Pilot Loondispensatie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Implementatie van IPS in Nederland: is het uitvoerbaar?
Advertisements

Maak een scan van uw organisatie met de Toolkit Duurzame Inzetbaarheid
Werken naar vermogen Bijdrage voor Sociale Alliantie 7 april 2011.
Presentatie AM Groep Flowchart ontwikkelen & onthechten AM Groep
Pilot Loondispensatie Oktober •Aanleiding aanmelding / deelname pilot •Doelgroep •Toegangstoets •Uitgangspunten - ontwikkelingen •Huidige status.
Ervaring implementatie aanpak
De eerste vijf maanden Henk Nies, Vilans, 1 maart 2010, Utrecht.
Instrument en methodiek Door projectgroep NFU (Anke, Ellen, Els, Roel)
CENTRAAL ONTWIKKELDE EXAMENS T & R (pre-)pilots 2012 Jan Paul de Vries
Kwaliteitsvoorwaarden bij opdrachtnemer maar ook bij de opdrachtgever Kwaliteit aan beide kanten.
Karen van Oyen Renate Klaassen Sofia Dopper
Zorg-op-Afstand: co-creatie centraal in aanpak Congres GGZ Centraal 2 oktober 2012 Tom Bos.
Pilot Wmo-Wwb Amsterdam Conferentie Werk maken van ondersteuning: relatie Wmo-Wwb 5 oktober 2006.
Het Kennisplatform Werk en Inkomen
Implementatie van weefselvigilantie in ziekenhuizen Marjan Happel, coördinator weefselvigilantie Symposium weefselvigilantie 30 november 2011.
Revitalisering Wiltsangh
Projectmatig werken...en dan?
Alescon een ander SW-bedrijf
Pilot Loondispensatie In Gemeente Alphen aan den Rijn Projectleider : Joyce Niesten.
Regionale bijeenkomst Werken naar Vermogen Bijeenkomst Noord- Brabant, Gemeentehuis Oisterwijk Mathilde van de Ven.
Implementatie ondersteuning werkpleinen
Regionale bijeenkomst Werken naar Vermogen 7 maart 2012.
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
De nieuwe wet Voordelen werkgever Wajong per 1 januari 2010.
Wat is Wajong? Masterclass maart 2010 Een paar feiten vooraf…. Beeldvorming Wajongers niet eenduidig In media en daarbuiten divers gepresenteerd Positief.
Informatiebijeenkomst Districtsmanagers WWNV CNV Publieke Zaak 27 maart 2012.
1 Pilotproject Werken naar Vermogen Doel pilot Ontwikkelen en invoeren van een ontwikkelmethodiek voor de brede doelgroep Ontwikkelen en invoeren van een.
Kennis bijbrengen over wetgeving
Wet Banenafspraak en quotum arbeidsbeperkten Ine Neefjes
Denken in mogelijkheden Een Rijnlandse aanpak voor het aannemen en behouden van arbeidsgehandicapten.
  Welkom.
PARTICIPATIE WET.
Participatiewet vanaf 2015
uur. Welkom door Joyce Langenacker uur
Workshop Praktijkvoorbeeld sub-arbeidsmarktregio IJmond.
Werken naar Vermogen Gemeente ‘s-Hertogenbosch - Wethouder Huib van Olden.
Participatie- en quotumwet Waterschap Noorderzijlvest Mirjam Schoorl | 12 februari 2015.
Wet Banenafspraak en quotum arbeidsbeperkten Ine Neefjes
© Universiteitsbibliotheek Groningen METIS Projectstatus Arnold Zijlstra (BIV) 25 mei 2005.
25 februari 2011 Miet Gobert & Katrien Verbouw Gemeente Knokke-Heist.
Kijken naar wat de klant wel kan!
TRANSITIE BINNEN DE ORGANISATIE. En nu?  Denk intern na over manieren om deze materie verder te laten binnensijpelen in het dagelijkse doen en denken.
Informatica afsluiting
Actualiteiten banenafspraak en doelgroepregister
Praktijkdiagnose 15 oktober Welkom Aanleiding Doelstelling Doelgroep Programma Ervaringen tot nu toe Vervolg 2.
WPO (Interactief) Anne van Kempen Sanne van Hoof WPO kenniskring 2 november november 2015 Tips en aandachtspunten voor een succesvolle implementatie.
Veiligezorg® Fase 1 Organisatorische voorbereiding.
Maatschappelijke participatie samenwerking gemeente - Welstad Toelichting: Jaap Boer (coördinator vrijwilligerswerk/buurtwerker)
Presentatie Wet Werken naar Vermogen Gemeente Berkelland 29 maart
De Wet Werken naar Vermogen De opdracht? Klanten nu, geschat aantal klanten in 2013 Veranderingen in de doelgroep Waar krijgen we geld voor?
Transitie oprichten beheerstichting Sport Alblasserdam Han de Krijger Tonia Ruybroek 9 oktober 2012.
As50+ SAMEN AAN ZET!. 1.De regionale opgave 1.Aantallen vluchtelingen 2.Soorten locaties 3.Draagvlak 2.Organisatie 3.Het regionale plan van aanpak 4.Lokale.
Nieuwbouw zwembad BIO 9 april Doel van de presentatie Informatie verstrekking over: Projectorganisatie. Stand van zaken project /planning. Stichtingskosten.
Aan de slag met loondispensatie De praktijk in beeld.
Een werkbladensysteem voor het stap-voor- stap uitvoeren van taken op de boerderij.
Scenario Begeleide start Fase 1 Fase Fase 0 Fase 2: Praktijktest / Generale.
WPO interactief Anne van Kempen 18 februari 2016.
Vormgeven en uitvoeren van een op de gemeenschap gerichte aanpak bij zorgmijding.
Plaatsing en begeleiding van de nieuwe medewerker Trudie Piet Sr HRM-adviseur De Jeugd- en Gezinsbeschermers Ben Paswerk.
Ketenproces Op welke manier wordt de gemeente op de hoogte gesteld?
Energiebesparing bij bedrijven
Samenwerking Wave 0.
Het WerkgeversServicepunt: Uw strategisch arbeidsmarktpartner
Werken zonder te beperken – Het programma
Banenafspraak en Quotumheffing
Bijeenkomsten Banenafspraak
Huidige stappen Positieve gesprekken met gemeenten (pand en omgevingsvergunning). We hebben een aantal mogelijke investeerders gevonden. Uitvoeren van.
Pilot Onconventioneel wonen
Versterk de Jobcoach IN de school
Transcript van de presentatie:

