Procesondersteuning binnen de sociale zekerheid

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wet meldcode van kracht!
Advertisements

De Profile Selector 2 april 2017.
Wilt u meer weten over Regelhulp.nl? Kijk op of stuur een naar
QUICK SCAN OP KWALITEIT EN EFFICIËNTIE VAN DE SERVICES
Regelhulp Regelhulp.nl is een digitale wegwijzer van de overheid voor iedereen die zoekt naar zorg of ondersteuning. Het webportaal bevat actuele informatie.
RESULTAATGERICHT WERKEN in verbinding met de totale organisatie
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
I-active : demo. Inloggen in I-active De startpagina Menubalk Snelfunctie.
Online Personeelsregistratiesysteem
Rooster Generator Voor Huisarts Posten
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Vervolgbijeenkomst 2 Procesfasering bij Leren Leren.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
  Beginpagina Introductiescherm met informatie over de gebruiker, de organisatie- onderdelen waar de gebruiker lid van is en de openstaande acties. Menustructuur.
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
Gegevensbeheer Karin Diederiks KOAC•NPC.
PreSoft [dashboard]. Om een goed beeld te krijgen van de organisatie performance kiezen steeds meer managers voor een overzichtelijk management dashboard.
Presenetatie Landelijke Studiedag Multiproblemgezinnen 30 mei 2013 Ellen Loykens Molendrift
Ik wil zien verzuimmeldingdossierprocessturingpoortwachtercorrespondentierapportagematching © InfoRhei Disclaimer -Sitemap Klik op een tabje voor.
De kracht van MySolution
Samenwerking Provincie en VERA DSH en de Sociale Kaart DSH en de Sociale Kaart Samenwerking tussen de provincie en VERA.
Cliëntenraden en zorgzwaartebekostiging. 2 Adviesrecht Invoering van zorgzwaartebekostiging heeft gevolgen voor de interne begroting van de instelling.
van inhoud naar prestatie
Gemeentelijke implementatie GFO Zaken
ARMOEDE =  Netwerk van sociale uitsluitingen die elkaar versterken.  Meerdere domeinen van individueel en collectief bestaan.  “Binnenkant”: kwetsuren.
De kracht van Abecon Abecon helpt trainers en opleiders om samen efficiënter te werken. Met onze branche oplossing zijn minder handelingen nodig en heeft.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Hoefware Automatisering paardenhouderijen
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van GAC Business Solutions
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met geïntegeerde.
27 januari 2011.
BIM PROTOTYPE:. [ N O V I T E I T ] [ N O V I T E I T ]
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Janneke Barelds, MSc Universiteit van Tilburg/Tranzo
Informatieplattegrond
Landelijke Basisregistratie Ziekenhuiszorg
Verzuimmeldingcorrespondentiepoortwachter Ik wil zien processturingdossiermatchingrapportage.
X verzuimmeldingcorrespondentiepoortwachter Ik wil zien processturing home Corperate Ons bedrijf Contact VMPlus opbouw VMPlus werkgevers VMPlus dienstverleners.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
Acceptatiemanagement conform B-Accept Winand van Drenth
Een korte rondleiding door een aantal schermen van Exquise NextGeneration
Producten & Werkprocessen
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
MEETING SYSTEMS BV VOOREFFECTIEFVERGADEREN.  Meeting Systems bv levert software als hulpmiddel om het vergaderen te ondersteunen met de volgende kenmerken:
Innoveren. Wat is innovatief organiseren Innovatief organiseren is leren het vertrouwde los te laten.
Ordenen van gegevens Inleiding informatiesystemen © Sander Cox.
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
FLOWer is… Case Handling Proces management zonodig tot op het bot
Gezonde School Centrum Gezond Leven1 Werkplaats Gezonde School Centrum Gezond Leven.
In control met efficiënte en excellente examenprocessen. Eenvoudig en transparant!
DS WebShop presentatie. DS WebShop beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact real-time.
Openbaar Lichaam Bonaire
Wet meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling
Presentatie van Q-track voor leden van de VEA
Protopics Samenwerkende zorgverleners Rondom patiënten in zorgnetwerk
Een vergadering organiseren
INSTRUCTIE SPELER VOLG SYSTEEM SDCP
Vergadering Personeelsdienst
WELKOM Dé applicatie voor de professionele schoolleider
Versterken positie van ervaringsdeskundigen binnen de organisatie
WELKOM Dé applicatie voor de professionele schoolleider
Servitisation of data analytics models: strategic options and challenges Inspiratiesessie SLF Summit 2018.
Transcript van de presentatie:

