Team CorCom presenteert:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
In ons land is er steeds meer weerstand tegen de vee-industrie. Het moet anders, maar hoe? In deze discussie spelen verschillende meningen en verschillende.
Advertisements

Joris Lensink Juridisch perspectief
Rebound Salland. In deze PowerPoint… 1. waarom ik naar rebound ging 2. wat ik geleerd heb! 3. hoe ik terug wil naar school 4. wat ik nodig heb van.
Opgewekt.
“Hoe kom ik aan klanten?”
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
We zijn toch allemaal gelijk…
Team CorCom Workshop Corporate Communicatie Team CorCom Workshop Corporate Communicatie Gertjan.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Maatschappijleer 24 november 2011.
Welkom Doel van dit event 3 geteste criteria  Brandstofefficiëntie gemeten aan de hand van de rolweerstand  Grip op nat wegdek  Extern rolgeluid.
Opwekken van een sinusvormige wisselspanning
Benzineprijs Hallo, Ik heb gehoord, dat de benzineprijs binnenkort kan komen op Euro 2,00.
Project week 1 Foto’s van reclame onderweg
Donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Training n Service verlenen binnen ons bedrijf n Met dank aan: EP:Beerepoot.
Ckv presentatie Nadia en Nilsa, H4F  Mode met als hoofdonder - werp merken.
Gebruik van deze Werf& template In deze template powerpoint presentatie van Werf& krijg je een serie slides aangereikt die je kunt gebruiken bij het verkrijgen.
Afscheid groep 8 Kindernevendienst en Bevestiging ambtsdragers 15 juni 2014 Thema:
Godsdienst.
De Kracht van Facebook games
Economische Crisis Hoofdstuk 1, paragraaf 3.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De schaduw en het licht Tekst Toon Hermans Muziek James Galway
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Inleiding: De bepaalde integraal
en zijn magisch vierkant
Als één persoon een leugen vertelt, zijn er talloze anderen die haar als waarheid doorvertellen. Zen-wijsheid Levens Bedenkingen.
Webkwesties webquest.
De tafel van:. Deze tafel is helemaal niet moeilijk! Kijk maar: 1 x 10 = 102 x 10 = 20 3 x 10 = 304 x 10 = 40 5 x 10 = 506 x 10 = 60 7 x 10 = 708 x 10.
met mensen die niet horen je kunt het achterwege laten
Vertrouw helemaal op God 1.Op de proef gesteld. Vertrouw helemaal op God 1.Op de proef gesteld 2.De proef doorstaan.
VRB Kennis in ICT 1 Kennis in ICT Richard Benjamins SWI Universiteit van Amsterdam.
Welkom bij de 4e workshop over:
Beloften. Gods liefde heeft de vorm van een belofte.
Waar heb jij Jezus voor nodig?
Lagoonia.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
Rotterdam zonder MBO verzuim
“Een dure GSM hebben ze wel, maar hun schoolrekening betalen…”
Team CorCom presenteert:
DE VIERDE STELLING Team CorCom presenteert:. Stelling: ”Extern winnen is intern beginnen.”
Betrokkenheid op de werkvloer
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Aan de slag met de BETERapp
H3. Communicatie Gesprekstechnieken.
DEBAT De KRACHT van HAAGSE OUDEREN
IMAGO ZORG CONSUMENTEN 2013
Over erkenning geven en Luisteren,Samenvatten,Doorvragen
Taalhulp Les 9. Idioom Vul in Voor het geld hoeft ze het niet te doen, maar misschien is de kick de reden waarom Tamara Ecclestone lingerie en badmode.
Made by: BadBoysBroekhin
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
ANW Module 2 Leven Door Gabriella, Melanie, Elise en Fabienne van v4.
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
11 Diversiteit & inclusie July 30, Overzicht Diversiteit en inclusie zijn een integraal onderdeel van onze business. Het is essentieel dat u.
Feiten, meningen en argumenten
Vergelijkingen van de tweede graad. Vergelijkingen van 2 de graad  Een vergelijking van de tweede graad geeft een verband tussen 2 onbekenden.  Bijvoorbeeld.
J. de Lange ECONOMIE HOE KUN JE DAT NOU MAKEN?. Marktaandeel Ex-BTW en In-BTW Arbeidsproductiviteit Belangrijk PROGRAMMA:
gespreksvaardigheden
50.
Het is weer advent.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
WAT maakt ons UNIEK?. We houden van aanpakken! We leren door gewoon te doen de praktijk We houden niet van boeken We zijn schatten We willen graag nu.
Gemaakt door Thiadney Jordan, Amir Hasani EXPORTADVIES amir.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Het is een noodzaak voor het bedrijfsleven om online aanwezig te zijn Maar veel kleine bedrijven zijn terughoudend om dit te doen, als gevolg van de tijd.
Alleen digitaal communiceren? Antoinette van Leeuwen & Sylvia Suvaal.
Team CorCom presenteert:
Het 24 spel.
Transcript van de presentatie:

Team CorCom presenteert: DE STELLING

De Stelling: “Massacommunicatie is voor een merk beter dan één-op-één-communicatie.”

In eerste instantie zijn wij het hier MEE EENS!

Een merk moet naamsbekendheid krijgen en hier helpt massacommunicatie vele malen beter bij dan één-op-één-communicatie.

Maar...

...stel dat iemand je persoonlijk iets over een merk vertelt...

...of het nou positief of negatief is...

...of je er zelf gebruik van maakt of niet...

...de gedachte is er en zal een grote rol spelen als je (weer) eens met het merk te maken zult hebben.

Nadat een product naamsbekendheid heeft, zal één-op-één-communicatie een grotere rol spelen dan massacommunicatie.

Waarom? Omdat je de consument eerder zult vertrouwen dan het bedrijf.

Ook zal één-op-één-communicatie zich op een exponentiële manier verspreiden.

Bv. als één iemand iets aan vier anderen vertelt, die het weer doorvertellen: 1  4  16  64  256  1024  4096  16384  ...

In nog geen twaalf stappen heeft het nieuws dan heel ons land bereikt!

...  65 536  262 144  1 048 576  4 194 304  16 777 216 Inwoners Nederland (juli 2009): 16 528 699

Dus achteraf zijn we het ONEENS met de stelling!

Conclusie: Naamsbekend krijg je door massacommunicatie maar uiteindelijk helpt één-op-één-communicatie beter! (En het is goedkoper voor het bedrijf zolang ze hun klanten maar tevreden stellen!)

HET EINDE Team CorCom Fatemeh, Gertjan, Inge, Mark, Niels & Nikki (CDM1A)