JAN HOLSAPPEL.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De ideeën van Kaplan & Norton over de Balanced Scorecard
Advertisements

“Die verzuimdossiers kosten mij teveel tijd”
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Module B: De ‘Whole School Approach’
NEGEN PRESTATIEVELDEN BEPALEN DE PERFORMANCE VAN UW ORGANISATIE
Aanpak voor een top team
10 tips voor een gouden start Groeitips
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
HowardsHome Papieren Tijgers 23 april 2009 Geertje de Wit.
Bedrijfspresentatie Independent Advisors.  Introductie Independent Advisors  Werkzaamheden ◦ Voor particulieren ◦ Voor bedrijven  Werkwijze  Waarom.
“Techniek een “vak” om trots op te zijn." mensen.
Interest Groep 1 Voorbereiden op de Praktijk De Nederlandsche Bank Piet Mosch NIOC 8 april 2011 Disclaimers Presentatie op persoonlijke titel Chinese muur.
Eli van Beekveld Zaal 1 Tijdstip uur
Motivatie van de professional Willy Limpens
Visie Mensontwikkeling WSD
Presentatie Rolwisseling waterschap in relatie tot de positionering van de vergunningverlening Werkgroep C Professionalisering vergunningverlening 2006.
welkom Philips Nijmegen QAS Value Day Marc Jetten
strategie als een proces
De kracht van HBSoftware B.V Onze kracht is branchekennis. Wij begrijpen wat vastgoedontwikkeling is. Wij weten wat de prioriteiten van het management.
Business Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bvBusiness Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bv.
Comtell B.V. Welkom Inleiding
VLECHTWERKEN IN PRAKTIJK LOOPBAANONTWIKKELING Bea Janssens
Hoe geef je organisatie ontwikkeling echt vorm?
Associate degree 26 november 2010
TOM keurmerk Marius Berendse.
© L.A.F.M. Kerklaan HCG 1 16 november 2001Juridisch bibliothecarissen Het managen van de juridische bibliotheek Het kwaliteitshandboek als praktisch instrument.
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Bureau X? The fun way to success 1. Gedeelde beliefs zijn het hart van de organisatie De hele organisatie is opgebouwd om deze beliefs te versterken en.
Slagkracht met kwaliteit
WELKOM BIJ. WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Achmea en Geodata Bert van Rest Achmea IM&IT, Analytics & Geo.
BEDRIJVENSAFARI Woensdag 11 November ARA Het bedrijf Ongeveer 35 jaar geleden opgericht 70 communicatiespecialisten 3 afdelingen - ARA M/V -> Arbeidsmarkcommunicatie.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
10 tips voor een gouden start Ivo Bols 10u30 – 11u15.
GRIP krijgen op werkdruk en stress met het JD-R model
Naar een optimaal HR - beleid
7 Kernwaarden van Delta Lloyd Groep
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
 A-94 A-94.
Informatie management HC2
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
50.
De 25 beste ideeën voor een meer inspirerende planning en control Henk Doeleman Jean-Pierre Thomassen.
1 Cultuur Profielen & Programma’s GEDRAG Visie op leiderschap persoonlijke beleving business strategie transfer.
Van je familie moet je het hebben?? Over de samenstelling van een effectieve directie binnen familiebedrijven. Afstudeer opdracht voor de opleiding MBA.
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Bedrijfsstijlen in de Multifunctionele Landbouw. Multifunctionele landbouw Afbouwstrategie? Toekomst van de Nederlandse landbouw? Leuk voor erbij? Uitlaatklep.
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Vraaggerichte dienstverlening Nuth Wat hebben we gedaan: Ambtelijk op MT-niveau intentie uitgesproken: “we gaan voor de beschreven doelstellingen in de.
Organisatieontwikkeling Bijeenkomst voor Informatie en Opinie 9 oktober 2012.
Samenwerking De voordelen van geïntegreerd werken.
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Kansen en bedreigingen Interne analyse
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
De nieuwe professional ‘Wijkwerker informele zorg’ in de WIJ-teams
Sterker communiceren = relaties versterken
Waarden & organisatiecultuur
Indeling van hoofdstuk 2
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Visie en strategie Les 3: Visie verdieping.
Hoe schoolontwikkeling een feestje wordt op de werkvloer
Human Resources Accounting
De collectieve ambitie
Lean in dienstverlening bij BNG Bank
Ga je mee met de versnellingsvertrager?
Ontwikkeling, wij als EBS
Een kijkje in de keuken bij KleurrijkWonen
Heb jij ballen voor scrummen?
Nederland Filantropieland
Transcript van de presentatie:

