Auteurs: Howard Moskowitz & Alex Gofman Presentatie: Kelly van Loon & Twan Burghouts Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Uitbesteden van ICT diensten? Bezint eer U begint!
Advertisements

Hoofdstuk 11 Product- en merkstrategie
Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Transitie Ouderenzorg
Koepels: keuzes die de Intermediair kan maken SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011 Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
“Hoe kom ik aan klanten?”
René / #knab Knab, Fit for the Future René / #knab.
MBO-HBO DOORSTROOMASSESSMENT voor een bewuste stap naar het hbo
Over consumenten, gedrag en marketing
Bedrijfspresentatie Promavise
Conclusie (1) 1.Klanten zijn zeer positief over de dienstverlening van de WZSW 2.Uit analyse van de file ‘telefonische nabel actie’ blijkt dat personen.
Marktonderzoek als proces
Info Support Max Cornelisse
Omzet.
Het opzetten van een kwaliteitssysteem
Presenteren van producten en diensten Petr Salz Geldrop, 24 mei 2004.
Succesvol verbeteren.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Een startersgids voor innovatie
Het ontwerpen van een klasse
Gevolgen AWBZ Pakketmaatregelen Pakketmaatregelen Nieuwe MEE dienst.
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
But … I don’t find employees !. 5% zoekt actief naar een nieuwe job 32% zoekt passief naar een nieuwe job 36% staat open voor een nieuwe job.
Inleiding tot marktonderzoek
Hoofdstuk 2 Het onderzoeksonderwerp formuleren en verduidelijken Methoden en technieken van onderzoek, 5e editie, Mark Saunders, Philip Lewis, Adrian.
Praktische Organisatiepsychologie
Arts-patiënt communicatie in de palliatieve fase
Commercieel jaarplan Commercie:
De vorming van lokaal gezondheidsbeleid Marjan Hoeijmakers Public Health Forum Debat 18 mei 2005.
GASTLESSEN VOOR STUDENTEN 1 E LEERJAAR PW 3 EN 4 Kwaliteitszorg in de KO.
‘Het talent bestaat niet.
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
TEKST 13 SAMENWERKING IN HET ALGEMEEN
“Omgaan met weerstand”
Rol van Management bij Interne Communicatie Case: Levi Strauss Europe
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
Ster van Succes.
Belang UOB voor de installateur
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
3 Live or Die Succes- en faalfactoren van Checkpoint? Verbeteringen Verwachtingen P.
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
College 3 Consumentengedrag
Doelen, doelgroepen en dienstverlening Een kijkje in de keuken van het gebruikersonderzoek Thea van der Geest, Nalini Kotamraju Jurjen Jansen, Joyce Karreman,
Stage op de nieuwe veste (oktober 2009). Stage in klas 3tl oriëntatie op beroepen en werken.
Joep Lobée 31 oktober 2013 De 7 principes en mijn ervaring.
Presentaties van het werk tot nu toe Tijdschrift Film Online product.
TIPS VOOR EEN WINNEND PROFIELWERKSTUK! Zo doe je dat.
Theresialyceum. OriëntatieTheorievormingOntwerpplanExperimentVerwerkingRapportagePresentatie Onderzoekscyclus Experiment.
Presentatie Soep en Kennis 8 oktober DE Samenwerking  Wie  Wat  Waarom  Waartoe.
Hostmanship Wat is het? Waar gaat het om?
Wetenschapper in de klas Scarabeeklas De Schouw en Zecc Architecten.
Hoofdstuk 4 Distributie (plaats)
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Bewegen Vaardigheid: Hoe je een probleem oplost. Wat GFIBAC betekend. © Ing W.T.N.G. Tomassen.
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
invloed van psychologische factoren op revalidatie en adaptatie
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
JUNIOR COMPANY TRAINING LEERLINGEN. MISSIE Jongeren inspireren en uitdagen te bouwen aan een ondernemende toekomst.
Project-Mars! Twan, Mart, Lisa, Romy, Cas, Maartje! En wij doen ons project over Mars!
Garagesoftware & ICT | Eigentijds ondernemen doe je digitaal.
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Analyse maken Stap één bij projecten.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Met onze klant op reis Tussenstation: een visie in 4 maanden.
Werken in een arbeidsorganisatie
Is testen een project op zich?
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 2.
Transcript van de presentatie:

Auteurs: Howard Moskowitz & Alex Gofman Presentatie: Kelly van Loon & Twan Burghouts Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts Ontdek wat uw klanten echt willen – nog voordat ze dat zelf weten

Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts Zo voelt uw klant zich op dit moment

Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts De oplossing RDE Wat spreekt mijn klanten aan?

Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts Wat is RDE? Systematisch proces Op oplossingen gericht Ideamap ®.net Ideeën? Verpakkingen? Producten? Diensten?

Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts Creditcards in Hongkong Stap 1Stap 2Stap 3Stap 4-7Eindresultaat

Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts Stap 1: Ideeënvorming Probleemidentificatie: Wat gaat er mis? Kenmerken van mijn doelgroep? Welke variabelen bij mijn dienstverlening of product zijn van groot belang? Garbage-in, Garbage-out CaseVoorbeeld 1Voorbeeld 2

Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts Stap 2: Elementen samenvoegen en het experimenteel ontwerp opstellen Case

Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts Stap 3: Het onderzoek uitvoeren en gegevens verzamelen Optie 1 Case

Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts Case Stap 3: Het onderzoek uitvoeren en gegevens verzamelen Optie 2

Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts Stap 4-7: Wat hebben we geleerd en wat waren de uitkomsten? Twee segmentatiegroepen `Lifestyle´ en ´Goederen´ Aanduiding van succesvolle instrumentele waardes Acceptatie en goede communicatie door de juiste segmentatie De kaart was op tijd voor het WK Hij voldeed binnen 1 maand aan alle verwachtingen Case

Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts Het eindresultaat

Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts Ideamap.net Ideamap.net®

Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts De voordelen voor u Besparing Tijd Geld Moeite

Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts Eindconclusie Loont RDE de moeite? Blijf experimenteren!

Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts Veel succes met de verkoop van uw eigen olifant!