Procesondersteuning binnen de sociale zekerheid

Professionals binnen de sociale zekerheid werken vaak met meerdere systemen Deze zijn statisch, communiceren niet met elkaar en geven geen inzicht in het proces Hierdoor: Krijgen casemanagers hun caseload niet goed op orde Zijn cliënten overgeleverd aan de mate waarin een casemanager systematisch en methodisch kan werken Hebben leidinggevenden weinig betrouwbare managementinformatie Werken afdelingen die afhankelijk zijn van elkaar langs elkaar heen Hoe zou dit anders kunnen?

Wij introduceren Sequence in de sociale zekerheid Door een integrale aanpak met een innovatief software systeem Wij introduceren Sequence in de sociale zekerheid Dit systeem ondersteunt bij: Het creëren van een duidelijke workflow, waar casemanagers en leidinggevenden inzicht hebben in de stappen van het proces Inzichtelijk maken van taken en prioriteiten voor casemanagers Het alert blijven op de status van cliënten en de benodigde vervolgstappen

En.. er is sprake van een volledige integratie van systemen Maatwerk op basis van het proces van uw organisatie Systeem wordt gekoppeld aan huidige registratiesystemen (bijv. Compas of GWS4all) Geen extra invoer omdat alle ingevoerde data binnen de systemen gesynchroniseerd wordt Het functioneert afdeling overstijgend en faciliteert (automatische) berichtgeving tussen bijv. casemanagers en inkomensconsulenten voor verplichte of passende vervolgacties Alle systemen zijn op maat te integreren Het is gebruiksvriendelijk en makkelijk aan te passen

We brengen de huidige processen van uw organisatie in kaart, waarmee de workflow inzichtelijk kan worden gemaakt. Deze wordt vervolgens stap voor stap geïntegreerd in de software.

De casemanager heeft direct een overzichtelijke weergave van al zijn cliënten in het proces Weet precies waar de cliënten zich bevinden in het proces Ontvangt meldingen bij openstaande taken Weet in een oogopslag wie er betrokken is bij de cliënt

Overdracht tussen afdelingen wordt gefaciliteerd Casemanagers weten wanneer zij verantwoordelijk zijn voor een cliënt en welke acties hierbij horen Cliënten blijven niet “hangen” in het proces Totale proces verloopt meer gestroomlijnd

Cliëntdossier wordt automatisch gevuld De historie is eenvoudig op te vragen Integratie van documenten uit verschillende systemen

Verplichte invulvelden beheren in het proces U kunt bepalen welke gegevens moeten worden ingevuld voordat een volgende stap gemaakt kan worden. Geen ontbrekende of onvolledige data

Leidinggevenden hebben up to date management informatie Inspelen op inefficiënte onderdelen in het proces Sturen op actuele gegevens Inzicht in effectiviteit van trajecten

Waarom met ZINZIZ en Colosseus Vixion? Sequence heeft zich bewezen met complexe processen in de financiële sector ZINZIZ heeft jarenlange ervaring binnen de sociale zekerheid in het implementeren van integrale oplossingen U krijgt het beste uit beide werelden Wij hebben dezelfde visie: De focus ligt op de expertise binnen uw organisatie Wij werken samen met u aan professionalisering Leren door te doen en te ervaren Wij werken aan toekomstbestendige organisaties

Alle voordelen op een rijtje Overzichtelijke workflow Maatwerk op basis van proces organisatie Te koppelen met huidige registratiesystemen Monitoring & signalering Centrale transparante dossiervorming & overzicht Keten optimalisatie (efficiëntie en kwaliteit) Betrouwbare en actueel informatie beheer Korte implementatietijd & leertijd Gebruikersvriendelijk en eenvoudig aan te passen

Vragen of opmerkingen? Bel of mail ons dan gerust