PECH ONDERWEG SERVICE. PECH ONDERWEG SERVICE AVOND-/NACHT-WEEKENDDIENST dé oplossing voor: GARAGEBEDRIJVEN & VOERTUIGVLOTEN (Fleetcontrol)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Onze kernwaarden.
Advertisements

Beste klant, Welkom op Modelovereenkomst.nl. Onder de knop ‘Documenten’ vind u al onze documenten geordend in mappen. Klik iedere keer op ‘pijltje naar.
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
Live Cameratoezicht "Wij letten voor u op" 30/1/2013
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Dmv de startersregeling wil de gemeente Amersfoort de bereikbaarheid van koopwoningen vergroten voor met name de starters op de woningmarkt in Amersfoort.
Regelhulp Regelhulp.nl is een digitale wegwijzer van de overheid voor iedereen die zoekt naar zorg of ondersteuning. Het webportaal bevat actuele informatie.
Een verkooptool of webshop zonder onderhoud ? Wij hebben hem voor U ! Onze webshop stellen wij beschikbaar voor U.
Financiële Planning. Financiële planning  Goede oudedagsvoorziening. Is uw pensioen en AOW wel toereikend?  Inkomensvoorziening bij arbeidsongeschiktheid.
De kracht van CTB ICT Bouw BV
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Jonas Pauwels 1 BaSwC.  Carpooling  Wat is Carpooling?  Hoe werkt het?  Carpooling is te regelen naar eigen wensen .Cambio-autodelen  Wat is cambio-autodelen.
Advies AO Wielerbond De Euromasters
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Certes tevredenheidsenquête Resultaten enquêtes 133 enquêtes > Verdeling per makelaar.
Kosten omlaag en klanttevredenheid omhoog?! KOVON Themacongres 2012
BELANGRIJK: √ Om de presentatie correct weer te geven, gelieve enkel gebruik te maken van muisklikken aub.!! √ Op verschillende dia’s ziet u “klik hier”
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
EDSO Software Digitale KCEGids EDSO Software.
Een korte introductie…. Wanneer u zich op onze business to business website registreert, ontvangen we hiervan direct een melding.
  Beginpagina Introductiescherm met informatie over de gebruiker, de organisatie- onderdelen waar de gebruiker lid van is en de openstaande acties. Menustructuur.
Zo eenvoudig is het. Kies uw product Controleer uw bestelling.
FlexForum : Kansen in de flexmarkt Donderdag 10 mei 2007 Waarde toevoegen Denk als je klant en wordt zijn beste leverancier.
Invullen e-profiel Ga naar
A Brave New Workforce | 19 juli ExpertPlaza “ Freelancing per minuut” ExpertPlaza.nl Tacit knowledge in (netwerk) organisaties Case: ABVAKABO.
Vergroot uw succes door betere aanbiedingen 2ndEye BV Capelle aan den IJssel September 2006.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival.
3 interactive marketing communications.
Een (financiële) zorg minder ! Wat is Cardec Cardec is een besloten vennootschap, opgericht door Mr. P.J.Ph. Dietz de Loos, advocaat te Wassenaar. Vanuit.
PH 09 E V Algemeen Wat is ACES ? ACES is een adviescentrum dat een volledig onafhankelijk advies kan geven op het gebied van elektronische sluitsystemen.
Het Werving & Selectiebureau voor het onderwijs!
PH 09 E V Algemeen Wat is ACES? ACES is een adviescentrum dat een volledig onafhankelijk advies kan geven op het gebied van elektronische sluitsystemen.
Dmv de startersregeling wil de gemeente Arnhem de bereikbaarheid van koopwoningen vergroten voor met name de starters op de woningmarkt in Arnhem. In de.
Tuin en Timmer management
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
HERBALIFE = NETWERKMARKETINGBEDRIJF
De kracht van HGH Gedreven, doelgericht en met zekerheid naar de juiste oplossing. Gedreven professionals, met de juiste oplossing daar gaat het om. Helder.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met geïntegeerde.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Web Intake Systeem een uniek gemeentelijk project.
Deze presentatie geeft u een beeld wat vitaliteitpartner: FitVitaalService, kan bieden, zodat uw onderneming een hoger rendement behaalt met gezonde en.
Hallo ik ben Henk Wassen Een ervaren Kwaliteit en Arbo-functionaris.
| Dé werving & selectie specialist voor de sport! Uw vacature, onze uitdaging!
Gemeente Ede.
Functie-eisen / Competenties Afgeronde werktuigbouwkundige opleiding op HBO of academisch niveau; Minimaal vijf jaar ervaring in technische organisaties;
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
In vogelvlucht het wedstrijdformulier
Subsidie individueel vervoer:
?.
Wedstrijdsecretariaat ZFC Zuidlaren Seizoen 2015/2016.
Wmo zorg & ondersteuning in 2015.
Infosessie: Welkom! Artikel 60 OCMW-wet Nele Goffin & Abdullah Ciçek Beveiliging aan OCL-tarief Erwin Rousseau.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
VvE Beheer. Wie zijn wij Landelijke organisatie; Platte organisatiestructuur; Uitgebreide technische kennis van zowel installatietechnische, bouwkundige.
DE UT EN JOIN LISA Business Information Management & Recordmanagement Petra de JongeDecos- 1.
Producttraining voor het vastelijnabonnement van ACN
Win with Bosch - Promotions 2016
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
Direct Uitwerken concept DEM
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Auto importeren Full service de auto import regelen via.
Dienstverlening Krikke Consult
Transcript van de presentatie:

