Game Design Document Florian & Maurice Flints Project.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
informatica keuzevak in 4- en 5-havo
Advertisements

informatica keuzevak in 5- en 6-vwo
Energie Wanneer bezit een lichaam energie ?
Implementatie van de UNCO-MOB
De hoeden van Edward de Bono
GAME THEORY Les 6: Usability.
Kodu Visueel programmeren.
Samen bouwen aan zelfvertrouwen
Hoe leiden we AIOS op vanaf 2011?: Implementatie van de Modernisering Op de werkvloer.
Vraaggericht werken.
3D-interactie en virtuele omgevingen Project bomontmanteling Pieter De DeckerSeppe Magiels Dimitri ScarlinoRoy Vandeven.
CUT TO THE CHASE, NO BULLSHIT End Year Assessment Jonathan Barbosa Dijkstra GDD1A.
B i g I m a g e s – Visuele Communicatie
uitleg (nieuwe) regels 2 december 2010
Virtueel Bedrijf Darco Jansen.
Project: Gedistribueerde Systemen Bart Stukken Bjorn Schobben Wietse Jorissen.
Collision Florian & Maurice Met Dank aan: Cube 1, Cube 2, Circle 1, Circle 2.
Transparantie bij evaluatie
Digitale overzetting van beweging The mosFET strikes back.
Organisatie cursus. WELKE opdrachten maken? WELKE opdrachten maken? HOE die opdrachten maken? HOE die opdrachten maken? Hoe worden de PUNTEN verdeeld?
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Wiki: Medmec04 les 7 (lesweek 8) Engagement The game called life
MKT project 1 & Mens-Machine-Interactie
Designing Knowledge Systems b Hoofdstuk 11 van Knowledge Engineering and Management. The CommonKADS Methodology. b A.Th. Schreiber, J.M. Akkermans, A.A.Anjewierder,
Team Quatsj Drakeneiland. Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl.
ZombieNation Sam Vanderstraeten Sibrand Staessens Bernard Spitz
Project: Gedistribueerde Systemen Bart Stukken Bjorn Schobben Wietse Jorissen.
The art of game design Hoofdstuk 20 en 21.
End Year Assesment Jordi de Rijk Semester 2.
SOCIAL RETURN ROTTERDAM Hoe communiceer je social return?
Reflectie.
The Commons Game. Prinses op de ERT Bespreek de volgende punten in 4-tallen: 1. Het spel Was het gedrag van de spelers succesvol? Is er een winnende.
Deel anders, mijn organisatie
Cruz Consulting Het volgende korte examen bestaat uit 4 simpele vragen. De uitkomst van het examen zal aangeven of u zich een ERVAREN PROFESSIONAL kunt.
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Het familieteam Gastvrij in de zorg.
Medmec04 les 1 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
VU Masterclass Game Development maart 2006 Masterclass Game Development Practicum Kin Hung Cheng.
Project Rewind Team negen Onze game Maak een game over het opraken van grondstoffen.
Presentatie Nick Visser, Steve Zonneveld, Jeffrey Beckers, Desirée van den Berk & Christel Wortman.
Planning Usability Week 1: Wat is usability, Homepage H1,2 Week 2: Navigatiestructuur, Zoekdienst, Servicepagina’s H3,4,5 Week 3: Ontwerp en Webschrijven.
Leerstijlen KOLB SJM.
1 Op het Zuyderzee College Informatica. 2 Informatica Wat is het niet ? Wat is het niet ? Wat is het wel ? Wat is het wel ? Is informatica wel iets voor.
Psychologie werkcollege week 6
Coaching week Rotterdam Academy.
COMMUNICATIE Week 1 Docent:.
Frans op het vmbo: zó kan het ook! 3 Menu du jour Qui sommes-nous? Stellingen Vmbo Frans op het CSG Jan Arentsz te Alkmaar Toen en nu De drie V’s À vous.
Groepsdynamica.
Toekomst?! Anne Leemhuis / RvB Magentazorg 13 oktober 2015.
Communicatie 2 – kw 2 Les 1.
Concreet aan de slag met coreset ICF 1. Indiceringsinstrument obv ICF Hoe is het indiceringsinstrument opgebouwd? 43 categorieën Elke categorie is voorzien.
Robots in de thuiszorg?? Son, 30 november 2012 Gesubsidieerd door het Ministerie van Economische Zaken en de Provincie Noord-Brabant.
Elektronische Leer Omgeving “de rode draad in het onderwijs” bron: A. Van der Hoeff.
Hoe ontstaat een wolk? Samenstelling van de atmosfeer.
Bingel.be: inloggen Via komt een leerling op het inlogscherm.
Naam: 1 Vul je naam in. Beantwoord zo snel mogelijk de vragen. Kijk aan het einde hoeveel je er goed had. Druk op knop om te beginnen!!
Loopt ‘t – Lukt ‘t – Leeft ‘t
Nieuwe gewoontes aanleren met SharePoint
23 maart 2017 profilering.
Loodrechte lijnen tekenen
Dit ben ik, in ontwikkeling
GROEP 1 – TALENT CRUSH.
ICT ICT & MEDIADESIGN INFORMATICA
Presentatie proces economie competentiegericht leren
ASP.NET MVC Web Development
Workshop 2D Spelontwikkeling
Praktijktoets Eind LP 1 VP17U.
Digispel Level.
Software Development fundamentals
ruimte voor de Waal Nijmegen Een praktijkervaring
VERSNELLEN VAN GEMEENSCHAPPELIJK RESULTAAT
Transcript van de presentatie:

Game Design Document Florian & Maurice Flints Project

Doel Doel van de Game is om professionals op het gebied van beveiliging…. Te laten oefenen in verschillende situaties Te leren om te gaan met een overdracht Feitenkennis bij te brengen

Persona Henk 20 Jaar beginnend in de beveiliging branch Kan redelijk met computers overweg

Regels Vrije Menselijke voortbeweging Collision tussen objecten Interactie met Actor Objecten. Een Actor object is niet fysiek aanwezig Er is een beoordeling systeem Goede acties leveren punten op Foute acties trekken punten af

Keuzes van de speler Fysiek verplaatsen in een 3D omgeving Zelf bewegen in een 3D omgeving Interacties aangaan Rond kijken

Level design Niet zelf ontwikkelen Richtlijnen aanleveren Tutorial levels aanleveren Level bouwstenen: – Statische objecten – Dynamische objecten – Actor Objecten

Gameplay 3D omgeving Rondlopen Onderzoeken Interacties Reacties op interacties Feedback naar speler Ontdekken Toetsing Nauwkeurigheid Communicatie Voelt aan als Mist/Riven

Interacties De speler heeft interactie met – Dynamische objecten – Actor objecten – Eigen avatar

Grenzen Een werkende omgeving met objecten Geen volledig ingewikkelde logica als dit de hoeveelheid objecten verminderd Veel bouwstenen aanwezig