Weer in de lift.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De Groene Heuvel “Hof van heden en de toekomst”. Schetsen voor de toekomst.
Advertisements

Opvattingen en initiatieven t.a.v. schoon, heel en veilig
De Vonk van Hoogezand-Sappemeer Woldwijkcentrum 13 maart 2013.
Retailmarketing hoofdstuk 5, paragraaf 5.5
Initiatief Bijstellen Analyse Evaluatie Probleemstelling Netwerken
DORDRECHT Voorveld. Agenda Civil society Preventie Competenties Toeleiding Regiefunctie.
Omgeving EBC Regenboog Ontwikkelingen EBC en omgeving.
S4 – project De Telefooncentrale te Doetinchem.
Team Kleine vergunningen Bouwinitiatieven van beperkte omvang.
Wijkambitie Zuidwest Wijkdialoog 29 november 2011.
Inhoud van de avond Het kindcentrum : Bouwen vanuit een gemeenschappelijke visie (Rob) Introductie partners Stichting Kinderopvang Huizen Paramedici Het.
Presentatie: Bedrijven InvesteringsZone
1Gemeente Leidschendam-Voorburg1 Project Venestraat en omgeving 9 september 2013.
De openbare bibliotheek in verandering Presentatie bibliotheekvernieuwing in West-Friesland M. van Wijk Mei 2008, Stede Broec.
Informatiebijeenkomst >Datum>. Programma 1. Korte toelichting op het instrument BIZ 2. Het opstarten van een BIZ 3. Ondersteuning 4. Vragen.
Leven Lang Groen Leren Manifestatie groen onderwijs Marcel Creemers (Citaverde) Arry Verhage (Agro Opleidingshuis) Liesbeth van der Vegt (LTO) 12.
Reconstructie Jeltingalaan Buitenpost
Stichting Stadsherstel Vlaardingen. Aanleiding Leegstand in historische binnenstad Eenzijdige branchering en lage kwaliteit Overbewinkeling Relatief hoge.
Presentatie Gemeenteraad
Social media presentatie
4. Online strategie Internet scorecard
Hansenstraat wil uit de vergetelheid….  Doel/aanleiding Leefbaarheid en veiligheid in de wijk vergroten, door een mooier, veiliger en meer sociaal straatbeeld.
Onveilig ……… Met name in:  Oostsingel, Westdampark  Achterstraat, Wagenstraat  Pinautomaten, Stegen Hangjongeren Slechte verlichting.
Storesafari. Bekijk het filmpje OFF- EN ONLINE 2
Door: Rixt Wibiër Branding (middengebied) Twekkelerveld.
Detailhandelsvisie Teylingen. Opbouw avond Introductie - belangrijkste conclusies laten zien - belangrijkste actiepunten laten zien Uitwerken - belangrijkste.
EINDPRESENTATIE WERKGROEP DORPSVISIE: 14 maart 2016 Dorpsvisie Zuidwolde.
Bibliotheek van betekenis; bibliotheekbeleid gemeente Borsele
Openbare ruimte als trekker Pitch werkbijeenkomst “Retail in middelgrote Gemeenten” 26 juni 2015.
Brood op de plank Adinda Keizer
-- (Presentatie start om uur) -- Herstructurering Vlietlocatie e.o. en Sluispolder West Informatiebijeenkomst 6 oktober 2014.
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
Bestuursopdracht: wijkgericht werken  Evaluatie wijkgericht werken  Ontwikkeling nieuwe manier van werken Eindresultaat: Voorstel over mogelijke werkwijze/samenwerkings-
Fairtrade Gemeente [naam presentator invullen] [datum invullen]
Woonprojecten Klooster & Jukschot Woonproject Klooster: situering 2.
G e m e e n t e H a r d i n x v e l d - G i e s s e n d a m Bijeenkomst Onderzoek Maatschappelijke Agenda (MAG) 1 juni 2016.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
AtyJean & Kracht On Tour Samen on Tour in Goes op 12 oktober 2016.
Huurdersraadpleging donderdag 27 oktober 2016
Samen de psychische gezondheid in Nederland verbeteren
Winkelstraat de Heurne
Omgevingsvisie Emmen Centrum Themabijeenkomst vastgoed en wonen
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Informatieavond Badhuisplein
Week van OSSde LentekriebelsOss
Omgevingsvisie Emmen Centrum Themabijeenkomst retail
Ouderinitiatief Wonen in Goirle
Omgeving Daar geef je om.
Alternatief voor geluidnormering bedrijven?
Marktconsultatie/-verkenning circulaire inkoop
Omgevingsvisie Emmen Centrum Gemeenteraad
Binnenstad Dynamisch centrum Wonen Werken Recreëren.
MAAK Centrum Oost – de analyse 4 oktober 2017
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Nadere uitleg gewenst()
2017.
voor Rotterdamse kinderen
Samen de psychische gezondheid in Nederland verbeteren
Napoleonbaan Noord 29 november 2017.
Bibliotheek, ouderen en sociaal domein Rotterdam, 26 april 2018
Leer mij de oudere kennen! Rotterdam, 26 april 2018
Financieel 1.
Omgeving Daar geef je om.
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
Bewoners binnenstad Sneek
Bedrijfshuisvesting in Meierijstad
Drugs, dat kunnen we hier niet gebruiken
Privacybescherming als ontwerp- en inkoopprincipe
Samen in werk Opleiding Zorg Detailhan
Informatiebijeenkomst Buurtteams Amsterdam & Aanvullende ondersteuning Wmo 9 en 18 september 2019.
Transcript van de presentatie:

Weer in de lift

Probleemstelling Volgens de Haagse Retailmonitor is het winkelgebied Denneweg/Frederikstraat gedaald van Plek 44 in 2013 naar Plek 53 in 2017.

Oorzaken Op 3 van de 5 parameters zijn we gedaald; Iets minder klanten in het verzorgingsgebied aan de vraagkant; Minder passend winkelaanbod op basis van de gewenste behoefte en potentie ; Sterk verminderde fysieke kwaliteit openbare inrichting en uitstraling.

Fysieke kwaliteit Fietsenstalling (nog niet operationeel); Afwezigheid van ondergrondse containers; Beperkte ruimte straat parkeren; Smal trottoir; Geen groen; Geen straatmeubilair; Uitstraling terras bakken horeca kan beter; Straat parkeren nu max 2 uur; Laden/lossen en vrachtvervoer nu 24/7, gewenste situatie tot max 11 uur; Chiquere signing qua straatbordjes en verlichting; Denneweg beter aansluiten evenementen omgeving Lange Voorhout.

Inzet vastgoed eigenaren Gezamenlijke aanpak branchering; ambassadeurs worden van elkaar’s vastgoed; Onderzoek identiteit, branding winkelstraat; ‘Trekker’ selecteren waarmee we actief willen samenwerken; Eenduidig met PR, signing, website en evenementen naar buiten; Bereidbaarheid om aanvullend budget beschikbaar te stellen om onze gezamenlijke wensen te realiseren en commitment om dit gedurende een gehele BIZ periode te doen.

Inzet winkeliers Nog meer denken en doen als een ondernemer; Vergroten zichtbaarheid en afzetmarkt van de winkel via Social Media kanalen; Onderling samenwerken met collega winkeliers ten aanzien van evenementen, start sale, cross/selling, klantenacties, shopping nights, etc.

Conclusie EEN WINKELGEBIED MAAK JE MET ELKAAR. DE WINKELIERS, DE VASTGOED EIGENAREN EN DE GEMEENTE. SAMEN ZETTEN WE DE DENNEWEG WEER IN DE LIFT.