SECURITY.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

BIM vraagt om integraal samenwerken
Hoe minder dat de gemeente weet van mij – hoe beter. Dit is goed / interessant / bruikbaar voor mij.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
6 e Open bedrijven nacht 6 november 2013, Technologiecentrum aan het Europaplein in Aken.
Onderwerpen Oude situatie Eerste aanpak en problemen
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
JochemKoole.nl Sociale media zijn niet het gouden ei.
1 De rechtenverkenner: een hefboom voor het lokaal sociaal beleid in Vlaanderen Steven Vanackere Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin.
Een gratis website voor uw appartement - waarom?
Wat is Certipost?.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
De kracht van Pylades B.V. Pylades is een integrale ICT dienstverlener op het gebied van Dynamics AX, CRM, SharePoint, Business Intelligence en software.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Agenda Gebruikersdag Digitaal Sociaal Huis Vera – 23 april 2009 Voorstelling Cevi/Logins Voordelen samenwerking Vera – Cevi/Logins Demo eLoket ®
Commercieel Manager totaljobs.nl
Samen werken aan een gezonde regio!
Data Maarten Terpstra en Peter le Clerq. 1.Wij denken dat bedrijven in toenemende mate data gebruiken voor toepassingen in marketing, sales, service,
Het community platform bestaat net als een winkelstraat of (vak)beurs uit belevingsvolle en inspirerende bedrijfspresentaties.
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
Uw eigen App Communiceer via uw website de App aan al relaties. Uw klanten beschikken altijd (ook offline) over uw en andere geregistreerde gegevens.
Olivier van Duijn Directeur totaljobs.nl. Agenda 1.Trends 2.Totaljobs.nl opties 3.Clickbeurs.nl.
UVW LinkedIn Presentatie
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
FONDSENWERVING EN FINANCIERING ALTIJD GELD VOOR EEN GOED IDEE! Marianne Muller, 20 oktober.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Welcome to European Management Assistants Wat is EUMA? Wat betekent EUMA voor haar leden? Aanmelden bij EUMA Inhoud.
1 Bart van Muijen – Sales & Operations Manager UPDATE PV.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
HEALTH & SAFETY. WAT IS SECURA? De 2-jaarlijkse vakbeurs SECURA biedt verdelers, invoerders of fabrikanten het grootste Belgische platform om hun technologieën,
LET’s get Social.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Met Walking Dinner Party voor nog meer persoonlijk contact!
Samen met onze strategische partners heeft Secura een enquête gehouden over de actuele uitdagingen, tendensen en informatiebehoeftes waarmee bedrijven.
MOBILITY OF THE FUTURE 12 – 14 oktober m² 3 dagen Brussels Kart Expo (Groot – Bijgaarden) Studenten, professionals, beleidsmakers, onderzoekers.
Elektronische kennisgeving van geboorte
Academics For Companies Leuven
Voor u en uw medewerkers!
26/10/2016 Stand van zaken betreffende de nieuwe organisatie van de Algemene Directie Instellingen en Bevolking.
Samen de psychische gezondheid in Nederland verbeteren
HEALTH & SAFETY.
lokale autonome vrijwilligersverenigingen (nu 38)
Zero Accidents Netwerk Nederland Voorjaar 2014
Kansen van de Wmo voor de installatiebranche
MET.
Gebruik VDAB-zelfbedieningstools
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Stand van zaken Per 21 maart 2019
VIDEOPRESENTATIE 2, CONCEPTONTWIKKELING Naam: Faustina Maia Gomes Rebelo Goncalves Studentnummer: Opleiding: Ad ondernemen Klas: 1F Docent: Evers,
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

SECURITY

WAT IS SECURA? De 2-jaarlijkse vakbeurs SECURA biedt verdelers, invoerders of fabrikanten het grootste Belgische platform om hun technologieën, innovaties & ideeën te tonen die bijdragen tot het bevorderen van de gezondheid, welzijn & beveiliging binnen ondernemingen. De focus van de beurs ligt op 2 belangrijke vakgebieden Gezondheid & welzijn op het werk Beveiliging van personen, gebouwen & goederen

WAT IS SECURA? Sinds 22 maart 2016 is de behoefte m.b.t. fysieke beveiliging & bewaking van personen, goederen & gebouwen volledig veranderd. SECURA 2017 speelt meer dan ooit in op deze veranderingen. SECURA, het grootste security-event van België heeft 3 belangrijke focuspunten Het tonen van nieuwe producten & innovaties Het overdragen van kennis door o.a. masterclasses, demo’s, … Het grootste platform voor networking met klanten, prospecten & partners Ontdek hier de video van de editie 2015!

STATISTICS 11e editie 22 & 23 maart 2017 Paleis 4 & 8 2015 185 exposanten 6191 unieke bezoekers 4758 rechtstreeks 1433 door samenwerking Infosecurity & MTMS

LOCATION 2 sectoren / 2 aparte paleizen Paleis 8: SECURITY Paleis 4: HEALTH & SAFETY

EXPOSANTENPROFIEL Actief in Bewaking, Elektronisch beveiliging, Mechanische beveiliging, Opleiding, vorming & consultancy? Dan is SECURA 2017 hét platform bij uitstek om zaken te doen! Via de verschillende communicatiekanalen & nieuwe activiteiten mobiliseren wij uw klanten, prospecten & partners om dit event te bezoeken!