PECH ONDERWEG SERVICE

AVOND-/NACHT-WEEKENDDIENST dé oplossing voor: GARAGEBEDRIJVEN & VOERTUIGVLOTEN (Fleetcontrol)

24/7 BREAKDOWN SERVICE dé oplossing voor: TRUCK GARAGES met 24-uurs full service bereikbaarheid TRAILERWERKPLAATSEN met 24-uurs service HYDRAULIEK & OPBOUW-SPECIALISTEN met 24-uurs service

24/7 BREAKDOWN SERVICE dé oplossing voor: CARROSSERIE & WAGEN- BOUWERS met 24-uurs klantenservice TRANSPORTVLOOT BEHEERDERS met 24-uurs bereikbaarheid LEASEVLOOT BEHEERDERS met extra klantenservice Etc, etc…

24/7 BREAKDOWN SERVICE onze dienstverlening: SERVICEGERICHT U wilt uw klanten de service geven die u heeft beloofd, maar daarnaast ook uw medewerkers efficiënt laten functioneren

24/7 BREAKDOWN SERVICE onze dienstverlening: ONAFHANKELIJK FILTER U zoekt een onafhankelijk filter voor de servicevraag om geen onnodige kosten te hoeven maken

24/7 BREAKDOWN SERVICE onze dienstverlening: 25.000 EUROPESE PARTNERS Ons netwerk bestaat uit ruim 25.000 professionele partners door heel Europa

24/7 BREAKDOWN SERVICE onze dienstverlening: ZAKELIJK U wilt uw klant op een prettige, maar ook zakelijke manier voorzien in zijn behoefte

24/7 BREAKDOWN SERVICE onze dienstverlening: COMPLEET DOSSIER U wilt uw klant van de juiste en complete informatie voorzien; de volgende ochtend ligt het gehele dossier ter beschikking

24/7 BREAKDOWN SERVICE onze dienstverlening: PROFESSIONEEL EN ERVAREN U zoekt een partner die weet waar het over gaat en de taal van uw klant spreekt

WIJ REGELEN HET GRAAG VOOR U!

