HEALTH & SAFETY.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

BIM vraagt om integraal samenwerken
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
GfG ® Ook uw gemoedsrust verdient vakantie! Voyages réservés, voyages assurés !
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
6 e Open bedrijven nacht 6 november 2013, Technologiecentrum aan het Europaplein in Aken.
Sponsordossier op de VVOG-website. Deze demo toont Een intro over het aantal bezoekers op onze website en verder 1 Hoe uw bedrijf opgenomen kan worden.
Onderwerpen Oude situatie Eerste aanpak en problemen
JochemKoole.nl Sociale media zijn niet het gouden ei.
INFORMATIEVERGADERING 15 juni 2011 BONU “Bornemse Ondernemers Nodigen Uit” op zondag 18 september 2011.
1 De rechtenverkenner: een hefboom voor het lokaal sociaal beleid in Vlaanderen Steven Vanackere Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin.
Een gratis website voor uw appartement - waarom?
Een (financiële) zorg minder ! Wat is Cardec Cardec is een besloten vennootschap, opgericht door Mr. P.J.Ph. Dietz de Loos, advocaat te Wassenaar. Vanuit.
Wat is Certipost?.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De toekomst van E-health en internet binnen preventie en binnen CEPHIR Onno de Zwart Clustermanager Infectieziektebestrijding GGD Rotterdam-Rijnmond.
STELT VOOR. Praktisch: Maandag 29 juni om 18u, stadscampus Later wordt draaiboek van avond zelf gecommuniceerd. TEW-HI AFSTUDEERBBQ.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Agenda Gebruikersdag Digitaal Sociaal Huis Vera – 23 april 2009 Voorstelling Cevi/Logins Voordelen samenwerking Vera – Cevi/Logins Demo eLoket ®
Commercieel Manager totaljobs.nl
Samen werken aan een gezonde regio!
Data Maarten Terpstra en Peter le Clerq. 1.Wij denken dat bedrijven in toenemende mate data gebruiken voor toepassingen in marketing, sales, service,
Het community platform bestaat net als een winkelstraat of (vak)beurs uit belevingsvolle en inspirerende bedrijfspresentaties.
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Uw eigen App Communiceer via uw website de App aan al relaties. Uw klanten beschikken altijd (ook offline) over uw en andere geregistreerde gegevens.
Olivier van Duijn Directeur totaljobs.nl. Agenda 1.Trends 2.Totaljobs.nl opties 3.Clickbeurs.nl.
UVW LinkedIn Presentatie
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Lekker kopje welzijn en integriteit Donderdag 15 oktober 2015
FONDSENWERVING EN FINANCIERING ALTIJD GELD VOOR EEN GOED IDEE! Marianne Muller, 20 oktober.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Platform ‘Weert in Beweging’ Platform Weert in Beweging Iedereen gezond in beweging!
3 t/m 14 oktober Inhoud  Alert Online 2016  Thema  Communicatie en Onderzoek  Hoe meedoen?
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
FONDSENWERVING EN FINANCIERING ALTIJD GELD VOOR EEN GOED IDEE! Marianne Muller, 2 maart 2016.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Gids door Doccle Doccle. De Cloud 2 1.Wat is de Cloud? 2.Voordelen van de Cloud 3.Nadelen van de Cloud 4.Doccle is geen cloudapplicatie.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
HEALTH & SAFETY. WAT IS SECURA? De 2-jaarlijkse vakbeurs SECURA biedt verdelers, invoerders of fabrikanten het grootste Belgische platform om hun technologieën,
Een goed product maken is niet genoeg …
Met Walking Dinner Party voor nog meer persoonlijk contact!
Samen met onze strategische partners heeft Secura een enquête gehouden over de actuele uitdagingen, tendensen en informatiebehoeftes waarmee bedrijven.
MOBILITY OF THE FUTURE 12 – 14 oktober m² 3 dagen Brussels Kart Expo (Groot – Bijgaarden) Studenten, professionals, beleidsmakers, onderzoekers.
23 maart 2017 profilering.
‘Boost je Business met LinkedIn’
Academics For Companies Leuven
26/10/2016 Stand van zaken betreffende de nieuwe organisatie van de Algemene Directie Instellingen en Bevolking.
Goede contacten met collega’s en leveranciers, tevreden klanten, in een bedrijf dat voluit kiest voor een positieve impact op mens en milieu. Dit alles.
Samen de psychische gezondheid in Nederland verbeteren
SECURITY.
lokale autonome vrijwilligersverenigingen (nu 38)
International Social Security Association Een gemeenschap, een expertise en een dienstverlening voor excellentie in de sociale zekerheid.
Social media voor statenleden/politici
Kansen van de Wmo voor de installatiebranche
MET.
Gebruik VDAB-zelfbedieningstools
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Stand van zaken Per 21 maart 2019
VIDEOPRESENTATIE 2, CONCEPTONTWIKKELING Naam: Faustina Maia Gomes Rebelo Goncalves Studentnummer: Opleiding: Ad ondernemen Klas: 1F Docent: Evers,
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

