De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

INTERNET het communicatie-instrument voorbij Mobiele marketing.

Verwante presentaties


Presentatie over: "INTERNET het communicatie-instrument voorbij Mobiele marketing."— Transcript van de presentatie:

1 INTERNET het communicatie-instrument voorbij Mobiele marketing

2 FEITEN EN CIJFERS NL • Dekking mobiel 109% • 350 miljoen sms-berichten per maand • In de leeftijd tot 25 jaar sms’t 90% • In de leeftijd van 35 tot 40 jaar sms’t 65% • In 2007 twee miljoen mensen mobiel online • Clickratio’s 1,5 – 3% Bron: HotSMS.nl

3 FEITEN EN CIJFERS Bron: CBS.nl

4 KRACHT VAN MOBIEL • Tijd-kritische informatie • Location based communicatie • Jongerenmarketing

5 VERANDERINGEN • In netwerken • In telefoons • In afrekenmodellen

6 VORMEN • SMS / MMS • Mobiele sites • Mobile advertising • Mobiele codes, zoals QR-codes • V-zines • Mobiele video / tv • Bluecasting

7 SMS DOOR OVERHEID • Proef SMS spookrijders • Politie sms’t over Seveke • Gemeente Bunschoten: verkiezingsuitslag • NS-proef tegen vandalisme • Gemeente Sneek peilt meningen Bron: symbio6.nl

8 SMS-CAMPAGNES

9 MOBIELE CODES • Camera telefoon als scanner • Scannersoftware installeren • URL, telefoonnummer, e-mailadres of tekst • Directe toegang tot gecodeerde informatie

10 MOBIELE CODES • BBC over QR-codes BBC over QR-codes

11

12

13

14

15

16 CLICK TO VIDEO Bron: Admob.com

17 Bluecasting


Download ppt "INTERNET het communicatie-instrument voorbij Mobiele marketing."

Verwante presentaties


Ads door Google