Jan Evertsenstraat Amsterdam

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Vier stappen naar succes.
Advertisements

Verantwoord schenken Zappa 23/04/2012 CGG VAGGA Verslavingspreventie /
“Hoe kom ik aan klanten?”
Introductiebijeenkomst
“Verkopen aan lastige klanten”
Welkom!! Seminar: “Presenteer jezelf en je bedrijf”
Lotgenotencontact.
Feedback geven en ontvangen
Adri Verhoosel, Avans Hogeschool
We willen allemaal een rustige fijne tijd op school…
Gedrag Gedrag wordt bepaald door drie elementen: Verstand Gevoel Wil.
Training Omgaan met service Les 3: klachten
WORKSHOP PRESENTATIEVAARDIGHEDEN
TRAINING SOCIALE VAARDIG-HEDEN
Jezelf presenteren Niveau 2 Kerntaak 2.
Zaterdag 20 september 2014 Training Omgaan met Service Les 3: klachten.
WSNS 4 oktober 2007 “Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg”.
Communicatiehandvatten Blijf in contact
Gespreksvaardigheden
Communication Een good listening attitude. A good listener Luistert met zijn oren en met zijn hart. Listening is an attitude! Luisteren vereist de juiste.
Tips voor je Nieuwjaars Speech
Communicatie en dementie
Communicatie en relatie
Sociale Vaardigheden / Conflicthantering
Thema 3 Communicatie Luisteren en feedback.
Tatiana Constandse John Ouderling.
HS 3 Het verkoopgesprek.
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
Les 2 Sociale Hygiëne Jan-Willem Poelma.
Weerstand kan je opvatten als feedback
WOW: enqueteren bij Jumbo
Effectief communiceren
Klantgericht Telefoneren
Groepsdynamica & Interactief communiceren
Hoe vertel je een verhaal? sectorwerkstuk 4 mavo.
Luisteren en feedback Hoofdstuk 15 VP15 Begeleidingskunde
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
HOOFDSTUK 3 Gespreksvaardigheden.  ature=related ature=related.
Welkom bij de Week van het Succes! Workshop Elevator pitch
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Gespreksvaardigheden
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Wat is Gedrag? Gedrag is volgens TSI……………
PERSONEELSMANAGEMENT PPT 8 Onderdeel : communicatie.
Wijs met media: Deze workshop geeft ouders de gelegenheid ideeën en ervaringen uit te wisselen over het onderwerp “Wijs met media”. De drie kernthema’s.
Een polo bedrukken als bedrijfsuniform Uniformen worden al snel geassocieerd met het leger of de politie, of met bijvoorbeeld schooluniformen. Voor een.
Verbindend communiceren met ouders
Aanwijzingen voor een bezinning in kleine of grote kring.
De kracht van het netwerken Waar? Wanneer? Hoe?. De eerste indruk Overleven Vriend of vijand? Positief realistisch.
MODULE 3 GESPREKSTECHNIEKEN. INHOUD 1.Soorten open vragen en het belang er van 2.Tips bij het voeren van gesprekken 3.Regels van feedback 4.Valkuilen.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Maak indruk op social media
Communicatie (les 1) verbaal (mondeling,praten,luisteren)
Sterker communiceren = relaties versterken
Hand-Out.
Contact maken en contact houden
richtlijnen bij het betrappen van een winkeldief
Verkoopt en handelt verkoop af
Nee-zeggen Footer Text 12/30/2018.
Training communicatie
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Communicatie in de winkel
Les 7 en 8 Spreken en gesprekken hoofdstuk 5 - tweegesprekken 5.1 – zakelijk telefoongesprek 5.2 – Adviesgesprek 5.3 – Klantgesprek 5.4 – klachtgesprek.
Criminele Derving.
Besturen en Communiceren
Diersoortverdieping honden en katten
Les 6: non-verbale communicatie
Overzicht gedragingen per competentie
Transcript van de presentatie:

Jan Evertsenstraat Amsterdam VOORKOMEN door VERKOPEN Expertgroep Jan Evertsenstraat Amsterdam

Voorkomen van (gelegenheids) diefstal DOEL Voorkomen van (gelegenheids) diefstal Meer verkopen door een actieve houding

GEDRAG KLANT / WINKELDIEF rustig en ontspannen meer aandacht voor product dan verkoper geen bezwaar tegen contact direct oogcontact met verkoper op div. plaatsen in winkel open houding naar medew. handen zichtbaar WINKELDIEF : schichtig meer aandacht voor verkoper dan product anoniem, geen contact indirect oogcontact met verkoper(s) onoverzichtelijke plaatsen rug naar medewerkers handen onzichtbaar

AANPAK GELEGENHEIDSDIEFSTAL Groet Oogcontact GOAL Aanspreken Luisteren

GROETEN Herkenbaar gekleed Een persoon nabij de ingang Duidelijk en hoorbaar Vloerverdeling Gezicht naar deur, gangpaden

OOGCONTACT Kijk mensen in de ogen Vriendelijke blik Naar welke producten kijkt de klant? Scan klant in het geheel (jas/tas/alleen?)

AANSPREKEN Zoek geschikt moment Natuurlijke benadering Start met open vragen Zorg dat je contact krijgt Enthousiaste en open uitstraling

LUISTEREN Laat bezoeker (uit)praten Luister actief; aankijken,knikken,hummen Stel aanvullende vragen Vragen bevestiging en kort samenvatten

DIE ANDERE KANT: VERKOPEN ! Signaleren Achterhalen wens SALE Laten zien Eindigen

SIGNALEREN Goede zichtlijnen in de winkel Met je rug naar de muur Laat de klant merken dat men gezien is Laat de klant zien dat je actief bent

ACHTERHALEN WENS Voel aan hoe je de klant moet benaderen Stel open vragen (W-vragen) Doorvragen:wat vindt u hier wel/niet mooi aan? Luister goed naar de klant

LATEN ZIEN Koppel wens klant aan assortiment Toon product(voelen/proeven/passen) Wees enthousiast over het product Peil reactie van klant (non)-verbaal)

EINDIGEN Toon bijpassende producten Sluit vriendelijk af Zeg gedag als men de winkel verlaat

‘OLIEVLEK’ WERKING Communiceer met buren over GOAL/SALE Vraag elkaar naar bevindingen Spreek elkaar aan op gemaakte afspraken Straal eenduidigheid uit…

SAMENVATTING GOAL Groeten Oogcontact Aanspreken VOORKOMEN Luisteren SALE Signaleren Achterhalen wens Laten zien VERKOPEN Eindigen (Extra’s) Straal EENDUIDIGHEID uit COMMUNICEREN

met vriendelijke en gedreven ondernemers dieven geen kans krijgen! MISSIE Jan Eef de straat met vriendelijke en gedreven ondernemers waar WINST wordt geboekt; veel wordt verkocht! dieven geen kans krijgen!

info@allerto.nl 033-4550811