HEALTH & SAFETY

WAT IS SECURA? De 2-jaarlijkse vakbeurs SECURA biedt verdelers, invoerders of fabrikanten het grootste Belgische platform om hun technologieën, innovaties & ideeën te tonen die bijdragen tot het bevorderen van de gezondheid, welzijn & beveiliging binnen ondernemingen. De focus van de beurs ligt op 2 belangrijke vakgebieden Gezondheid & welzijn op het werk Beveiliging van personen, gebouwen & goederen

WAT IS SECURA? Het grootste event van België op deze domeinen heeft 3 belangrijke focuspunten Het tonen van nieuwe producten & innovaties Het overdragen van kennis door o.a. masterclasses, demo’s, … Het grootste platform voor networking met klanten, prospecten & partners Ontdek hier de video van de editie 2015!

STATISTICS 11e editie 22 & 23 maart 2017 Paleis 4 & 8 2015 185 exposanten 6191 unieke bezoekers 4758 rechtstreeks 1433 door samenwerking Infosecurity & MTMS

LOCATION 2 sectoren / 2 aparte paleizen Paleis 8: SECURITY Paleis 4: HEALTH & SAFETY

EXPOSANTENPROFIEL Actief in Persoonlijke beschermingsmiddelen, Gezondheid op het werk & persoonlijke hygiëne, Ergonomie & comfort (kantoor & industrieel), Preventie van psychosociale belastingen, Opleiding, vorming, consultancy, Brandpreventie & –bestrijding Signalisatie, preventie & rampenpreventie, Werfveiligheid & collectieve veiligheid op de werkvloer? Dan is SECURA 2017 hét platform bij uitstek om zaken te doen. Via de verschillende communicatiekanalen & nieuwe activiteiten mobiliseren wij uw klanten, prospecten & partners om dit event te bezoeken!

BEZOEKERSPROFIEL FUNCTIES Preventieadviseurs Afgevaardigden van de comités voor preventie & bescherming Specialisten in hygiëne & ergonomie (Bedrijfs-)brandweer Civiele bescherming, politie & legerdiensten Vertrouwenspersonen Facility managers Zelfstandige ondernemers Verantwoordelijken eerste hulp & interventies Technische & gemeentelijke diensten Verzekeraars Veiligheidscoördinatoren Arbeidsgeneesheren & bedrijfsverpleegkundigen

BEZOEKERSPROFIEL GEOGRAFISCH SECURA trekt bezoekers vanuit gans België & Zuid-Nederland 55% van de bezoekers komt uit Vlaanderen 24% van de bezoekers komt uit Brussel Hoofdstedelijk Gewest 21% van de bezoekers komt uit Wallonië

BEZOEKERSPROFIEL INTERESSES SECURA trekt elke editie ruim 40% nieuwe bezoekers aan; op zoek naar nieuwigheden & oplossingen voor actuele uitdagingen! 77% is op zoek naar nieuwigheden 49% is op zoek naar algemene productinformatie 13% is op zoek naar specifieke productinformatie om een actueel probleem op te lossen

BEZOEKERSPROFIEL QUOTES “De ideale gelegenheid om relaties en leveranciers te ontmoeten, met mogelijkheid om nieuwe zaken te ontdekken.” Dhr. Van Leemput / Preventieadviseur Synergie Belgium “Een beurs met veel aandacht voor actuele thema's en een grote diversiteit aan leveranciers en diensten/producten. Een aanrader voor iedereen die met 'veiligheid' te maken heeft!” Dhr. Schippers / Preventieadviseur Herfurth Group

