Cross Channel shopping en Communicatie - Online activiteiten ter ondersteunen met offline activiteiten

STYLE VAN BLOG  Niet te veel regels op 1 alinea  Gebruik gemaakt van duidelijke headers  Dikgedrukte woorden/woordcombinaties over kern per alinea  Relevante visuals tussendoor  Call to action op eind. (Voorbeeld QR codes)

INHOUD VAN BLOG - De verbinding tussen offline marketing en online activiteiten - Voorbeelden van grote web-based bedrijven die offline adverteren - Directe verbinding offline naar online: QR Codes -

SCREENSHOT BLOG:

DAT WAS HET WEER, BEDANKT!