Game Design Document Florian & Maurice Flints Project
Doel Doel van de Game is om professionals op het gebied van beveiliging…. Te laten oefenen in verschillende situaties Te leren om te gaan met een overdracht Feitenkennis bij te brengen
Persona Henk 20 Jaar beginnend in de beveiliging branch Kan redelijk met computers overweg
Regels Vrije Menselijke voortbeweging Collision tussen objecten Interactie met Actor Objecten. Een Actor object is niet fysiek aanwezig Er is een beoordeling systeem Goede acties leveren punten op Foute acties trekken punten af
Keuzes van de speler Fysiek verplaatsen in een 3D omgeving Zelf bewegen in een 3D omgeving Interacties aangaan Rond kijken
Level design Niet zelf ontwikkelen Richtlijnen aanleveren Tutorial levels aanleveren Level bouwstenen: – Statische objecten – Dynamische objecten – Actor Objecten
Gameplay 3D omgeving Rondlopen Onderzoeken Interacties Reacties op interacties Feedback naar speler Ontdekken Toetsing Nauwkeurigheid Communicatie Voelt aan als Mist/Riven
Interacties De speler heeft interactie met – Dynamische objecten – Actor objecten – Eigen avatar
Grenzen Een werkende omgeving met objecten Geen volledig ingewikkelde logica als dit de hoeveelheid objecten verminderd Veel bouwstenen aanwezig