BEZOEKERSPROFIEL AANKOOPGEDRAG Wist je dat? 76% heeft ook effectief nieuwe producten, diensten & ideeën gezien in 2015. 2 op de 3 bezoekers (65%) van SECURA 2015 ging zeker of wellicht over tot een aankoop bij een exposant! 1 op de 3 bezoekers besteed meer dan €10.000 op de beursvloer

BEURSPROGRAMMA PRIMEUR Exclusief partnership met Prebes! Creatie van Prebes VIP Lounge centraal in de Safety- hal Enkele voordelen: Grote netwerkplaats voor informele ontmoetingen Lounge is aantrekkingspool voor decisionmakers Meer dan 10 masterclasses, mede- vormgegeven door Prebes Vanuit elke Vlaamse provinciehoofdstad vertrekt er een Prebes-trein naar SECURA 2017

Prebes Vip Lounge Prebes Netwerkzone

MASTERCLASSES PRIMEUR Topsprekers met een all-in service (parking, ontbijt, buffetlunch, dranken & netwerking). Deelnemers aan de betalende masterclasses hebben de ganse dag toegang tot de Prebes Safety lounge voor gratis drankjes & netwerking met collega’s uit de sector. Het conferentieprogramma wordt samengesteld op basis van de nationale Health & Safety enquête & zal zich o.a. een stuk focussen op de Belgische Sevesobedrijven. Tijdens SECURA 2015 schreven er 1030 personen zich in voor één van de conferenties.

BEZOEKERSPROFIEL EXTRA LEADGENERATION PRIMEUR Primeur voor SECURA: elke bezoeker krijgt een smartbadge waarmee hij op elke stand de info over de nieuwigheden met één enkele “swipe”- beweging kan scannen. Na het beursbezoek krijgt de bezoeker alle info overzichtelijk per e- mail toegestuurd. Hierdoor krijgt u als exposant de gegevens van de bezoekers die u zelfs niet persoonlijk heeft kunnen spreken! Tijdens een trial van dit systeem leverde dit meer dan 50 extra leads op!

BEURSPROGRAMMA EXTRA leads Demonstraties & nieuwigheden Exposanten die een productdemo geven / nieuwigheid hebben op hun stand krijgen extra visibiliteit: Aparte kleur op beursplan Aparte webpagina Vermelding in e-news Vermelding in PR-acties Youtube + foto op website Display op stand EXTRA leads

PROMOTIE Mediacampagne t.w.v. €70.000 Database van 40.000 contacten + aanvulling van nieuwe sectoren (o.a. seveso-bedrijven) Direct mail E-news vanaf oktober 2016 t.e.m. maart 2014 E-mailings vanaf oktober 2016 t.e.m. maart 2014 Persoonlijke uitnodiging van alle Prebes- & Arcopleden (+7.000 contacten) Social Media (Twitter en Linkedin-groepen) Promotiepakket voor elke exposant (print/online) Gedrukte uitnodigingen (+300) Online banners PDF Unieke URL-linken Gratis workshop om promotiecampagne voor te bereiden

WAT MAAKT SECURA 2017 UNIEK? SECURA 2017 speelt in op de 3 grootste behoeftes van uw klanten Het tonen van nieuwe producten & innovaties Het overdragen van kennis door o.a. masterclasses, demo’s, … Het grootste platform voor networking met klanten, prospecten & partners Op volgende domeinen: Gezondheid & welzijn op het werk Beveiliging van personen, gebouwen & goederen

PARTNERS

PRAKTISCHE INFO Data en openingsuren Beurshal Woensdag 22 maart 2017 10u00 – 17u00 (aansluitend onze netwerkdrink tot 19u00) Donderdag 23 maart 2017 10u00 – 17u00 Beurshal Brussels Expo - Hal 4 & 8 Belgiëplein 1 BE-1020 Brussel https://goo.gl/maps/sfL9ieT8R272

CONTACT Contactpersoon Online Extra informatie Laura Deglin laura.deglin@easyfairs.com +32 3 280 53 48 Online www.secura-expo.be https://twitter.com/SecuraBE https://www.linkedin.com/groups/8560816 https://www.facebook.com/Secura-1776276372592256/ Extra informatie Inschrijvingsformulier Post show report