Sponsorpakket BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014
BouwKennis Jaarbijeenkomst De derde donderdag van september staat voor bedrijven in de bouwkolom al 11 jaar lang in het teken van de nieuwste marketingtrends in de bouw. Op deze dag vindt namelijk de BouwKennis Jaarbijeenkomst plaats. De BouwKennis Jaarbijeenkomst is dé ontmoetingsplaats voor de belangrijkste beslissers uit de bouw-, vastgoed- en installatiewereld. Van (commercieel) beleidsmakers tot directeuren, marketing- en communicatiemanagers. Jaarlijks bezoeken circa 400 professionals dit inspirerende congres om door diverse keynote presentaties op de hoogte te blijven van de laatste marketingtrends in de bouw.
BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014 Dit jaar staat de BouwKennis Jaarbijeenkomst in het teken van de overgang van outbound- naar inbound marketing. Sprekers als Paul Hassels Mönning en Stephan Fellinger geven de handvatten voor een succesvolle inbound marketing strategie. Daarnaast zal dagvoorzitter Humberto Tan de eenmalige BouwKennis Late Afternoon presenteren waarin de sprekers en andere deskundigen de discussie aangaan over inbound marketing. Wil je tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst in een professionele omgeving je organisatie profileren bij je doelgroep? Maak dan nu gebruik van het BouwKennis Jaarbijeenkomst SponsorPakket 2014. Beleidsmakers, (commerciële) beslissers en andere bezoekers zullen hierdoor op een actieve wijze kennismaken met je organisatie, producten of merk.
BouwKennis Jaarbijeenkomst Sponsorpakket 2014 Het BouwKennis Jaarbijeenkomst SponsorPakket 2014 bestaat uit: • Het plaatsen van een banner op onze BouwKennisBlog (3 maanden lang). • Het plaatsen van een banner in onze speciale digitale congresnieuwsbrief met een hyperlink naar je eigen website. Deze nieuwsbrief wordt onder ruim 32.000 mensen verspreid. • Een vermelding van je organisatie en/of logo als sponsor op de speciale BouwKennis congreswebsite. • De mogelijkheid een publicatie in de congresnieuwsbrief te plaatsen en een whitepaper op de congreswebsite, als presentatie van je kennis. • Met twee personen kosteloos toegang tot de BouwKennis Jaarbijeenkomst. • Je ontvangt een jaar lang gratis de BouwKennis KwartaalVisie. Dit magazine is dé uitgave voor mensen die op de hoogte willen blijven van alle ontwikkelingen in de bouwkolom. Het staat vol met onderzoeksresultaten, interviews, strategische informatie van markt- en marketingexperts en toekomstvisies. De kosten van het BouwKennis Jaarbijeenkomst Sponsorpakket bedragen in totaal € 3.495,-
BouwKennis Jaarbijeenkomst Sponsorpakket 2014 Buiten het sponsorpakket om of als aanvulling op het sponsorpakket kun je ook gebruikmaken van de speciale experience sponsormogelijkheden. Deze worden op maat gemaakt, de invulling gebeurt in onderling overleg. Je kunt hierbij denken aan: • Het faciliteren van de SMS-netwerkmogelijkheden. • Say Cheese, door middel van foto’s worden de bezoekers vastgelegd. Op het fotoframe en op de internetsite wordt je bedrijfsnaam als afzender geplaatst (zie www.saycheese.eu). • Badge2match, door middel van een interactieve badge worden bezoekers met dezelfde belangen op een effectieve manier met elkaar in contact gebracht. In geval van een “match” tussen de afgevaardigden, zal de interactieve badge een signaal uitzenden met dezelfde kleur (zie www.badge2match.com). • Sponsoring van kladblokken, pennen, hapjes • Je eigen idee, in samenspraak uitgewerkt om jouw organisatie zo goed mogelijk voor het voetlicht te brengen. De kosten van experience sponsoring zijn afhankelijk van jouw wensen en ideeën en worden vooraf ter akkoord kortgesloten.
Contactinformatie Heb je vragen over dit sponsorpakket of heb je andere vragen aan BouwKennis? Neem dan gerust contact op met Boudewijn Goedhart via goedhart@bouwkennis.nl of via telefoonnummer 010-2066996.
Sfeerimpressie voorgaande jaren BouwKennis Marketing Jaarprijs Sfeerimpressie Sprekers