JAN HOLSAPPEL

DOELGERICHT STRATEEG EFFICIENT DENKER PRAGMATISCH AUTONOOM CREATIEF INSIDE MY HEAD… DOELGERICHT STRATEEG EFFICIENT DENKER PRAGMATISCH AUTONOOM CREATIEF DAADKRACHTIG

DOORZETTINGSVERMOGEN MIJN RODE DRAAD CREATIE DOENER SNELHEID VEELZIJDIGHEID STRATEGIE DOORZETTINGSVERMOGEN ONAFHANKELIJKHEID PRAGMATISME DENKER ENTHOUSIASME ANALYSE

KLANT ORGANISATIE BINNEN BUITEN MIJN RODE DRAAD THEORIE PRAKTIJK VERBINDING THEORIE PRAKTIJK STRATEGIE UITVOERING DIRECTIE WERKVLOER HOOFDKANTOOR LOCATIES BINNEN BUITEN VERKOOP INKOOP MARKETING SALES ORGANISATIE KLANT

UITVOERING STRATEGIE BUITEN BINNEN ANALYSE MIJN PASSIE VERBINDING SPANNING ANALYSE STRATEGIE UITVOERING

Moventium realiseert bedrijfsontwikkeling en groei, PITCH Moventium realiseert bedrijfsontwikkeling en groei, door uw organisatie extreem klantgericht te maken, vanuit een effectieve marketingstrategie. Denken en doen is de kracht van Moventium: onze klanten ervaren de unieke combinatie van analyse + strategie + implementatie en laten daardoor een gemiddelde bedrijfsgroei zien van 15%

METAFOOR: ZIE UW BEDRIJF ALS EEN SCHIP!

STEEDS VERANDERENDE OMSTANDIGHEDEN METAFOOR VERTAALD EXTERNE OMGEVING STEEDS VERANDERENDE OMSTANDIGHEDEN

SCHIP KAPITEIN KOERS BEMANNING METAFOOR VERTAALD SCHIP HET BEDRIJF KAPITEIN DE LEIDING KOERS DE STRATEGIE BEMANNING DE MEDEWERKERS

DE ORGANISATIE - DE SOLIDE BASIS FINANCE OP ORDE (INCL. ACTIVA) METAFOOR VERTAALD DE ORGANISATIE - DE SOLIDE BASIS FINANCE OP ORDE (INCL. ACTIVA) SLIMME OPERATIE PASSENDE STRUCTUUR EFFECTIEVE SYSTEMEN (IT + PROCESSEN) DUIDELIJKE KERNWAARDEN MERKSTRATEGIE

HOE GAAT ONZE MARKT (EN KLANTGEDRAG) VERANDEREN? METAFOOR VERTAALD HET INSPIRERENDE DOEL HOE GAAT ONZE MARKT (EN KLANTGEDRAG) VERANDEREN? EN WIE WILLEN WIJ DAARIN ZIJN? DE KOERS STAAT VAST EN WORDT UNANIEM GEDEELD EN (UIT)GEDRAGEN DE KOERS BEPAALT WAT VOOR “SCHIP” ER MOET ZIJN (OF OP TERMIJN MOET KOMEN) EN HOE HET MOET WORDEN INGERICHT EN BEVOORRAAD DE STRUCTUUR, SYSTEMEN EN INVESTERINGEN WORDEN NAAR DE KOERS (IN)GERICHT EN DE JUISTE COMPETENTIES WORDEN ERBIJ GEZOCHT OF DAARNAAR ONTWIKKELD

EEN KAPITEIN KAN NIET ZONDER BEMANNING EN VICE VERSA METAFOOR VERTAALD HET BETROKKEN TEAM EEN KAPITEIN KAN NIET ZONDER BEMANNING EN VICE VERSA ER IS EENHEID VAN LEIDING, TRANSPARANTIE EN VERTROUWEN ER WORDT SAMEN GEWERKT AAN REALISATIE VAN DOELEN DE JUISTE COMPETENTIES IN GOEDE BALANS ER WORDT STRUCTUREEL GEWERKT AAN DE ONTWIKKELING EN DOORGROEIMOGELIJKHEDEN VAN HET HELE TEAM ER WORDT STRUCTUREEL SAMEN GEBOUWD AAN HET VERSTERKING VAN HET MERK (ZOWEL EXTERN ALS INTERN!) ER IS EEN CONTINU (VERBETER)PROGRAMMA 100% GERICHT OP TEVREDEN KLANTEN

CONTACT