Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Advertisements

Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Wat is interactieve marketing?
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
PH 09 E V Algemeen Wat is ACES? ACES is een adviescentrum dat een volledig onafhankelijk advies kan geven op het gebied van elektronische sluitsystemen.
Binden en verbinden van mensen of personeel…
Facility management en inkoop
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Praktische toepassingen van PKM in organisaties: 2 voorbeelden
VLECHTWERKEN IN PRAKTIJK LOOPBAANONTWIKKELING Bea Janssens
Doelstellingen formuleren
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Workshop Fondsen werven
Inbound Marketing Plan
Social media presentatie
Kennismanagement & Sociale media
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Door Daphne Stage: 321 Media Eindpresentatie. Inhoudsopgave 321 Media Mijn ervaring Uitvoering Kerntaak 3.1 Uitvoering Kerntaak 3.2 Uitvoering Kerntaak.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
UVW LinkedIn Presentatie
De tablet speciaal ontwikkeld voor ouderen Laat ouderen weer delen in onze digitale wereld: foto’s & video’s, berichten, beeldbellen, lokaal nieuws, online.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Informatievaardigheden Lien Devos. Inhousopgave Achtergrondinfo social media Geen hype Nieuwe manier communiceren Cliënt in controle Meer regie bij medewerkers.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Welkom. Inspirerende omgeving Ruim 30 vooraanstaande bedrijven op het gebied van duurzame energie presenteren zich aan u in het Dubo Trade Centre. Uiteenlopende,
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Talent in Ontwikkeling
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
MAAK HET ONDERNEMERS MAKKELIJK! MET EEN REGELHULP IN 7 STAPPEN.
Inbound marketing en bloggen
LET’s get Social.
Workshop Kernboodschap Gebiedsgericht Werken 14 oktober 2016
Klantgerichte publieke dienstverlening in Nederland
Social Media & Sport Deel I
Online communiceren in hulpverlenende beroepen
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Talent in Ontwikkeling
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Leren op de werkvloer Leren gebeurt niet vanzelf Wij ondersteunen deelnemers daarom in hun eigen praktijk. Hiervoor hebben wij een innovatieve methodiek.
Les 1: Brainstorm en kennismaken
© UNIEK IN DE KLAS.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
Leden NOA Diana van Oudenaaren & Danny Jansen
De succesformule van Dienstverlening
Praktijktoets Eind LP 1 VP17U.
Naar een stad waarin iedereen meedoet
Lessons learned Naar regionale oncologienetwerken.
Methodisch handelen Week 5 les 4. Methodisch handelen Week 5 les 4.
Player of creator? door Mark Grasmayer.
En ze leefden nog lang en gelukkig.
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
‘Dordrecht 800 jaar stad’ De marketing van Gerben Baaij,
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Hoe omarmen Nederlandse non-profit organisaties informatietechnologie?
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren toegankelijk voor onze verschillende doelgroepen?’ ‘Hoe goed kennen we de behoeften van onze doelgroepen?’ ‘Hoe maken we goede content én zorgen we dat die content goed op social media komt?’

Waarom? Er wordt meer gevraagd Digitaal jouw overheid toegankelijk te maken voor gebruikers. Dat is waar jij je dagelijks voor inzet. Met een mooie website en slimme digitale formulieren. Maar er is nog meer werk te doen. Veel werk. Maar hoe bereik je de doelgroep van 18-25 die volledig mobile first opereren? Of laaggeletterden? Zorg je voor optimale klantreizen op jouw website? Zorg je dat er in elke stap van de klantreis de juiste content beschikbaar is? Dat je social media kanalen goed ingericht zijn? Er is steeds meer wat je zou willen doen. Of moet doen. Maar hoe dan? Met MaaS van Kodision zet je nu snel grote stappen.

Hoe dan? Er wordt meer gevraagd van marketing en communicatie Strategische marketing: hoe maak je 2.0 marketing- en communicatieplan? Klantreis: hoe bereik je jouw doelgroepen effectief? Formulieren die scoren: hoe schrijf je goede formulierteksten? Meten is weten: hoe meet je hoe effectief jouw online uitingen zijn? Hoe schrijf je blogs die scoren? Hoe scoor je nu digitaal? Hoe ga je naar een 9+? Kanaalstrategie: hoe zet je verschillende communicatiekanalen effectief in Webteksten schrijven, bloggen, vloggen Hoe zet je social media effectief in? Influencers in jouw omgeving effectief betrekken ….

Waarom MaaS van Kodision? Kodision helpt haar klanten het beste resultaat te halen. Voor het technische gedeelte van formulieren bieden we al jaren succesvolle ondersteuning aan via training en consultants. Aan de voorkant deden we dit niet. Waarom? Vonden we zelf ook een goede vraag. Daarom bieden we vanaf 2018 Marketing as a Service aan. Omdat we de kennis hebben. In onze organisatie en in ons netwerk. Of je een ervaren tekstschrijver zoekt of een specialist die je helpt om de klantreis goed in te richten op je website: via Kodision haal je de juiste persoon binnen!

Waarom MaaS van Kodision? Klanten nemen onze software af om bepaalde doelstellingen te bereiken. Van die doelstelling is de software een stukje van de oplossing. Door onze service uit te breiden bieden we meer waarde. Ondersteuning daar waar de vraag zit. Workshop, training of tijdelijke handjes om te ontlasten Vraagstuk klanten digitale dienstverlening op onderscheidende manier oplossen

Wat kun je verwachten? Ondersteuning daar waar de vraag zit. Workshop, training of tijdelijke handjes om te ontlasten. Vraagstuk klanten digitale dienstverlening op onderscheidende manier oplossen.

Trainingen: Strategische marketing: hoe maak je 2.0 marketing- en communicatieplan? Klantreis: hoe bereik je jouw doelgroepen effectief? Buyer Persona’s: waarom en hoe maakt je ze? Formulieren die scoren: hoe schrijf je goede formulierteksten? Hoe schrijf je blogs die scoren? Hoe zet je social media effectief in?

Uitvoerende ondersteuning: Strategisch marketingplan opzetten Websiteteksten schrijven Blogs schrijven/ ghostwriting Factsheets ontwerpen Formulierteksten

Wat kost dat? Wat jij nodig hebt – niet meer en niet minder. Heb je een training nodig? Of wil je ondersteuning bij een specifieke marketingvraag? Of tijdelijk extra handjes nodig? Jij vraagt – wij leveren. Zo lang als jij nodig hebt en in welke vorm zijn wij er voor je. Zonder moeilijke contracten of verplichtingen. Met duidelijke uurtarieven. Wel zo duidelijk.