Bedrijfsidentiteit & werving personeel

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ambassadeurs Latent Talent Vrijwilligers van allochtone origine vertellen over hun eigen schoolloopbaan en werkervaring(en)
Advertisements

TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Project VOCATIO Camille Delbecque Communicatie en contact laureaten
Pieters Marketing Advies 1 Brand Positioning Statement Pieters Marketing Advies Henk Pieters Amersfoort, september 2009.
Van push naar pull Door: Guido Derkx - Juni 2012 ‘Het verbinden met doelgroepen door community building’
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
waarom dit boek? Afsluiting 10 jaar Randstad Award Groeiend belang van employer branding Stand van zaken Tijd om thema te verdiepen De echte arbeidsmarkt.
HR Beleid Nathalie Slechte
Structuur presentatie
Workshop intrapreneurschap Ondernemerschap binnen de bedrijfsmuren.
NOA 2010 de Stentor. 2 NOA in vogelvlucht Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt (NOA) geeft antwoord op onder andere de volgende vragen: - hoe oriënteert.
Talenten ‘vinden & binden’
But … I don’t find employees !. 5% zoekt actief naar een nieuwe job 32% zoekt passief naar een nieuwe job 36% staat open voor een nieuwe job.
Wat is een communicatieplan?
Gold Colfield Traineeship Presentatie ideeënwedstrijd Koen van den Berk Management trainee Young Colfield traineeship Den Bosch, 2013.
Eenheid in verscheidenheid
Oktober 2010 Onderzoek naar de behoeften van directeuren en bestuurders in de kinderopvang In opdracht van de beroepsvereniging directeuren kinderopvang.
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
Talentpools.
Indeling: - eerst filmpje laten zien - tijdens 2 e slide voorstellen, Mirjam eerst met reden van aanwezigheid, chantal 2 e plus dialoog aangaan - 4 e slide.
FlexService 10 mei Inhoud presentatie Flex Service 10 mei 2007 Volume arbeidsmarktcommunicatie vs conjunctuur Mediabestedingen uitzendbranche.
Divers personeel Een aangepaste klantenservice voor een divers doelpubliek Opbouwen van een sterk imago. Verborgen talenten, creativiteit en flexibiliteit.
Wsw in de Handel: Werkgevers Scheppen Werk voor iedereen Binnenstebuiten.
Identiteit en imago openbaar onderwijs
Waternet! 6 juni 2011 Strategische Personeelsplanning.
Uitdagingen in de 21-ste eeuw
Structuur presentatie  Inleiding  Master MPC  Nieuwe website  Structuur  Inhoud  Lay-out  Conclusie.
Social media presentatie
Kennismanagement & Sociale media
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
© Synovate Click to edit Master title style Click to edit Master subtitle style Hoe wordt je de favoriete werkgever van Nederland?! Highlights uit het.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Arbeidsmarkt Is een verzamelnaam voor diverse plekken waar werkzoekenden en werkgevers elkaar ontmoeten. BvB 2014.
Strategie DAG 1: Missie : WAAR WE VOOR STAAN Waarom bestaan we, toegevoegde waarde, Waarin onderscheiden we ons? Visie : WAAR WE VOOR.
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Preventief Organisatie Advies 2014 Daan Ros Frank van Deventer.
Introductie Wie ben ik? Waarom ben ik vandaag hier? ICT, wat is dat eigenlijk? Wat kun je worden en hoe?
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
BRIGHTCONNECT...detacheren in de 21st eeuw, voor MBO-HBO-WO+ …a BRIGHTer future by CONNECTing people !
Sociale Media voor Recruitment in de kinderopvang.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Vrijwilligersbeleid bij SVC’08.  Beoefenen en bevorderen van de voetbalsport in al zijn vormen. Wij doen dit door deel te nemen aan door de KNVB georganiseerde.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman.
E MPLOYER BRANDING Katrien Put. O VERZICHT Wat is employer branding? Waarom employer branding invoeren? Hoe employer branding invoeren?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Personeel en organisatie Hoofdstuk 5 Personeel. Inhoud 1 Organisatiestructuur 2 Functieomschrijving 3 Werving en selectie 4 Arbeidsovereenkomst 5 Personeel.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 5 Wat doen leidinggevenden?

