De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Rijkswaterstaat 114 april 2009 MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten Resultaten Eboard Podium 3.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Rijkswaterstaat 114 april 2009 MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten Resultaten Eboard Podium 3."— Transcript van de presentatie:

1 Rijkswaterstaat 114 april 2009 MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten Resultaten Eboard Podium 3

2 Rijkswaterstaat 214 april 2009 #De stellingenGem 1RWS bevordert de innovatiekracht van de markt.5.69 2 RWS LD maakt voldoende gebruik van de dienstverlening die de markt biedt om haar doelen te bereiken. 5.31 3RWS/Landelijke Diensten zijn toonaangevend.5.75 4Duurzaamheid bevordert de concurrentie5.00 5De LD vinden de juiste markt.5.31 6De landelijke diensten doen nog teveel zelf!5.88 1 is geheel niet mee eens 10 geheel wel mee eens

3 Rijkswaterstaat 314 april 2009 #De stellingen# 1RWS bevordert de innovatiekracht van de markt.13 2 RWS LD maakt voldoende gebruik van de dienstverlening die de markt biedt om haar doelen te bereiken. 10 3RWS/Landelijke Diensten zijn toonaangevend.1 4Duurzaamheid bevordert de concurrentie10 5De LD vinden de juiste markt.8 6De landelijke diensten doen nog teveel zelf!6

4 Rijkswaterstaat 414 april 2009 1a Hoe kan RWS de innovatiekracht van de markt bevorderen. Samenvatting panel Door ook verder te durven kijken dan alleen de korte termijn. Markt eerder betrekken om innovaties mogelijk te maken; innovatie verdient eigen stuur RWS Regievoeren is loslaten, maar kan alleen met goed opdrachtgeverschap en opdrachtnemerschap

5 Rijkswaterstaat 514 april 2009 1b Wat gaat u bijdragen vanuit de rol van RWS om de innovatiekracht te bevorderen? Samenvatting panel De lange termijn visie en doelen duidelijk maken zodat de markt in staat is daar innovaties op te richten en de ideeen die de markt heeft vertrouwelijk behandelen

6 Rijkswaterstaat 614 april 2009 1c Wat gaat u bijdragen vanuit de rol van de markt om de innovatiekracht te bevorderen? Samenvatting panel De lange termijn visie en doelen duidelijk maken zodat de markt in staat is daar innovaties op te richten en de ideeen die de markt heeft vertrouwelijk behandelen

7 Rijkswaterstaat 714 april 2009 2a Welke dienstverlening gebruikt RWS nog niet (voldoende) welke wel een sterke bijdrage leveren aan haar doelen? Samenvatting panel Uitwisselen medewerkers tussen markt en rws Marktcommunicatie over positieve resultaten

8 Rijkswaterstaat 814 april 2009 2b Welke dienstverlening gaat u afnemen vanuit de rol van RWS? Samenvatting panel Hier was geen tijd meer voor – plenaire zaal startte reeds

9 Rijkswaterstaat 914 april 2009 2c Welke dienstverlening gaat u aanbieden vanuit de rol van de markt? Samenvatting panel Hier was geen tijd meer voor – plenaire zaal startte reeds


Download ppt "Rijkswaterstaat 114 april 2009 MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten Resultaten Eboard Podium 3."

Verwante presentaties


Ads door Google