De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Communication Een good listening attitude. A good listener Luistert met zijn oren en met zijn hart. Listening is an attitude! Luisteren vereist de juiste.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Communication Een good listening attitude. A good listener Luistert met zijn oren en met zijn hart. Listening is an attitude! Luisteren vereist de juiste."— Transcript van de presentatie:

1 Communication Een good listening attitude

2 A good listener Luistert met zijn oren en met zijn hart. Listening is an attitude! Luisteren vereist de juiste instelling!

3 Dus:  Ga recht staan/zitten  Buig naar je luisteraar toe  Gebruik non-verbale communicatie  Kijk de ander aan  Stel vragen  Vat samen  Geef feed back

4 En  Herhaal wat de ander gezegd heeft  Knik met je hoofd  Geef je volledige aandacht  Leg uit wat je voelt en denkt  Onderbreek de ander niet  Nodig de ander uit om te praten

5 Luisteren aan de telefoon  Zeg ‘hmm, aha’ etc Omdat je geen non-verbale elementen kunt gebruiken.  Let op de toon van je stem Zorg dat je vriendelijk en geïnteresseerd klinkt.


Download ppt "Communication Een good listening attitude. A good listener Luistert met zijn oren en met zijn hart. Listening is an attitude! Luisteren vereist de juiste."

Verwante presentaties


Ads door Google