Veilig werken via gedragsverandering Danny Wilms
Van Dordt, voor Dordt.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Sociale media inzetten
WAT IS HET MAATSCHAPPELIJK MIDDENVELD 1
Voor u en uw medewerkers!
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Visieontwikkeling Les
persoonlijk professioneel prettig
Personeel en organisatie
Samen de psychische gezondheid in Nederland verbeteren
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Bussines Model Innovator
Acquisitie en PR– les 1.
Op zoek naar 13 nieuwe collega’s. Hoewel we het niet nadrukkelijk mogen benoemen zoeken we jonge mensen Die een verandering / verjonging in de organisatie.
STRATEGIE MANAGEMENT STRUCTUUR CULTUUR PROCESSEN MEDEWERKERS
De branche kinderopvang
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Transcript van de presentatie:

Bedrijfsidentiteit & werving personeel Jeroen Pernot Eigenaar TO BE Kinderopvang

Het inspiratieplatform voor de kinderopvangbranche: blogs, vacatures, evenementen, kinderopvangopinie

Wie willen we bereiken? millenials (geboren vanaf 1981 tot aan 2000) omscholers latent werkzoekende medewerkers werkzaam in kinderopvangbranche Het inspiratieplatform voor de kinderopvangbranche: blogs, vacatures, evenementen, kinderopvangopinie

Werksfeer is één van de drie belangrijkste elementen “Uit onderzoek van Randstad blijkt dat jong talent meer wil dan een marktconform (of zelfs hoger!) salaris. Werksfeer is één van de drie belangrijkste elementen om te kiezen voor een bedrijf. Immateriële eigenschappen zoals het imago, de missie en waarden van de werkgevende organisatie worden ook steeds belangrijker in de werving van personeel. Met name starters vinden imago en positionering van de werkgever van groot belang. Je werkgeversmerk (employer brand) heeft dus grote invloed op je aantrekkelijkheid als werkgever.” Het inspiratieplatform voor de kinderopvangbranche: blogs, vacatures, evenementen, kinderopvangopinie

INTERNET Hoe bereik je deze doelgroepen? via het Het inspiratieplatform voor de kinderopvangbranche: blogs, vacatures, evenementen, kinderopvangopinie

Bedrijfsidentiteit (pedagogische) visie van het bedrijf manier van werken (o.a management structuur) werksfeer bedrijfsomvang training & opleidingen (omscholing) arbeidsvoorwaarden Het inspiratieplatform voor de kinderopvangbranche: blogs, vacatures, evenementen, kinderopvangopinie

Niet vacature als pdf alleen vacatures online werving alleen via de eigen website ‘vergeten’ vacatures of werken bij op te nemen in de navigatie Het inspiratieplatform voor de kinderopvangbranche: blogs, vacatures, evenementen, kinderopvangopinie

Wel vacatures / werken bij sectie in de website bedrijfsinformatie pedagogische visie werksfeer omscholingstrajecten Het inspiratieplatform voor de kinderopvangbranche: blogs, vacatures, evenementen, kinderopvangopinie

Ondersteuning bedrijfsfilmpjes fotografie reviews van bestaand personeel teamleden Het inspiratieplatform voor de kinderopvangbranche: blogs, vacatures, evenementen, kinderopvangopinie

Communicatie 1. Website 2. Vacature website(s) 3. Social media 4. Bloggen Het inspiratieplatform voor de kinderopvangbranche: blogs, vacatures, evenementen, kinderopvangopinie

TO BE Kinderopvang 1. Inspiratieplatform voor de kinderopvang 2. Blogs 3. Vacatures uit de kinderopvangbranche 4. Evenementen Het inspiratieplatform voor de kinderopvangbranche: blogs, vacatures, evenementen, kinderopvangopinie

Kortingscode beter werven Gratis al je vacatures online t/m 8 oktober Het inspiratieplatform voor de kinderopvangbranche: blogs, vacatures, evenementen, kinderopvangopinie