Sessie Aanrekenen van uren technische bijstand Tarieflijst technisch materiaal 13 januari 2014.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Een schooldag in groep 1, 2 en
Advertisements

Wij zijn goed aangekomen! Rondreizende tentoonstelling.
Fotografica Museum ZuidHolland Wat er zoal te zien is in het museum.
Ga? 2010.
Informatieavond personenzorg
Drank- en Horecaverordening Gemeente Vlagtwedde 2014.
Wettelijk kader onderwijstijd
Ouderavond Eerste Heilige Communie
Welkom bij de informatieavond buitenlandse reizen Havo-4 en Vwo-5.
Overleg software-ontwikkelaars kinderopvang
Commissie Wijkgericht werken
Inkomenstarief en kindcode voor ouders en opvang 22 november 2013
INFOVERGADERING GEBRUIKERS- en TARIEFREGLEMENT SOCIO-CULTURELE INFRASTRUCTUUR OC De Stekke –
KANTINE Afspraken Vergaderen: • Graag afspraak nakomen dat tijdens vergaderingen alleen koffie en thee wordt gedronken. • Bij warm weer of erg lange vergaderingen.
Decanaat bovenbouw klas 4 Belangrijk jaar: Examenjaar Kiezen van een vervolgopleiding.
Donderdag 14 mei  Seniorenrestaurant  In contact brengen van (alleenstaande) senioren met leeftijdsgenoten  Betaalbaar door samenwerking met.
INITIATIECURSUS COMPUTER EN INTERNET VOOR ONTHAALOUDERS.
Methodisch begeleiden
Stagedagboek IAB opleiding - 16/02/2013.
‘Andere tijden’ Informatieavond ouders 28 november 2011.
Scholengroep Sint-Rembert februari 2011
Informatieavond groep 3
Informatie avond groep 8
Sessie Gebruik zalen OC de Cerf & OC De Stekke Gebruik Guldenberg Alle vergaderaccommodaties & leskeukens & cafetaria’s Dwarsschuur 13 januari 2014.
Stichting de Jansheeren Perspectief na kortingen ?
Het nieuwe Akkoord “De consument in de vrijgemaakte elektriciteits- en gasmarkt” 16 oktober 2013.
Vijf-gelijke-dagen model
Presentatie VUD Document Proma BV
Sessie polyvalente zaal Porseleinhallen 13 januari 2014.
Transitie De overgang naar het nieuwe decreet wat betekent dat voor mij? 22 november 2013.
Zondag 26 januari Selectiespelers zijn prestatiegerichte spelers die geselecteerd zijn op niveau gekoppeld aan leeftijd binnen de vereniging. Trainers:
Informatieavond Petrus en Paulusschool
Informatiebijeenkomst Triple P Alice van Beers en Nicole Smits 13 november 2013.
Studiedag de hoge kouter
Breng je afval weg wanneer jou dat het beste past
Even voorstellen CSU Total Care, Commercieel Directeur
De rol van RIE/ARBO begeleide duik (3* duiker)
Verantwoorde palliatieve zorg in Verpleeg- en Verzorgingshuizen
Damme en Knokke-Heist VOORSTELLING THUISZORGPLATFORM.
r.k. daltonbasisschool 'De Leer '
26 februari 2010 “zet mij in cc” invalshoek: het lokaal cultuurbeleid & spreiding van podiumkunsten Andy Vandervoort.
‘De Klomp Draait Door’ Rosalie Blok Klas CE2C.
Telfort Postpaid Buitenlandbundels - live op 28 juli
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Startbijeenkomst Netwerk Sociaal Domein
INDEX DUBAI 18-21/05/2015 Voorstelling paviljoenen.
HLB Van Daal & Partners, opgericht in 1979, is een ambitieuze accountants- en belastingadviesorganisatie met 8 kantoren in Midden- en Oost-Brabant.
Vrijwilliger bij TFC Gieten Daar wil iedereen bij horen ! Meer Vrijwilligers in Kortere Tijd November februari 2015.
BOUWEN AAN JE EIGEN DRAAGKRACHT
Tijdsplanning (intern voor Monica en Antoinet)
1. 2 Waarom Multimove in Damme ? 3 Nog geen activiteiten naar die doelgroep. Extra sportief aanbod na de schooluren. Meer kleuters aan het bewegen krijgen.
Uitleen promotiematerialen. Waarom promotiematerialen? Om iedereen die een sponsoractie organiseert te voorzien van promotiematerialen en materiaal voor.
Info voorstellen mobiliteit centrum Lennik Deel A: parkeervisie Deel B: oplossingen voor de circulatie- en verkeersknooppunten.
12/12/ Overzicht  Inleiding  Nieuwe geluidsnormen: 3 categorieën geïntegreerd in VLAREM  Overzicht voorwaarden per geluidsniveau  Slotbeschouwingen.
Gelui(d)T –plan Waregem. I. Waarom een Gelui(d)T-plan? II. Wat moet je doen vooraleer geluid te maken? 1. Je weet vooraf dat er geluid zal zijn 2. Je.
Hergebruik|29 oktober 2015 Hergebruik Workshop. Hergebruik| 29 oktober Hergebruik Archiefwet 1995 Artikel 2b. Hergebruik 1. Onder gebruik in de.
Bent u van plan een evenement te organiseren in Hoogstraten of één van zijn deelgemeenten? Dan kan u hier terugvinden waar u op moet letten en of u een.
Cultuurraad Maldegem Algemene vergadering
Algemene Vergadering SV OLS-Buksmeesters
Continurooster en BSO.
Welkom bij de educatieve info!
Waarom Multimove in Damme ?
Technische briefing Herziening Warmtewet
Financiering van het zorgstelsel
Het organiseren van een Shanty festival
DESKUNDIG, FLEXIBEL EN ONAFHANKELIJK
Studiedag Veilig organiseren van sportieve evenementen
Financiering van het zorgstelsel
Transcript van de presentatie:

