Deze tool maakt onderdeel uit van het project Kompas Duurzaam Goederenvervoer. Dit project is mede mogelijk gemaakt door een bijdrage uit het Europees.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
POP in de praktijk van Hogeschool Windesheim stelling 1 : een POP stimuleert de dialoog tussen leidinggevenden en medewerker stelling 2: een POP staat.
Advertisements

Groot Composiet II Houtkoolschets Europa investeert in uw toekomst uit het Europese fonds voor regionale ontwikkeling II.
SEH Congres 2013 Hersteladvies Jan Vromans.
Tijdelijke en mobiele bouwplaatsen
Van kavel tot kasteel? De implementatie van SharePoint binnen een GGz-instelling. Essentiële bouwstenen om een platform te bouwen waarop medewerkers kunnen.
Aanzet tot strategisch denken
The CAF Procedure voor externe feedback
Deze workshop maakt onderdeel uit van het project Kompas Duurzaam Goederenvervoer. Dit project is mede mogelijk gemaakt door een bijdrage uit het Europees.
Deze tool maakt onderdeel uit van het project Kompas Duurzaam Goederenvervoer. Dit project is mede mogelijk gemaakt door een bijdrage uit het Europees.
Milieu performance van vervoerswijzen en logistieke ketens
Visie Dienstverlening Secretarissen provinciale afdelingen, 9 april Utrecht Roelant Schenk.
Een startersgids voor innovatie
AISHE cursus Rollen auditor in AISHE proces 13 en 14 december 2007 Niko Roorda en Jorien Helmink.
Lesgeven en begeleiden
Workshop Onderzoeksvaardigheden
Rijkswaterstaat 114 april 2009 MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten Resultaten Eboard Podium 3.
Workshop opstellen adviesrapport
Boorkistje (deel 3) Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
As 1: Maatschappelijke integratie Jocelyne Julémont, Diensthoofd Activering-ESF Programmatorische Federale Overheidsdienst Maatschappelijke Integratie,
Debatgroep 3 Beleidsaanbevelingen op vlak van het landschap volwassenenonderwijs.
Huis Marga van Bommel.
SWOT Analyse Wat is het? Analytische tool die kan helpen om ideeën te kiezen, rekening houdend met diverse interne en externe factoren: Een interne kijk:
Van mondiale klimaatuitdaging naar locaal klimaatbeleid Kornelis Blok Gemeente Utrecht, 22 april 2008.
Functioneel Ontwerp.
Web Intake Systeem een uniek gemeentelijk project.
Missie, visie & jaarplan
Missie, visie, strategie & jaarplan
…… kennisterrein ….. ……naam en functie ……. …… naam bedrijf …….
Risicoanalyse voor het waterbeheer:
Jongerenwerker: tolk van de straat
Tool Strategische Samenwerking Job van de Sande
Waarom zou ik naar de gaan? Om uw eigen baksel misschien bekroond te zien? Om de gezelligheid/ontmoeting? Om koopjes? Om te scoren bij het geweldige.
Programma EFMB bijeenkomst 17 december 2014
Informatiemanagement
Plan van aanpak Energiebesparing gebouwde omgeving
Methodiek om input voor Visie te verzamelen
Visie & Strategie.
Beleidsinformatie Jeugd
Programma OvRAN Symposium Toekomst Accountant WELKOM uur buffet uur Huub Wieleman, Geert Koster en Corneel Spil, “Verloren vertrouwen.
Visie & Strategie.
ENCON BEDRIJFSPRESENTATIE Encon Neerzijstraat Genk Tel:
Middelen voor je buurtproject 28 maart Sessie 2.
“What the food?” Voorop in de Vergroening Even voorstellen.
Hoe kan ik mijn persoonlijke instellingen in Digitale Bibliotheek bewaren In deze presentatie wordt voor twee onderdelen getoond hoe u dit kunt doen 1.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Strategie DAG 1: Missie : WAAR WE VOOR STAAN Waarom bestaan we, toegevoegde waarde, Waarin onderscheiden we ons? Visie : WAAR WE VOOR.
Versneller Innovatieve Ambities (VIA) Deze subsidieregeling wordt mogelijk gemaakt door het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling en de provincies.
BBM workshop Educatie & Jeugdbeleid 20 april 2015 Tilburg.
Scoring in het licht van de WBP Serge van Nuijs DMSA,
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Thomas Belmans Marijn Peeters
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Ik wens u veel personeel Personeel in de Praktijk Tips en Tools Melanie Andriessen, Auto Voskuilen Marleen van Reeden, BOVAG.
Noord-Zuidsamenwerking Deinze De GROS vandaag en morgen Oost-Vlaanderen, een solidaire provincie We maken er samen werk van ! Februari 2014.
Workshop Van prestatie-index naar (verbeter)plan Ledenbijeenkomst VGN Uitkomsten eerste ZI meting Kwaliteitskader Gehandicaptenzorg 15 december 2010 Aangepaste.
Naar een succesvolle en duurzame samenwerking in uw regio! Ajoeb Mohamedajoeb.
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
LL. HvHK_Kuurne Organisatieontwikkeling >> Strategische planning.
Gemaakt door Evy, Odeke en Amy
Een vergadering organiseren
Werkplan/onderhoudsplan/beheersplan
Tijden veranderen, ook ons straatbeeld.
De juiste route naar het juiste doel
Visie en strategie Les 3: Visie verdieping.
Vergadering Personeelsdienst
Afsluiting van het algemene gemeenschappelijke deel
ECCO is een initiatief van Nationaal Landschap Het Groene Woud
Eens / oneens HET EERSTE IDEE IS VAAK HET BESTE IDEE
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

Deze tool maakt onderdeel uit van het project Kompas Duurzaam Goederenvervoer. Dit project is mede mogelijk gemaakt door een bijdrage uit het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling in het kader van OP-Zuid De tool is gebaseerd op een adviesproduct van Between-us

Coverstory Wat wilt u bereiken?

De bouw van uw visie….. • Stel het is 2015 • U staat met uw bedrijf voorop uw favoriete logistieke tijdschrift • Wat moet daar dan op staan over uw bedrijf ten aanzien van de reeds bepaalde onderwerpen? • U gaat dus letterlijk uw eigen tijdschriftkaft maken.

…via de coverstory leidt tot…. Ideeën: • Over welk succes gaat het voorpagina artikel (tip: gebruik de reeds bepaalde onderwerpen uit de rangorde tool)? Dat vormt uw visie voor de toekomst op het vlak hierbij • Benoem verder hierbij: – Wat waren de top 3 prioriteiten in uw plan? – Welke ‘X-factor’ maakte dit tot een succes? – Wat zeggen uw klanten? De maatschappij? • De bovenstaande informatie is nodig om concrete doelen te kunnen opstellen • (zie volgende slide en de verdere stappen in de roadmap)

Uw visie Onderwerpen Doelen …uw visie “huis”! CO²VeiligheidTendering 1CO² reductie met 20% 2Aantal schadegevallen verlagen 3Richten op Tenders waar duurzaamheid een knock-out criterium is