Beoordeling Logboek 1 Module: ______Groepsleden:________ Docent: ______________ Leerjaar: ______________ ________ Wk 1Wk 2Wk 3Wk 4Wk 5Wk 6 Verantwoordelijke.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Presentatie titel STAGE Leren in de praktijk
Advertisements

Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 STAGE Voor stagedocumenten ga naar: Stagevoorlichting MT januari 2013 Leren.
voorlichtingsavond klas 4
Selectie en oriëntatie
Welkom !!!.
Ouderavond H4 Programma vanavond: Eerste indruk van de klas Verschillen H4 en H3 Begeleiding door mentor en ouders ´Klassikale´ vragen Afsluiting (21:15.
Kennis maken met Opbrengstgericht werken
binnen het VMBO Impressie van wat mogelijk is.
Taalportfolio in Action
“Jongens, vandaag krijgen we les van een professional!” Wetenschappelijk onderzoek op een middelbare school Amber Walraven.
Lijn in NLT ? Henriette Kok Baukje Lobregt
RBVO, rekenbewust vakonderwijs rekenen in andere vakken
SAMEN AAN ZET Opbrengstgericht werken voor docenten.
SAMEN AAN ZET Workshop voor leidinggevenden én docenten.
Nederlands en vakleer samen in de BPV
Module Zoek samenhang Wiskunde D dag 4 juni 2010
Research & Development 1 Tom Heskes Voorjaar 2006.
Workshop Onderzoeksontwerp
© IVA Evaluatie Actieplan Verbonden met ICT. © IVA Evaluatie actieplan verbonden met ICT 13 verschillende projecten (po, vo, mbo) Survey onder docenten.
2IO20: OGO 1.2 Van Model tot Systeem Ed OGO Hoe leer je ontwerpen? –doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: –modelleren: probleem terugbrengen.
Hands On: leren binnen handbereik
Sectorwerkstuk Den Bosch
OBC Bemmel ambitie aandacht aanbod.
Coachen Maandag 14 juni 2006.
ICT-er als coach. Stelling "De rol van ICT-coördinator bestaat uit het plannen en begeleiden van een veranderingsproces dat onderwijzend personeel (en.
Magister Leon van den Heuvel, 29 mei 2012.
Taak (in 6 groepjes, per 2 of per 3)
Niet differentiëren maar socialiseren
GOED ONDERWIJS Eigen onderwijskundig concept (volledig leren), drie belangrijke pijlers: activerende didactiek; veel aandacht voor vaardigheden; volledig.
??  Google maps is een kaart van de hele wereld.  Google heeft een API gemaakt waarmee webontwikkelaars google maps in hun website kunnen integreren.
Rube Goldberg wedstrijd (kettingreactie)
Studieadviesregeling
Kennismakingsavond ( uur) Christa Folmer Mentor 3V2, docent geschiedenis Marcel Lensink Afdelingsleider.
Kennismakings avond groep 7. Algemene informatie  Kennismaken met de leerkrachten  Ouderportaal Parnassys  Klassenouders  Groepsapp  Luizenouders.
Theresialyceum. OriëntatieTheorievormingOntwerpplanExperimentVerwerkingRapportagePresentatie Onderzoekscyclus Rapportage.
Beroepsopdracht 4 In het cluster Talen.
PMG Week 1.  Pascal van Schajik    Kantoor L
Gespreksvaardig-heden
Dorien `t Hart Groepsdynamica Dorien `t Hart
Startbijeenkomst BPV 1 september Wat moet vandaag in orde zijn 1.POK moet ingeleverd zijn. 2.Deskundigheidsverklaring moet ingeleverd zijn. 3.Indien.
Niets is wat het lijkt. 3T 4T 2T 5T 6T 1T 3T 4T 2T 5T 6T1T tijd ?
Prl. programma stand van zaken afspraken bezoek o meting coaching praktijkplan.
SOCIAL WORK (DT) naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
LEERJAAR 1 SAW.  Introductie bijeenkomst Periode W3S1AR en W3S1BR van 8 Februari t/m 22 April  Minimaal 250 uur werken  Begeleiding door een MWB docent.
John Hanswijk Theater Paars | 29 januari 2015 Mediawijs met Digiveiligheid en Social Media (VO & MBO)
Van VMBO naar MBO De doorlopende leerlijn voertuigentechniek.
Instructiefilm maken. Het maken van een instructiefilm voor je praktijkproject uit periode 12. DOEL.
Bijeenkomst 4.  Toepassen van Directe Instructie in een deelles.  Toepassen van het ABCD-model in het logboek.  Digitale interactie in de praktijk.
Leerling bedrijfjes Programma: 1.Productkeuze 2.Begeleiding 3.Eisen aan het verslag 4.Beoordeling.
PWS = de eindscriptie van de havo
Project Landal Hochwald
Omgevingsonderwijs Wat? Leren in en van de (eigen) omgeving Waarom?
Voorlichting klas Welkom (i.h.b. de ouders van de instromers)
Volop keus, durf te kiezen
Volop keus, durf te kiezen
INFORMATIEAVOND EXAMENKLASSEN 6v
Les 5 Hoofdstuk Ecologie
WELKOM.
Workshop “de coachende praktijkopleider”
Agenda Welkom Praktische zaken PTA’s Vakkenpakketkeuze
Op welke manier kunnen we leerlingen uit 4 havo en 5 atheneum/TTA
Van school met een Agile mindset - de impact van Agile op jongeren
Logboek & planners ..
Hoofdstuk 4 Opleiden en begeleiden
Marketing Week 1 Les 2 (maandag 27 november)
Hoofdstuk 4 Opleiden en begeleiden
Welkom bij de Stage-informatieavond
Informatieavond 8 juli me.
Informatieavond van klas 2 naar klas 3
Transcript van de presentatie:

Beoordeling Logboek 1 Module: ______Groepsleden:________ Docent: ______________ Leerjaar: ______________ ________ Wk 1Wk 2Wk 3Wk 4Wk 5Wk 6 Verantwoordelijke aangewezen Logboek wekelijks bijgewerkt Alle leerlingen hebben een duidelijke taak Nakomen afspraken worden afgetekend

Beoordeling Coach vaardigheden Module: Docent: Leerjaar: NAAM Kan hardware aansluiten Kan gegevens bewerken Kan met coach data analyseren Slaat data op op magister

Groepsbeoordeling samenwerking Module: Docent: Leerjaar: NAAM Kan afspraken maken Kan afspraken nakomen luistert naar anderen Leest mail

Beoordeling Onderzoeksvoorstel Module: Docent: Leerjaar: NAAM Kan verslag regels toepassen Vraag wordt beantw. Met exp Hypothese wordt goed onderbouwd / toegelicht Mat. & meth. zijn volledig