Sessie Aanrekenen van uren technische bijstand Tarieflijst technisch materiaal 13 januari 2014

Prijslijst technisch materiaal • Geregeld in cbs • Geen uitleen van materiaal buiten de verhuurde lokalen • 2 mogelijkheden a) materiaal ter beschikking gesteld in - feestzalen OC de Cerf & OC De Stekke - schouwburgzaal CC Guldenberg b) materiaal ter beschikking gesteld in - alle vergaderaccommodatie & leskeukens - bij tentoonstellingen - Dwarsschuur - cafetaria’s OC de Cerf, OC De Stekke en CC Guldenberg - polyvalente zaal Porseleinhallen

a) Materiaal in zalen • Alle aangevraagd materiaal wordt geplaatst door het CC • Zie prijslijst • “Forfaitair” = 1x verschuldigd voor de duur van de reservatie

b) Materiaal overige lokalen • Aangevraagd materiaal in OC De Stekke, OC de Cerf en CC Guldenberg wordt geplaatst door CC • Overige locaties: door gebruiker af te halen en terug te brengen op eigen kosten en eigen risico Uitz: mobiel geluidsinstallatie met 4 luidsprekers → door CC • Zie prijslijst

algemeen • Aanwezige tafels, stoelen, podiumelementen = gratis voor zover door gebruiker te plaatsen en weggenomen • Gewenst materiaal = 6 weken vooraf door te geven. • Bij aanvragen ≤ 14 dagen: tarief x2

Berekenen uren technische bijstand • Geregeld in cbs • Uurtarief = 20 €/u. • Commerciële en niet-Wevelgemse organisatoren: 20 €/u. & 40 €/u. op zat-, zon- en feestdagen. • Artikel 1: Activiteiten met gastgezelschappen en artiesten → uren volgens technisch fiche voor, tijdens en na de voorstellingen → uren van voorbereidende technische prestaties

Uren technische bijstand (2) • Artikel 2: film en audiovisuele activiteiten → duur van de projectie + 2x 1/2u. • Artikel 3: podiumactiviteiten eigen producties van verenigingen (voorstellingen + repetities) -uren van aanvang voorstelling/repetitie tot moment afsluiten van zaal & backstage - uren tijdens de op- en afbouw en manipulatie van decors & podia & balletvloer - uren van plaatsen, aansluiten, programmeren en bedienen geluid, licht en beeldapparatuur

Uren technische bijstand (3) • Artikel 4: tentoonstellingen → uren hulp bij op- en afbouw tentoonstellingen • Artikel 5: worden niet aangerekend - plaatsen van technisch en/of audiovisueel materiaal bij niet-podium gebonden activiteiten - onthaal en informatieverstrekking aan organisatoren

Uren technische bijstand (4) • Vervolg artikel 5: worden niet aangerekend: - deelname aan voorbereidende overlegmomenten en afspraken met organisatoren - toezicht in kader van naleving reglement of veiligheidsvoorschriften - taken in kader van drankenregelingen - taken als zaalverantwoordelijke (openen & sluiten, gebruiksklaar maken lokalen, …)

Uren technische bijstand (5) • Artikel 6: berekening mogelijk met halve uren, ieder begonnen ½ uur wordt in rekening gebracht

Vragen ?