BEZOEKERSPROFIEL FUNCTIES Security managers Facility managers Zelfstandige ondernemers Horeca & retail Installateurs van elektronisch & mechanische beveiliging Civiele bescherming, politie & legerdiensten Preventieadviseurs (Bedrijfs-)brandweer Human resources managers Risk managers Afgevaardigden van de comités voor preventie & bescherming Technische & gemeentelijke diensten Verzekeraars Architecten & studiebureaus

BEZOEKERSPROFIELS GEOGRAFISCH SECURA trekt bezoekers vanuit gans België & Zuid- Nederland 55% van de bezoekers komt uit Vlaanderen 24% van de bezoekers komt uit Brussel Hoofdstedelijk Gewest 21% van de bezoekers komt uit Wallonië

BEZOEKERSPROFIEL INTERESSES SECURA trekt elke editie ruim 40% nieuwe bezoekers aan; op zoek naar nieuwigheden & oplossingen voor actuele uitdagingen! 77% is op zoek naar nieuwigheden 49% is op zoek naar algemene productinformatie 13% is op zoek naar specifieke productinformatie om een actueel probleem op te lossen

BEZOEKERSPROFIEL QUOTES “De verzameling van leveranciers in de safety & security business in één expositie. Veel netwerkmogelijkheden, bijpraten met bestaande leveranciers en het ontdekken van potentiële nieuwe leveranciers.” Dhr. De Coen / QSHE Manager, Assa Abloy Entrance Systems Belux “Om nieuwe technologieën en innoverende projecten te leren kennen moet je Secura bezocht hebben. Een must voor de professional.” Dhr. Van Rymenant / Diefstalpreventieadviseur, Lokale Politiezone Aarschot

BEZOEKERSPROFIEL AANKOOPGEDRAG Wist je dat? 76% heeft ook effectief nieuwe producten, diensten & ideeën gezien in 2015. 2 op de 3 bezoekers (65%) van SECURA 2015 ging zeker of wellicht over tot een aankoop bij een exposant! 1 op de 3 bezoekers besteed meer dan €10.000 op de beursvloer.

BEURSPROGRAMMA PRIMEUR Partnership met Agoria Security Technologies, ANPI & CNPP! Creatie van Security VIP Lounge centraal in de Security-hal Enkele voordelen: Grote netwerkplaats voor informele ontmoetingen Lounge is aantrekkingspool voor decisionmakers Security masterclasses

MASTERCLASSES PRIMEUR Topsprekers met een all-in service (parking, ontbijt, buffetlunch, dranken & netwerking). Deelnemers aan de betalende masterclasses hebben de ganse dag toegang tot de Prebes Safety lounge voor gratis drankjes & netwerking met collega’s uit de sector. Het conferentieprogramma wordt samengesteld op basis van de nationale Health & Safety enquête & zal zich o.a. een stuk focussen op de Belgische Sevesobedrijven. Tijdens SECURA 2015 schreven er 1030 personen zich in voor één van de conferenties.

BEZOEKERSPROFIEL EXTRA LEADGENERATION PRIMEUR Primeur voor SECURA: elke bezoeker krijgt een smartbadge waarmee hij op elke stand de info over de nieuwigheden met één enkele “swipe”- beweging kan scannen. Na het beursbezoek krijgt de bezoeker alle info overzichtelijk per e- mail toegestuurd. Hierdoor krijgt u als exposant de gegevens van de bezoekers die u zelfs niet persoonlijk heeft kunnen spreken! Tijdens een trial van dit systeem leverde dit meer dan 50 extra leads op!

BEURSPROGRAMMA EXTRA leads Demonstraties & nieuwigheden Exposanten die een productdemo geven / nieuwigheid hebben op hun stand krijgen extra visibiliteit: Aparte kleur op beursplan Aparte webpagina Vermelding in e-news Vermelding in PR-acties Youtube + foto op website Display op stand EXTRA leads

PROMOTIE Mediacampagne t.w.v. €70.000 Database van 40.000 contacten + aanvulling van nieuwe sectoren (o.a. seveso-bedrijven) Direct mail E-news vanaf oktober 2016 t.e.m. maart 2014 E-mailings vanaf oktober 2016 t.e.m. maart 2014 Persoonlijke uitnodiging van alle Prebes- & Arcopleden (+7.000 contacten) Social Media (Twitter en Linkedin-groepen) Promotiepakket voor elke exposant (print/online) Gedrukte uitnodigingen (+300) Online banners PDF Unieke URL-linken Gratis workshop om promotiecampagne voor te bereiden

WAT MAAKT SECURA 2017 UNIEK? SECURA 2017 speelt in op de 3 grootste behoeftes van uw klanten Het tonen van nieuwe producten & innovaties Het overdragen van kennis door o.a. masterclasses, demo’s, … Het grootste platform voor networking met klanten, prospecten & partners Op volgende domeinen: Gezondheid & welzijn op het werk Beveiliging van personen, gebouwen & goederen

PARTNERS

PRAKTISCHE INFO Data en openingsuren Beurshal Woensdag 22 maart 2017 10u00 – 17u00 (aansluitend onze netwerkdrink tot 19u00) Donderdag 23 maart 2017 10u00 – 17u00 Beurshal Brussels Expo - Hal 4 & 8 Belgiëplein 1 BE-1020 Brussel https://goo.gl/maps/sfL9ieT8R272

CONTACT Contactpersoon Online Extra informatie Laura Deglin laura.deglin@easyfairs.com +32 3 280 53 48 Online www.secura-expo.be https://twitter.com/SecuraBE https://www.linkedin.com/groups/8560816 https://www.facebook.com/Secura-1776276372592256/ Extra informatie Inschrijvingsformulier Post show report