Aanvragen van incontinentiemateriaal

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ondernemersfonds Centrum Bussum Activiteiten stap-voor-stap.
Advertisements

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
STRATEGISCHE PLANNING
Doelstellingen formuleren
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Logical Framework Approach
Waarnemen Realiseren Begrijpen Plannen leerlingen docenten ouders
samenhang Resultaten Processen Persoon Wat het oplevert Wat je doet:
Technisch Ontwerp.
Wat bestuderen de natuurwetenschappen?
Stagebegeleiding bijeenkomst 2.
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
H2 – Strategische marktplanning HET GROTE PLAATJE VASTLEGGEN
De fysiotherapeutische behandeling bij patiënten met een CVA, opgenomen in de Nederlandse ziekenhuizen; Een beschrijvende studie van de huidige zorg.
Doelstellingen formuleren
Programma Doel van vanmiddag Uitgangspunten HGW Opdrachten Evaluatie.
A3 Methodiek “meer sturing met minder papier”
Procesmanagement in de praktijk Hoofdstuk 3 Processen besturen
Stage jaar Rianne Elderhuis.
Onderzoek doen een methodische aanpak
Leerdoelen SMART maken
Zorgstructuur op basisschool Pius X
Begeleiden & beoordelen
Theorielessen in projectmatig werken
Do’s en Dont’s voor uw M&T Subsidieaanvraag Paula Meijer Utrecht, 22 mei 2008.
TRANSITIE BINNEN DE ORGANISATIE. En nu?  Denk intern na over manieren om deze materie verder te laten binnensijpelen in het dagelijkse doen en denken.
Afnemende en toenemende verantwoordelijkheid
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Het OPP als kans voor samenwerking: werken met het Groeidocument
Houtens : welkom, begroeting en ontmoeting
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
Handelingstheorie II Naam: Martine Bink
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Kwalitatief Marktonderzoek 26 februari SMART De perfecte avondschool voor de huidige studenten creëren binnen de mogelijkheden Specifiek zijn de.
Plancyclus, les 4  Actualiteit  Vragen naar aanleiding van vorige les  Vragen over hoofdstuk 4 en 5  Observeren met een plan; het verschil tussen observeren.
Data in de besluitvormingscyclus via SWIS Suite
Les 6  vragen naar aanleiding van de vorige les  van diagnose naar doelen en een plan  werken aan eindopdracht.
Plannen, uitvoeren en evalueren
Presentatie stand van zaken werkgroep ‘Inhoud’
De nieuwe Zweedse band Verminderen van de toediening van de zo nodig rustgevende medicatie.
KEUZETHEMA: DIFFERENTIATIE Bijeenkomst
SLO ● nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling Talentontwikkeling op school Het ontwerpen van een programma voor talentontwikkeling door (aankomend)
VAD BIJEENKOMST 1.3. Inhoud bijeenkomst Welkom, mededelingen, stage ervaringen 2. Presentatie / bespreken van de voorbereidingsopdrachten 3.Leerdoelen/lesdoelen.
1 van 10 Hoofdstuk 10 Taalbeleid. 2 van 10 Taalbeleid is schoolbeleid Interne en externe kwaliteitsimpulsen Verankering van het taalbeleid in het algemene.
WELKOM Tweede jaars OGP6 Onderzoek Bijeenkomst
KEUZETHEMA: DIFFERENTIATIE Bijeenkomst
ZGK les 4 Coördineren en afstemmen van de zorg in de branches.
Cursus vrijwilligers werven
Studieloopbaanbegeleiding
Ambulante Begeleiding
Plan van Aanpak Werken in stappen.
SMART.
Keuzethema: differentiatie
LIP.
Plannen en optimaliseren
De grote lijn van deze Openstelling in 3 dia’s
Leren leren.
SMART.
Studentenwelzijn en kwaliteitszorg werken met de beleidsscan
Cyclisch proces binnen methodisch begeleiden
Personeelsmanagement
Cyclisch proces binnen methodisch begeleiden
Onderwijsmaterialen module: “Ontwerp je eigen eHealthapp.”
Methodisch handelen Week 3. Methodisch handelen Week 3.
Methodisch handelen Week 6 les 5. Methodisch handelen Week 6 les 5.
Management en leidinggeven
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
Talentontwikkeling op school Het ontwerpen van een programma voor talentontwikkeling door (aankomend) leraren.
Talentontwikkeling op school Het ontwerpen van een programma voor talentontwikkeling door (aankomend) leraren.
Transcript van de presentatie:

Aanvragen van incontinentiemateriaal Een verbeteringsplan

Stap 1 Onderwerp kiezen Het verbeteren van de aanvraagprocedure van incontinentiemateriaal in uw praktijk

Uitgangssituatie beschrijven Stap 2 Uitgangssituatie beschrijven ‘nulmeting’ Waarom dit onderwerp? Hoe wordt in uw praktijk een nieuwe aanvraag behandeld? Hoeveel patiënten gebruiken incontinentiemateriaal? Hoeveel van deze patiënten heeft u van tevoren gezien?

Stap 3 Formuleren van het verbeteringsdoel met behulp van SMART-criteria

SMART-criteria Specifiek Meetbaar Appellerend Relevant Tijdgebonden

Stap 4 Benoemen van belemmerende en bevorderende factoren bij de uitvoering van uw verbeteringsplan

Opstelling van een plan van aanpak Stap 5 Opstelling van een plan van aanpak Maak een planning voor de uitvoering van het verbeteringsplan

Stap 6 Bespreken van de vorderingen tijdens de uitvoering van het plan van aanpak

Stap 7 Evalueren en eventueel bijstellenvan het verbeteringsplan