Sponsorpakket BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Logo Gemeente Laat Kracht en Pracht van (lokale) Sport zien! Datum 2012 Presentatie Sprekers:
Advertisements

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Sponsorpakketten PAKKET A Centraal €15.000,-  Eilandstand 4 zijden open standnummers A5, A6, A8, A14, A16, A17  Pakket idem aan pakket A Sponsorpakketten.
Hoe ontstond dit initiatief ?
Bouwbeurs Wat is NBD-online? •NBD-online, de meest volledige en actuele kennisbank met product-, leveranciersgegevens en vakinformatie.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Green Farming Kenya Programma informatie Introductie Green Farming Kenya is een programma voor Nederlandse tuinbouw toeleveranciers die actief zijn in.
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Strategie en Indelingsprincipes
Commercieel Manager totaljobs.nl
Citymarketing Hilversum 2006
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Samen een goed merk promoten
Wie zijn we Onze aanpak Voorbeelden. WorksWell is een creatief bureau dat zich heeft gespecialiseerd in de ontwikkeling van presentaties. WorksWell heeft.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
Presentatie resultaten monitor landelijk versus lokaal maart 2014.
4. Online strategie Internet scorecard
Olivier van Duijn Directeur totaljobs.nl. Agenda 1.Trends 2.Totaljobs.nl opties 3.Clickbeurs.nl.
Motorschakelingen - Werking 3 fase motor - Aan – uitschakeling
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Start to Run 2015 Informatie (nieuwe) locaties. 2 Ontwikkelingen De loopsport zit nog steeds in de lift (3 e loopgolf) Versnipperde loopsportmarkt (initiatieven.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
JEUGDCLUB SCHAKEN TURNHOUT
Glasvezel, next-generation access (NGA) buitengebied, overal en voor iedereen Irma Bijker, provincie Gelderland.
Rotterdam, 00 januari 2007 Project 3 Vrijdag 21 november 2014 Verzamelen, analyseren en presenteren van gegevens.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Wat is Digitale marktplaats voor hulp, klusjes en zorg Laagdrempelig, veilig en eenvoudig hulpmiddel om elkaar te vinden. Via een organisatie of rechtstreeks.
Najaar 2012 Hockey: het is ‘net’werken Strategie KNHB 2020.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
T Shirts bedrukken T shirts laten bedrukken wordt gedaan omdat het voor veel verschillende doeleinden gebruikt kan worden. Bijvoorbeeld door bedrijven.
JUNIOR COMPANY TRAINING LEERLINGEN. MISSIE Jongeren inspireren en uitdagen te bouwen aan een ondernemende toekomst.
Hoofdstuk 4 Ontwikkeling van het internationale concurrentievermogen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Project: Vergeten Verjaardagen Creatief idee. Wie? Made by Society: communicatiebureau dat zich inzet voor positieve beeldvorming om positieve aandacht/verandering.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
P1 VisitBrabant.nl. Ruimte en vastgoed Natuur en stad Opleidingen en arbeidsmarkt Gastvrijheid Events en iconen Innovatie Brabant heeft volop potentie.
‘Waalwijk Taalrijk’ 1 juni 2016 Workshop ‘Partnerschap met ouders‘ Karin Hoogeveen Sardes.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
COLLECTE GEVANGENENZORG NEDERLAND. DE ORGANISATIE Wat? Een christelijke vrijwilligersorganisatie Doel? Ondersteuning en begeleiding van gevangenen en.
Zelhem.
Flexplek Kleine Zaal Stichting jongerencentrum Number One
Winkelstraat de Heurne
Met Walking Dinner Party voor nog meer persoonlijk contact!
Help, ik zoek een huis!.
Disclosure belangen NHG spreker
De Pit en Overloon duurzaam
Welkom op dag 2 van Jong Ondernemen
Flexplek Kleine Zaal Stichting jongerencentrum Number One
Wat hebben een pizza-automaat, VR-simulaties, serious gaming, melk- en kookrobots en de bibliotheek met elkaar gemeen?
Ouders en school samen Maart 2016
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Leden NOA Diana van Oudenaaren & Danny Jansen
Wie zijn wij? Stichting Hard voor Hart, welke in 2008 is opgericht, heeft als doel: de overlevingskans van personen met een acute hartcirculatiestilstand.
FC Abcoude zijn we met z’n allen !!!
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Examen SPL kerntaak 1 Periode 7 Marketing.
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
CoE / KennisDC Logistiek
Arline Spierenburg november 2018
DESKUNDIG, FLEXIBEL EN ONAFHANKELIJK
Team Maasdriel Opgeven is geen optie
Team Maasdriel Opgeven is geen optie
Gebruik VDAB-zelfbedieningstools
Sneak Preview voor CV&V Yvonne de Boer
Een introductie van de nieuwe online plek
NL doet 2017: ‘ontmoet!’ startbijeenkomst.
DE TOEKOMST VAN ONLINE FONDSENWERVING
BoekStart en vrijwilligers in de Bibliotheek
Transcript van de presentatie:

Sponsorpakket BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014

BouwKennis Jaarbijeenkomst De derde donderdag van september staat voor bedrijven in de bouwkolom al 11 jaar lang in het teken van de nieuwste marketingtrends in de bouw. Op deze dag vindt namelijk de BouwKennis Jaarbijeenkomst plaats. De BouwKennis Jaarbijeenkomst is dé ontmoetingsplaats voor de belangrijkste beslissers uit de bouw-, vastgoed- en installatiewereld. Van (commercieel) beleidsmakers tot directeuren, marketing- en communicatiemanagers. Jaarlijks bezoeken circa 400 professionals dit inspirerende congres om door diverse keynote presentaties op de hoogte te blijven van de laatste marketingtrends in de bouw.

BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014 Dit jaar staat de BouwKennis Jaarbijeenkomst in het teken van de overgang van outbound- naar inbound marketing. Sprekers als Paul Hassels Mönning en Stephan Fellinger geven de handvatten voor een succesvolle inbound marketing strategie. Daarnaast zal dagvoorzitter Humberto Tan de eenmalige BouwKennis Late Afternoon presenteren waarin de sprekers en andere deskundigen de discussie aangaan over inbound marketing. Wil je tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst in een professionele omgeving je organisatie profileren bij je doelgroep? Maak dan nu gebruik van het BouwKennis Jaarbijeenkomst SponsorPakket 2014. Beleidsmakers, (commerciële) beslissers en andere bezoekers zullen hierdoor op een actieve wijze kennismaken met je organisatie, producten of merk.

BouwKennis Jaarbijeenkomst Sponsorpakket 2014 Het BouwKennis Jaarbijeenkomst SponsorPakket 2014 bestaat uit: • Het plaatsen van een banner op onze BouwKennisBlog (3 maanden lang). • Het plaatsen van een banner in onze speciale digitale congresnieuwsbrief met een hyperlink naar je eigen website. Deze nieuwsbrief wordt onder ruim 32.000 mensen verspreid. • Een vermelding van je organisatie en/of logo als sponsor op de speciale BouwKennis congreswebsite. • De mogelijkheid een publicatie in de congresnieuwsbrief te plaatsen en een whitepaper op de congreswebsite, als presentatie van je kennis. • Met twee personen kosteloos toegang tot de BouwKennis Jaarbijeenkomst. • Je ontvangt een jaar lang gratis de BouwKennis KwartaalVisie. Dit magazine is dé uitgave voor mensen die op de hoogte willen blijven van alle ontwikkelingen in de bouwkolom. Het staat vol met onderzoeksresultaten, interviews, strategische informatie van markt- en marketingexperts en toekomstvisies. De kosten van het BouwKennis Jaarbijeenkomst Sponsorpakket bedragen in totaal € 3.495,-

BouwKennis Jaarbijeenkomst Sponsorpakket 2014 Buiten het sponsorpakket om of als aanvulling op het sponsorpakket kun je ook gebruikmaken van de speciale experience sponsormogelijkheden. Deze worden op maat gemaakt, de invulling gebeurt in onderling overleg. Je kunt hierbij denken aan: • Het faciliteren van de SMS-netwerkmogelijkheden. • Say Cheese, door middel van foto’s worden de bezoekers vastgelegd. Op het fotoframe en op de internetsite wordt je bedrijfsnaam als afzender geplaatst (zie www.saycheese.eu). • Badge2match, door middel van een interactieve badge worden bezoekers met dezelfde belangen op een effectieve manier met elkaar in contact gebracht. In geval van een “match” tussen de afgevaardigden, zal de interactieve badge een signaal uitzenden met dezelfde kleur (zie www.badge2match.com). • Sponsoring van kladblokken, pennen, hapjes • Je eigen idee, in samenspraak uitgewerkt om jouw organisatie zo goed mogelijk voor het voetlicht te brengen. De kosten van experience sponsoring zijn afhankelijk van jouw wensen en ideeën en worden vooraf ter akkoord kortgesloten.

Contactinformatie Heb je vragen over dit sponsorpakket of heb je andere vragen aan BouwKennis? Neem dan gerust contact op met Boudewijn Goedhart via goedhart@bouwkennis.nl of via telefoonnummer 010-2066996.

Sfeerimpressie voorgaande jaren BouwKennis Marketing Jaarprijs Sfeerimpressie Sprekers