De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering."— Transcript van de presentatie:

1 Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering

2 Delen van kennis Interactie Social Media TED De trend Concept Print 2.0 Duurzame verandering De trend Idee!

3 De trend Concept Print 2.0 De trend “Kennis delen is het nieuwe vermenigvuldigen” Trendwatcher Lieke Lamb: Duurzame verandering

4 De trend Concept Print 2.0 Het Concept Interactief boek Met als doel: Delen van kennis Duurzame verandering

5 De trend Concept Print 2.0 Het Concept Interactief boek Interactie Crossmediaal Persoonlijke touch Best practices PR Gadget Duurzame verandering

6 De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Wisselwerking tussen: Offline  Online kanalen Het boek linkt naar online aanvullende content die je op je Smartphone/ Tablet/ Laptop/ PC kunt bekijken. De online content linkt naar boek. Duurzame verandering

7 De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Wisselwerking tussen: Offline  Online kanalen * Visueel maken Duurzame verandering

8 De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Van print naar pixel en andersom. * Visueel maken Duurzame verandering

9 De trend Concept Print 2.0 Website Op de website staat: -Over het boek - Over Jordie / FS - Over de Co auteurs - Open Content + Comment ruimte - Gesloten Content + Comment ruimte Duurzame verandering

10 De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Wisselwerking tussen: Offline  Online content Zo ontstaat de mogelijkheid om direct op zowel de offline als de online content te reageren en/of dit te delen. Duurzame verandering

11 De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Wisselwerking tussen: Offline  Online content * Visueel maken Duurzame verandering

12 De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Dit doen we met behulp van Layar. * Werking Layar laten zien Duurzame verandering

13 De trend Concept Print 2.0 Persoonlijk Je kunt het bedrijf met behulp van het boek een eigen gezicht geven. Vermeld in FS Print 2.0 je best practices. Ook kun je eventueel gastbloggers relevante kennis laten delen. Auteur: Jordie... Co Auteurs:... The Making of:.... Duurzame verandering

14 De trend Concept Print 2.0 PR Gadget Het boek zorgt voor meer bekendheid van Forte Solutions binnen en buiten je netwerk. Omdat het boek altijd veranderd, wordt het een gadget. Duurzame verandering

15 De trend Concept Print 2.0 PR Marketing plan Link ook je visitekaartjes aan het boek met behulp van Layar. + Link de juiste content naar de juiste personen door verschillende visitekaartjes te verspreiden. + Verspreid vervolgens de visitekaartjes binnen je netwerk, op beurzen en seminars. Duurzame verandering

16 De trend Concept Print 2.0 PR Marketing plan En verder: Persberichten uitsturen naar relevante pers Interviews geven over het boek Het boek promoten op beurzen en seminars Samenwerken met relevante bloggers en journalisten Duurzame verandering

17 De trend Concept Print 2.0 Content verspreiden Open ContentAfgesloten Content Verspreiden via: - Visitekaartjes - Facebook - Twitter - Website - Seminar Verspreiden via: - Boek Duurzame verandering

18 De trend Concept Print 2.0 Content verspreiden Duurzame verandering

19 De trend Concept Print 2.0 Verdienmodel Duurzame verandering

20 De trend Concept Print 2.0 Het succes Informatie wordt gedeeld Gemakkelijk te verspreiden Bevat nieuwswaarde voor pers Forte Solutions krijgt een (nieuw) verhaal Mooi PR gadget PR op lange termijn Duurzame verandering

21 De trend Concept Print 2.0 Overzicht van het concept * Visueel maken Duurzame verandering


Download ppt "Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering."

Verwante presentaties


Ads door Google