Pilot Loondispensatie De “weg” van Groningen!!

Voortvarende start Projectplan Plan van aanpak Stuurgroep/Beleidsgroep/Projectgroep Aanstellen projectleider Start certificeren medewerkers Dariuz

Voorbereidingen Aanpassen beschikkingen Aanpassen rekentool Uitzetten werkproces GWS Handleiding Helpdesk Communicatieplan Community Flyers

Startbijeenkomst UWV iederz SOZAWE Wsw Arbeidsdeskundigen Beleidsmedewerker Leidinggevende Jobcoaches SOZAWE Beleidsmedewerkers Communicatiemedewerkers Klantmanagers (pilot klantmanagement + leidinggevende) Accountmanagers

Projectopdracht aantallen doelgroep 75 personen bedienen Waarvan er 25 personen een SW-indicatie hebben Volgen van 25 Wajongers Deelname is op vrijwillige basis

proces STAP 1: AANMELDING STAP 2: TOEGANGSTOETS STAP 3: DIAGNOSE 14 17 27 STAP 1: AANMELDING STAP 2: TOEGANGSTOETS STAP 3: DIAGNOSE STAP 4: WERK

Tips Goede samenwerking met partijen Uitvoerbare rekentool Beschikkingen op taalniveau Diagnose via klantmanagement Proces klantvriendelijk Goede communicatie/voorlichting Helpdeskfunctie