HET BREAKDOWN SERVICE TEAM

24/7 BREAKDOWN SERVICE TEAM TECHNISCH / COMMUNICATIEF Ons team bestaat uit technisch en communicatief vaardige medewerkers met ruime ervaring binnen de branche

24/7 BREAKDOWN SERVICE TEAM VAKKUNDIGE PROBLEEMOPLOSSING Afhankelijk van uw wensen (eventueel na overleg met uw management) doen wij een voorstel voor een alternatieve oplossing, door met u mee te denken

24/7 BREAKDOWN SERVICE TEAM SERVICEGERICHT Wij weten wat u belangrijk vind voor uw klant en gaan hier ook professioneel mee om

24/7 BREAKDOWN SERVICE TEAM WIN – WIN SITUATIE Wij zullen ook een beroep op u doen bij het inschakelen van hulp voor onze overige klanten als uw vestiging de ideale oplossing kan bieden

Hoe werkt onze 24/7 BREAKDOWN SERVICE?

24/7 BREAKDOWN SERVICE WIJ WERKEN VOOR: Diverse grote vloten, waaronder: Ewals Cargo Care / DHL / P&O Ferrymasters / TNT / Emons - v.Huët/ Van den Bosch Diverse garagebedrijven Constructeurs Partners : ADAC, S24 Austr., Falck , Way Ass.24h, UTA , Shell Het eigen Heisterkamp wagenpark

24/7 BREAKDOWN SERVICE HOE WIJ WERKEN Uw klant of chauffeur belt uw eigen nood- nummerlijn en wordt vervolgens doorgeschakeld naar de Heisterkamp Breakdown Service Afhankelijk van uw wensen verzorgen wij de call-out naar uw monteur van dienst of de gewenste (of door ons gekozen) service partner De case wordt in ons IPOS systeem nauwkeurig vastgelegd met de gegevens die nodig zijn voor een professionele opvolging.

24/7 BREAKDOWN SERVICE HOE WIJ WERKEN Na de inzet en afronding worden de gegevens naar uw emailadres(sen) verzonden, zodat u de volgende ochtend weet waar en hoe de service is uitgevoerd De afrekening volgt via ons geautomatiseerde systeem Wij houden rekening met uw wensen in ons geautomatiseerde systeem

24/7 BREAKDOWN SERVICE MOGELIJKHEDEN A) Doorbel-case; inschakelen monteur van dienst (MDV) Uw klant belt onze operator en legt de situatie en strandplaats uit. Alles wordt vastgelegd in ons systeem. De betreffende MVD wordt gebeld, geïnformeerd en neemt de case over. U ontvangt de case-gegevens direct per mail. >>Fee: tarief Kort* * Bedrag afhankelijk van uw wensenpakket

24/7 BREAKDOWN SERVICE MOGELIJKHEDEN B) Call-out naar externe reparateur in Europa Na overleg met uw management/monteur wordt er een externe reparateur ingeschakeld. Breakdown Service neemt de afgesproken betalingsgarantie over en verstuurd de opdrachtfax. De Breakdown factuur met kopie van de werkplaatsfactuur worden aan u verzonden >>Fee: tarief Normaal + kleine opslag* * Bedrag afhankelijk van uw wensenpakket

24/7 BREAKDOWN SERVICE MOGELIJKHEDEN C) Call-out naar externe Service Partner in Europa Deze ontvangt de betalingsgarantie van Breakdown Service, maar wordt verantwoordelijk voor de case. >>Fee: tarief Normaal + geen opslag* * Bedrag afhankelijk van uw wensenpakket

24/7 BREAKDOWN SERVICE CASE GEGEVENS De operator zal de velden vullen voor de volledige info aan de monteur van dienst (MVD) en de voertuigbeheerder t.b.v een perfecte afwikkeling

24/7 BREAKDOWN SERVICE OPDRACHTFAX AAN REPARATIEBEDRIJF In de opdrachtfax (5 talen mogelijk) ontvangt de reparateur de benodigde gegevens en de betalings-garantie

24/7 BREAKDOWN SERVICE CASE E-MAIL NA AFRONDING De opdrachtgever ontvangt op de gewenste E-mail-adressen de status van de afgeronde case. Hiermee kan de klant volledig worden geïnformeerd

24/7 TELEFOON: (+31) 0541 589080 E-mail: pos@heisterkamp.nl WWW.HEISTERKAMP.EU