Automatic Delivery Rewards Tutorial
Wat is ADR? Automatic Delivery Rewards (ADR) is voor u de gemakkelijkste manier om uw favoriete producten te ontvangen en uw PSV (persoonlijk verkoopvolume) in stand te houden. Met een ADR: –wordt de bestelling van de door u geselecteerde producten iedere maand op de door u gekozen datum verwerkt en naar u verzonden; –profiteert u van kortingen* en verdient u productpunten die u kunt gebruiken voor additionele producten**. **Voor sommige markten/specifieke regio's of eilanden gelden de gereduceerde verzendkosten niet (IJsland, de Canarische Eilanden en de Franse overzeese departementen). **Productpunten kunnen ingewisseld worden voor Nu Skin ® en Pharmanex ® producten met een volledig PSV. Big Planet diensten, verkoophulpmiddelen/marketingmateriaal, introductiepakketten, Nu Colour ® accessoires, Business Kits, gereduceerde producten en pakketten en de meeste promotiepakketten kunnen niet verkregen worden door inwisseling van productpunten.
HOE CREËER IK EEN ADR? Het creëren van een terugkerende ADR-bestelling is heel eenvoudig: –U voegt online producten toe aan uw winkelmandje. –Als u in het afrekenscherm bent, kunt u op het vakje klikken om van bepaalde of alle producten ADR-artikelen te maken. De producten die u selecteert worden verplaatst naar een ander mandje. Als u een bepaald product toch niet als terugkerende bestelling wilt, klik u nogmaals op het keuzevakje en wordt het product verplaatst naar het mandje voor eenmalige bestellingen. –Ga door met het afrekenproces door de verwerkingsdatum van uw ADR-artikelen te selecteren en de facturatie- en verzendgegevens op te geven.
UW ADR BEHEREN Om uw bestaande terugkerende ADR-bestelling te wijzigen, moet u eerst inloggen en vervolgens naar Mijn account gaan. Daar ziet u een tabblad voor ADR. Al uw ADR- informatie wordt getoond in de kalender of aan de linkerkant van het scherm.
UW ADR BEHEREN Om permanente veranderingen aan te brengen: –Klik eerst op Beeld om de huidige instellingen van uw ADR te bekijken. U komt dan in een scherm waarin u de onderdelen van uw terugkerende ADR-bestelling kunt wijzigen. –Wijzigen: u kunt uw ADR een unieke naam geven, zoals 'Galvanic Spa artikelen' of 'Voedingssupplementen' en u kunt de artikelen in uw mandje wijzigen. Door op Producten wijzigen te klikken, gaat u naar het mandje, waar al uw huidige items worden getoond. Klik op Verwijderen op de regel van het product om een bepaald product te wissen, of voeg een nieuw artikel toe aan uw winkelmandje door de naam of het SKU (Stock Keeping Unit) nummer van het product in te typen.
UW ADR BEHEREN De wijzigingen die u in dit scherm aanbrengt, worden slechts tijdelijk opgeslagen. U kunt de wijzigingen die u hebt aangebracht nog wijzigen als u uw ADR nakijkt. U kunt ook andere aspecten van uw terugkerende ADR- bestelling veranderen, zoals uw verzendgegevens (adres, verwerkingsdatum, verzendmethode) en uw betaalgegevens (om een andere creditcard te gebruiken, de expiratiedatum van uw creditcard bij te werken of gebruik te maken van een andere betaalwijze). Zodra u alle nodige wijzigingen hebt aangebracht, klikt u op Wijzigingen verzenden. Zodra uw wijzigingen zijn bijgewerkt, krijgt u een bevestigingspagina met uw updates.
EEN ADR-BESTELLING VERVANGEN Plaats een nieuwe bestelling die in de plaats komt van uw bestaande terugkerende ADR-bestelling voor de huidige maand. –Om uw bestaande ADR-bestelling te wijzigen, moet u eerst inloggen en vervolgens naar Mijn account gaan. –Daar ziet u een tabblad voor ADR. –Al uw ADR-informatie wordt getoond in de kalender of aan de linkerkant van het scherm. –Om een bestaande terugkerende ADR-bestelling te vervangen, moet voor deze bestelling de vervangingsoptie beschikbaar zijn. Als het woord 'Vervanging' onder de naam of het nummer van de ADR verschijnt, dan is de vervangingsoptie beschikbaar voor de huidige maand.
EEN ADR-BESTELLING VERVANGEN Al uw ADR-artikelen in uw winkelmandje worden getoond; u kunt artikelen toevoegen of verwijderen door gebruik te maken van het zoekvak Een product toevoegen. Zodra alle artikelen in uw winkelmandje zitten, kunt u doorgaan naar de kassa. Nadat u dit proces hebt voltooid, wordt uw bestelling opgeslagen en op de geselecteerde datum naar u verzonden. Deze bestelling krijgt een uniek bestelnummer, zodat u de ADR-bestelling kunt onderscheiden van uw andere bestellingen.
INWISSELEN VAN PRODUCTPUNTEN Bij het ADR-programma krijgt u bij iedere bestelling productpunten. –Bij de eerste twaalf verzendingen verdient u productpunten op basis van 20% van het PSV van uw ADR-bestelling. –Daarna krijgt u productpunten op basis van 30% van uw totale ADR- PSV. Eén productpunt is één PSV waard.
INWISSELEN VAN PRODUCTPUNTEN Om productpunten in te wisselen die u hebt verdiend bij uw terugkerende ADR-bestelling, moet u eerst inloggen en vervolgens naar Mijn account gaan. –Daar ziet u een tabblad voor ADR. –U moet een actieve terugkerende ADR-bestelling hebben om een productpuntensaldo te hebben. –Uw huidige productpuntensaldo staat aan de linkerkant van het scherm, evenals de productpunten die in de desbetreffende maand zullen expireren. –Daaronder ziet u de knop Productpunten inwisselen. Klik op Productpunten inwisselen om uw verzendopties te bekijken.
INWISSELEN VAN PRODUCTPUNTEN U kunt producten ontvangen door de naam of het SKU-nummer van het artikel toe te voegen aan uw bestaande terugkerende ADR-bestelling om verzendkosten te besparen, of u kunt de volledige verzendkosten betalen en de producten direct laten versturen. Selecteer de verzendmethode die uw voorkeur heeft.
INWISSELEN VAN PRODUCTPUNTEN In het Productpunteninwisselingscentrum worden een aantal artikelen uitgelicht die verkregen kunnen worden door inwisseling van productpunten; u kunt deze toevoegen aan uw winkelmandje. –U kunt ook door middel van Een product toevoegen zoeken naar onvermelde artikelen. –Niet alle producten kunnen verkregen worden door inwisseling van productpunten.
INWISSELEN VAN PRODUCTPUNTEN – Als u klaar bent met uw keuze... –wordt u door het afrekenproces gevoerd om de verzendkosten te betalen voor uw inwisselingsartikelen, –of worden uw artikelen getoond met een bestaande terugkerende ADR-bestelling en kunt u uw wijzigingen verzenden. – Als u een terugkerende ADR-bestelling beheert die inwisselingsartikelen bevat bij de volgende verzending, worden deze producten getoond en kunnen ze worden gewijzigd voordat ze bij de volgende automatische bestelling verstuurd worden.